Skip to main content
10 December 2024 06:52

Δύο βραβεία για την Cosmote eValue στα ECCCSAs

Η Cosmote eValue διακρίθηκε για 4η συνεχή χρονιά στα European Contact Center & Customer Service Awards, με 2 βραβεία που επιβεβαιώνουν τις καινοτόμες πρακτικές της στην εξυπηρέτηση πελατών. Ειδικότερα, στην τελετή απονομής των βραβείων στο Λονδίνο, η Cosmote eValue απέσπασε το χρυσό βραβείο στην κατηγορία «Customer Experience Awards» για την πιο Αποτελεσματική Προσέγγιση Πωλήσεων και το ασημένιο βραβείο στην κατηγορία «Operational Excellence Awards», για την πιο Αποτελεσματική Πρωτοβουλία Επιχειρησιακής Βελτίωσης.

Η Cosmote eValue παρέχει υψηλής ποιότητας ολοκληρωμένες υπηρεσίες, ενώ σημειώνει ανάπτυξη 38% σε νέα έργα την τελευταία πενταετία. Εκτός από τις ανάγκες του Ομίλου ΟΤΕ, εξυπηρετεί και έργα για 80 brands σε πολλές διαφορετικές γλώσσες. Αξιοποιώντας την τεχνολογική της υπεροχή, την πολυετή εμπειρία και τη δυναμική των 6.000 στελεχών της, η Cosmote eValue κατέχει ηγετική θέση στον τομέα του customer relationship management.

«Οι κορυφαίες αυτές ευρωπαϊκές διακρίσεις αποδεικνύουν για μια ακόμη φορά τη δέσμευσή μας για εξαιρετικές εμπειρίες εξυπηρέτησης στους πελάτες μας, σε κάθε επαφή μαζί τους. Επιτυχίες σαν αυτές, αποτελούν έμπρακτη αναγνώριση της αφοσίωσης και του πάθους των ανθρώπων μας, που χτίζουν σχέσεις εμπιστοσύνης. Επενδύοντας σταθερά στους ανθρώπους μας και στις τεχνολογίες αιχμής, θα συνεχίσουμε να αναπτύσσουμε και να διευρύνουμε τις υπηρεσίες μας και να παρέχουμε καινοτόμες λύσεις, προσαρμοσμένες στις ανάγκες των πελατών μας», δήλωσε ο κος Αθανάσιος Στράτος, Chief Customer Operations Officer Ομίλου ΟΤΕ και CEO Cosmote eValue.

ΤΕΥΧΟΣ 637

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ