Skip to main content
15 June 2023 06:48

Η Salesforce ανακοινώνει το AI Cloud

Η Salesforce παρουσίασε το AI Cloud, έναν τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις μπορούν να ενισχύσουν την παραγωγικότητά τους, αλλά και τις εμπειρίες των πελατών τους, χρησιμοποιώντας τη γενετική Τεχνητή Νοημοσύνη (ΑΙ). Το AI Cloud αποτελεί μια σουίτα βελτιστοποιημένων δυνατοτήτων που παρέχει παραγωγικές εμπειρίες σε πραγματικό χρόνο, σε κάθε εφαρμογή και ροή εργασιών. Το νέο Einstein GPT Trust Layer του AI Cloud ασφαλίζει τους οργανισμούς από τυχόν κινδύνους που σχετίζονται με την υιοθέτηση της γενετικής ΑΙ, ικανοποιώντας τις απαιτήσεις για την ασφάλεια και τη συμμόρφωση γύρω από τα εταιρικά δεδομένα.


Πώς λειτουργεί το
AI Cloud:

Στο κέντρο του AI Cloud βρίσκεται το Einstein, η πρώτη AI στον κόσμο για CRM, που τροφοδοτεί όλες τις εφαρμογές της Salesforce με περισσότερες από 1 τρισεκατομμύριο προβλέψεις την εβδομάδα. Το AI Cloud θα επιτρέπει στις ομάδες πωλήσεων και εξυπηρέτησης πελατών να δημιουργούν γρήγορα εξατομικευμένα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και συνομιλίες, στους marketers να δημιουργούν αυτόματα εξατομικευμένο περιεχόμενο για να προσελκύουν πελάτες και δυνητικούς πελάτες μέσω e-mail, κινητών, web και διαφημίσεων, και στους προγραμματιστές να δημιουργούν αυτόματα κώδικα, να προβλέπουν πιθανά σφάλματα και να προτείνουν διορθώσεις.

Το AI Cloud θα ενσωματώσει τεχνολογίες της Salesforce, συμπεριλαμβανομένων των Einstein, Data Cloud, Tableau, Flow και MuleSoft, ώστε να παρέχει αξιόπιστη, ανοιχτή παραγωγική AI, έτοιμη για επιχειρήσεις. Το Einstein GPT Trust Layer θα επιτρέψει στις εταιρείες να ξεκινήσουν γρηγορότερα, βελτιστοποιώντας το κατάλληλο μοντέλο για τη σωστή εργασία. Θα παρέχει επίσης δυνατότητες ανάπτυξης για οποιοδήποτε σχετικό LLM, βοηθώντας παράλληλα τις εταιρείες να διατηρήσουν τους στόχους τους σχετικά με την προστασία και την ασφάλεια δεδομένων.

Τέλος, το AI Cloud θα δώσει τη δυνατότητα στους πελάτες να χρησιμοποιούν τα LLM που αναπτύχθηκαν από τη Salesforce AI Research για να ενισχύσουν προηγμένες δυνατότητες, όπως η δημιουργία κώδικα και η βοήθεια αυτοματοποίησης επιχειρηματικών διαδικασιών, μεταμορφώνοντας ριζικά τον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις αλληλεπιδρούν με το λογισμικό CRM, αυξάνοντας την παραγωγικότητα και μειώνοντας το κόστος υλοποίησης.

Τεύχος 306

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ