Skip to main content
5 April 2023 06:49

Δύο καινοτομίες από τo SHOPFLIX

Δύο νέες αναβαθμισμένες υπηρεσίες ανακοίνωσε πως λανσάρει το ελληνικό marketplace SHOPFLIX. Αρχικά, το SHOPFLIX, σε συνεργασία με τα Clever Points και την Courier Center, ανακοίνωσε πως προσθέτει στις επιλογές του έναν νέο, ευέλικτο και εύκολο τρόπο παραλαβής και επιστροφής των παραγγελιών, ενώ ταυτόχρονα ανακοίνωσε ένα νέο «Εργαλείο Αυτόματου Ψηφιακού Βοηθού».

Συγκεκριμένα, κάθε πελάτης του SHOPFLIX.gr μπορεί πλέον να παραλαμβάνει, αλλά και να επιστρέφει την παραγγελία του εύκολα και άμεσα σε 600 νέα επιλεγμένα σημεία. Με αυτόν τον τρόπο, η επιστροφή μιας παραγγελίας καθίσταται πιο εύκολη από ποτέ, καθώς ο πελάτης μπορεί να επιστρέψει την παραγγελία του σε οποιοδήποτε σημείο του δικτύου βρεθεί κοντά του, χωρίς προγραμματισμό.

Η σύμπραξη με τα γειτονικά καταστήματα έχει και επιπλέον οφέλη:

• Πρόκειται για μία ακόμη πιο οικολογική υπηρεσία αποστολής, καθώς μειώνονται οι διαδρομές και κατ’ επέκταση οι ατμοσφαιρικοί ρύποι.

• Είναι μια υπηρεσία που έχει δημιουργηθεί από ανθρώπους, για τους ανθρώπους.

• Στα σημεία SHOPFLIX, οι καταναλωτές μπορούν να παραλάβουν ή να επιστρέψουν την παραγγελία τους, επωφελούμενοι από το διευρυμένο ωράριο λειτουργίας τους καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου.

• Διασφαλίζεται απόλυτα η παράδοση και η προστασία των προϊόντων από τις καιρικές συνθήκες και παραμένουν στα συνεργαζόμενα σημεία έως και 7 ημέρες.

Εργαλείο Αυτόματου Ψηφιακού Βοηθού

Στο πλαίσιο της συνεχούς ανάπτυξης αμεσότερων, ποιοτικών και σύγχρονων υπηρεσιών για την ταχύτερη εξυπηρέτηση και ενημέρωση των πελατών του, το SHOPFLIX λανσάρει το νέο αυτόματο ψηφιακό βοηθό «Φλίξος».

Αξιοποιώντας τις δυνατότητες της τεχνητής νοημοσύνης (chatbot), το marketplace αποκτά έναν αποκλειστικό βοηθό που εξυπηρετεί προσωπικά και άμεσα κάθε πελάτη καθ’ όλη την περιήγησή του στον ιστότοπο.

Ο Φλίξος είναι διαθέσιμος 24 ώρες το 24ωρο και 365 ημέρες τον χρόνο. Εμφανίζεται στο κάτω δεξιά μέρος της οθόνης, και από desktop και από κινητό, και ανταποκρίνεται απευθείας σε κάθε αίτημα, βοηθώντας τον πελάτη να βρει ακριβώς αυτό που ψάχνει με ένα κλικ.

Ήδη από την πρώτη εβδομάδα λειτουργίας της νέας υπηρεσίας, πάνω από 12.000 πελάτες έχουν αναζητήσει τη βοήθεια του Φλίξου, ο οποίος απαντά με άνεση σε ένα μεγάλο φάσμα θεματολόγιας, όπως:

• Εξέλιξη της παραγγελίας (παρακολούθηση, επεξεργασία, καταχώρηση, επιστροφή ή αλλαγή).

• Αναζήτηση και πληροφορίες για τα προϊόντα.

• Επιλογή τρόπου παράδοσης (παράδοση την επόμενη ημέρα/ SHOPFLIX ΜΕ ΤΗ ΜΙΑ, σημεία παράδοσης SHOPFLIX).

• Εναλλακτικοί τρόποι πληρωμής (αντικαταβολή με μετρητά ή POS, κάρτα, άτοκες δόσεις, SHOPFLIX PAY4, Apple Pay, Google Pay, IRIS, VIVA WALLET, SHOPFLIX PAY 60).

• Διευκρινίσεις σε επαγγελματίες (απαλλαγή ΦΠΑ, έκδοση τιμολογίου).

•Αιτήματα για απευθείας σύνδεση με εκπρόσωπο.

Τεύχος 262

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ