Skip to main content
8 February 2024 07:50

Η στρατηγική της Mastercard

Τη σταθερή προσήλωση της Mastercard στο όραμα μίας ψηφιακής και βιώσιμης οικονομίας, υπογράμμισε ο κος Παναγιώτης Πολύδωρος, Country Manager της Mastercard για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα, κατά τη διάρκεια δημοσιογραφικής συνάντησης.

Πιο συγκεκριμένα, παρουσιάστηκαν η στρατηγική και οι προτεραιότητες της εταιρείας για το 2024, με επίκεντρο την περαιτέρω ανάπτυξη των ψηφιακών πληρωμών. Βασική προτεραιότητα παραμένει η αναβάθμιση της εμπειρίας πληρωμών, τόσο για καταναλωτές όσο και για επιχειρήσεις, μέσα από νέες ψηφιακές λύσεις που αφορούν το on-line περιβάλλον. Παράλληλα, μέσα από μία σειρά συνεργασιών με εμπόρους και συνεργάτες της, η Mastercard έχει στόχο να αναβαθμίσει την κάρτα από ένα συναλλακτικό μέσο, σε «διαβατήριο» σε ένα κόσμο προνομίων, προσφέροντας στους κατόχους καρτών Mastercard πρόσθετες ευκαιρίες και αποκλειστικά οφέλη.

Στο ίδιο πλαίσιο, υπογραμμίστηκε ο ρόλος της Mastercard ως καταλύτης καινοτομίας στο ευρύ οικοσύστημα των πληρωμών, καθώς μέσα από στρατηγικές συνεργασίες με μέλη του οικοσυστήματος, εμπόρους και συνεργάτες, προάγονται εργαλεία και λύσεις, που μπορούν να ωφελήσουν καταναλωτές, εμπόρους και οργανισμούς.

Σε ό,τι αφορά στο 2023, ο κος Πολύδωρος αναφέρθηκε εκτενώς στις σημαντικές εξελίξεις για το οικοσύστημα των πληρωμών συνολικά, αλλά και ειδικότερα για τη Mastercard. Συγκεκριμένα ανέφερε ότι η αγορά πληρωμών βίωσε μία σειρά από καθοριστικές αλλαγές που αναδιαμόρφωσαν το ευρύτερο περιβάλλον, υπογραμμίζοντας τον σημαίνοντα ρόλο τής Mastercard στις εξελίξεις αυτές. Ένα από τα χαρακτηριστικά του νέου αυτού περιβάλλοντος αποτελεί η διευκόλυνση της πρόσβασης στις αναβαλλόμενες πληρωμές, είτε μέσα από τις λύσεις Buy Now Pay Later εταιρειών fintech είτε μέσω της δημιουργίας νέων και καινοτόμων προϊόντων. Παράλληλα, αναφορά έγινε και στο νέο τοπίο στον τομέα της εκκαθάρισης πληρωμών, μέσα από επενδύσεις και συμπράξεις παγκόσμιων εταιρειών κολοσσών με ελληνικές τράπεζες. Αναφορά έγινε και στον τομέα της κυβερνοασφάλειας, με τη Mastercard να επικεντρώνεται τόσο στην ανάπτυξη λύσεων και εργαλείων.

Τεύχος 444

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ