Skip to main content
4 May 2023 06:46

Η Epsilon Net εξαγόρασε το 60% της Netera

Η Epsilon Net ανακοίνωσε πως ολοκλήρωσε την εξαγορά πλειοψηφικού ποσοστού (60%) της εταιρείας «ΝΕΤΕΡΑ Ε.Ε.», που δραστηριοποιείται στην ανάπτυξη και παροχή εξειδικευμένων λύσεων πληροφορικής για επιχειρήσεις του ξενοδοχειακού τομέα.

Η εταιρεία υποστηρίζει με τις λύσεις της περισσότερα από 800 ξενοδοχεία και τουριστικά καταλύματα παρέχοντας ολοκληρωμένες υπηρεσίες εκπαίδευσης και υποστήριξης στους τελικούς πελάτες.

Αναλυτικότερα, η εταιρεία με έδρα στην Αθήνα, μέσω της αξιοποίησης web-cloud τεχνολογιών και καινοτόμων διαδικασιών εύκολης παραμετροποίησης, διαθέτει τα παρακάτω συστήματα σε τουριστικές μονάδες σε όλη την Ελλάδα:

• On premise πληροφοριακό σύστημα διαχείρισης καταλύματος (PMS).

• On cloud PMS.

• Σύστημα ηλεκτρονικής τιμολόγησης για μικρά καταλύματα.

Σύμφωνα με τα στοιχεία του οικονομικού έτους 2022, οι πωλήσεις της ανήλθαν σε 241.000 ευρώ, ενώ η καθαρή κερδοφορία κυμαίνεται σε ποσοστό άνω του 75% του κύκλου εργασιών της. Παράλληλα, η εταιρεία έχει μηδενικό δανεισμό.

Το συνολικό τίμημα για την εξαγορά του 60% της εταιρείας ανήλθε σε 700 χιλ. ευρώ, ενώ προβλέπεται και καταβολή EARN OUT BONUS σύμφωνα με τα αποτελέσματα του επιχειρησιακού της σχεδίου. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο ιδρυτής της εταιρείας, κος Αθανάσιος Τσιλιβής, θα κατέχει το υπόλοιπο 40% της Νetera και θα συνεχίσει να έχει την ευθύνη ανάπτυξης των προϊόντων και εργασιών της εταιρείας.

Η κίνηση αυτή έρχεται σε συνέχεια των στοχευμένων επιλογών του Ομίλου Epsilon Net με εξαγορές, που πραγματοποιήθηκαν πρόσφατα (hoteliga, BookOnLine Now, Hotel availabilities), αλλά και με τη συνεχή ανάπτυξη νέων προϊόντων και υπηρεσιών για τη δημιουργία ενός συνολικού πακέτου, μιας all in one solution, που στοχεύει στην οργάνωση με τον καλύτερο δυνατό τρόπο κάθε μεγέθους μονάδας του ξενοδοχειακού τομέα.

Επισημαίνεται ότι η Epsilon Hospitality (η βασική εταιρεία του Ομίλου για τον Τουριστικό τομέα, στον συντονισμό της οποίας θα ενταχθεί και η Νetera αναλαμβάνοντας την ευθύνη ανάπτυξης των πωλήσεων των προϊόντων της στο εξωτερικό) μαζί με τις υπόλοιπες εξειδικευμένες θυγατρικές του Ομίλου, αποτελούν σήμερα τον καταλύτη του ψηφιακού μετασχηματισμού των επιχειρήσεων φιλοξενίας και εστίασης στην Ελλάδα παρέχοντας ένα πλήρες portfolio προϊόντων και υπηρεσιών που περιλαμβάνει λύσεις PMS, Channel Manager, Booking Engine, Revenue Management, B2B, Digital Marketing, Payroll & HRM Systems και ERP για ξενοδοχεία.

Οι λύσεις 360° του Ομίλου παρέχουν πλήρη ευελιξία, cloud τεχνολογία, υποστήριξη 24/7 και εξειδικευμένες συμβουλευτικές υπηρεσίες, στηρίζοντας ξενοδοχεία, τουριστικά καταλύματα και μονάδες εστίασης της ελληνικής τουριστικής βιομηχανίας, ενώ, παράλληλα, έχουν ήδη επιλεγεί από τουριστικές μονάδες σε πάνω από 65 χώρες.

Σταθερός στόχος της διοίκησης του Ομίλου είναι να αποτελέσει την κορυφαία επιλογή των ελληνικών επιχειρήσεων στο τομέα του τουρισμού και παράλληλα να επιταχύνει σταδιακά τη δυνατότητα δημιουργίας νέων εμπορικών και στρατηγικών συνεργασιών στην παγκόσμια τουριστική βιομηχανία.

Τεύχος 277

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ