Skip to main content
2 March 2022 07:45

Η Intracom Telecom παρουσιάζει τη νέα έκδοση της IoT πλατφόρμας uiTOP

Του Χάρη Ματθαίου

Η Intracom Telecom, παγκόσμιος προμηθευτής τηλεπικοινωνιακών συστημάτων και λύσεων, αναβαθμίζει την εμβληματική της πλατφόρμα ενοποιημένων IoT υπηρεσιών uiTOP™, παρουσιάζοντας την έκδοση 3.0. Η uiTOP™ 3.0 προσφέρει προηγμένη διαχείριση και έλεγχο «Ευφυών Πραγμάτων» από διαφορετικούς κάθετους τομείς, όπως «Έξυπνο φωτισμό», «Έξυπνη στάθμευση», «Διαχείριση ενέργειας» και «Έλεγχο θορύβου» (για έξυπνες πόλεις), «Έξυπνο σπίτι», «Έξυπνη υγεία», «Μεταφορές», «Logistics» και «Υπηρεσίες κοινής ωφέλειας». Η πλατφόρμα είναι πλέον διαθέσιμη στο εμπόριο και θα παρουσιαστεί στο περίπτερο της Εταιρείας με αριθμό 7B44, στην αίθουσα 7, στο MWC της Barcelona που θα πραγματοποιείται από 28 Φεβρουαρίου έως 3 Μαρτίου 2022.

Η έκδοση 3.0 του uiTOP™ έχει πλέον βελτιωθεί με νέες δυνατότητες, όπως απλοποιημένο σύστημα για διαχείριση και έλεγχο χρήστη, ενώ το βελτιωμένο περιβάλλον UI/UX προσφέρει μια πιο αποτελεσματική και διαδραστική εμπειρία χρήστη. Επιπλέον, η πλατφόρμα παρέχει διευρυμένες λύσεις που περιορίζουν την ευαισθησία των συσκευών στην ενέργεια, αξιοποιώντας τις δυνατότητες του βασικού δικτύου 5G.

Η πιο πρόσφατη έκδοση uiTOP™ προσφέρει επίσης βασικές βελτιώσεις σε πολλές από τις υπάρχουσες εφαρμογές «Έξυπνης Πόλης» και «Υπηρεσιών κοινής ωφέλειας», όπως μονάδα πρόβλεψης ποιότητας αέρα που βασίζεται σε AI και ολοκληρωμένη λύση φόρτισης ηλεκτρικού οχήματος (EVC).

Ο Διευθυντής του Τμήματος Λύσεων Τηλεπικοινωνιακού και Επιχειρηματικού λογισμικού, κ. Μπίθας, δήλωσε χαρακτηριστικά: «Η Intracom Telecom συνεχίζει να εξελίσσει την προσφορά της και να ενισχύει το οικοσύστημα συνεργατών της σε διάφορους τομείς του IoT, προκειμένου να διευρύνει την ικανότητά της να αξιοποιεί τις ευκαιρίες της αγοράς και να απλοποιεί τη διαδικασία του ψηφιακού μετασχηματισμού. Με την τελευταία έκδοση της πλατφόρμας uiTOP™, η Intracom Telecom επιβεβαιώνει τη δέσμευσή της να ξεπερνάει τις προσδοκίες της αγοράς, δίνοντας τη δυνατότητα στους πελάτες να επιτύχουν την ψηφιακή τους στρατηγική και να ανταποκριθούν στις τρέχουσες και μελλοντικές προκλήσεις».

Τεύχος 22

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ