Skip to main content
27 June 2024 06:44

Η IBM ενισχύει την ψηφιακή εμπειρία του Wimbledon

Η ΙΒΜ και το All England Lawn Tennis Club παρουσίασαν μία νέα λειτουργία για την ενίσχυση της ψηφιακής εμπειρίας του Wimbledon. Αξιοποιώντας τα δεδομένα των αγώνων με τη βοήθεια του generative AI μέσω της πλατφόρμας δεδομένων και τεχνητής νοημοσύνης watsonx της ΙΒΜ, οι φίλαθλοι θα μπορούν να ενημερώνονται για την πορεία των κορυφαίων παικτών στο Πρωτάθλημα.

Η νέα λειτουργία Catch Me Up εμφανίζει κάρτες με ιστορίες και πληροφορίες για τους παίκτες πριν και μετά τον αγώνα, οι οποίες δημιουργούνται με τη βοήθεια τεχνητής νοημοσύνης. Οι κάρτες αυτές θα είναι εξατομικευμένες με βάση τα δεδομένα του χρήστη, όπως η τοποθεσία του και το προφίλ του myWimbledon, ξεκινώντας από τους αγαπημένους του παίκτες. Πριν τον αγώνα, οι χρήστες θα έχουν πρόσβαση σε πληροφορίες των πρόσφατων επιδόσεων του κάθε παίκτη και τα προγνωστικά του αγώνα, ενώ το περιεχόμενο μετά τον αγώνα θα περιλαμβάνει βασικά στατιστικά στοιχεία και στιγμιότυπα. Τέλος, θα παρέχει αναλυτική ημερήσια σύνοψη του αγώνα.

Το «Catch Me Up» αναπτύχθηκε με τη βοήθεια των μεγάλων γλωσσικών μοντέλων (LLM) Granite της IBM για τη δημιουργία κειμένων με τεχνητή νοημοσύνη αξιοποιώντας τις δυνατότητες της πλατφόρμας watsonx. Η λειτουργία έχει εκπαιδευτεί στο ύφος γραφής του Wimbledon, ενώ θα ελέγχεται επίσης από το All England Lawn Tennis Club. Στόχος αυτής της νέας λειτουργίας είναι να βοηθήσει το Wimbledon να επεκτείνει την απήχηση του περιεχομένου του σε νέους και παλιούς φιλάθλους του τένις παγκοσμίως, προσφέροντάς τους άμεση πρόσβαση σε έγκυρο και επιμελημένο περιεχόμενο για τους αγώνες μονού γυναικών και ανδρών, που συχνά διεξάγονται ταυτόχρονα.

Αυτή η συνεργασία προκύπτει τη στιγμή που νέα έρευνα της IBM και της Morning Consult αποκαλύπτει ότι το 55% των φιλάθλων του τένις παγκοσμίως, που συμμετείχαν σε αυτή, θεωρεί ότι η τεχνητή νοημοσύνη θα έχει θετικό αντίκτυπο στον αθλητισμό. Οι συμμετέχοντες, όταν ερωτήθηκαν για τους τρόπους με τους οποίους η τεχνητή νοημοσύνη θα μπορούσε να βελτιώσει την εμπειρία τους, εστίασαν κυρίως στη λήψη ενημερώσεων σε πραγματικό χρόνο (36%), στο εξατομικευμένο περιεχόμενο (31%) και στις αποκλειστικές πληροφορίες (30%).

Περίπου το ένα τρίτο (31%) των φιλάθλων που συμμετείχε στην έρευνα δήλωσε ότι για την παρακολούθηση αθλητικών εκδηλώσεων χρησιμοποιεί πολλές συσκευές ταυτόχρονα, πρωτίστως για να λαμβάνει περισσότερες πληροφορίες, να παρακολουθεί διαφορετικούς αγώνες ταυτόχρονα και να αλληλεπιδρά με άλλους φιλάθλους. Επιπλέον, σχεδόν οι μισοί (47%) αναφέρουν ότι καταναλώνουν επιπλέον περιεχόμενο για το τένις σε καθημερινή ή εβδομαδιαία βάση, χαρακτηρίζοντας τη σύνοψη και την εξατομίκευση ως τα δύο πιο σημαντικά χαρακτηριστικά του αθλητικού περιεχομένου.

ΤΕΥΧΟΣ 536

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ