Skip to main content

ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER

18 February 2022 07:54

ΓΕΡΜΑΝΟΣ: Επιτυχημένη χρονιά με ισχυρές επιδόσεις το 2021

Από το Διοικητικό Μέγαρο του ΟΤΕ στο Μαρούσι και μέσα από ζωντανές συνδέσεις με τα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ σε Ασπρόπυργο, Θεσσαλονίκη, Λάρισα και Πύργο, περισσότεροι από 2.000 συνεργάτες και εργαζόμενοι των καταστημάτων του δικτύου από όλη την Ελλάδα ενημερώθηκαν για τα σημαντικότερα επιτεύγματα της χρονιάς που πέρασε και έθεσαν τους στόχους για το 2022, με τον πελάτη πάντα στο επίκεντρο.

Όπως αναφέρθηκε στο συνέδριο, παρά τη μειωμένη επισκεψιμότητα λόγω πανδημίας, τα φυσικά καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ παραμένουν το βασικό κανάλι πώλησης λειτουργώντας συμπληρωματικά με το ηλεκτρονικό κατάστημα για να καλύψουν τις σύγχρονες ανάγκες των πελατών. Ωστόσο, η εικόνα τους πρέπει να είναι αναβαθμισμένη, γι’ αυτό αλλάζουν, εξελίσσονται και προσφέρουν ψηφιακές εμπειρίες και συναισθήματα στους πελάτες. Ήδη το 2021 δημιουργήθηκαν 8 νέα G Prime καταστήματα σε Ασπρόπυργο, Ξάνθη, Καρλόβασι, Κηφισιά, Ιωάννινα, Σητεία, Μυτιλήνη και Πειραιά, με νέα σχεδιαστική φιλοσοφία, μοντέρνα αισθητική, eco friendly υλικά, πιο διαδραστικά και με μεγαλύτερη γκάμα προϊόντων.

Ένα ακόμα στοίχημα που πρέπει να κερδίσει το φυσικό κατάστημα της νέας εποχής είναι αυτό της βιώσιμης ανάπτυξης. Για τον Όμιλο ΟΤΕ η βιώσιμη ανάπτυξη βρίσκεται στον πυρήνα της στρατηγικής του, γι’ αυτό και τα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ σκοπεύουν φέτος να αυξήσουν τις συσκευές που ανακυκλώνουν.

Τη χρονιά που πέρασε, το δίκτυο καταστημάτων ΓΕΡΜΑΝΟΣ κατέγραψε ανοδική πορεία στις πωλήσεις, τόσο των υπηρεσιών COSMOTE, όσο και των προϊόντων τεχνολογίας, με σημαντική αύξηση στον τζίρο. Σημαντικό ρόλο έπαιξαν οι δυνατές προσφορές που έτρεξαν καθόλη τη διάρκεια της χρονιάς, οι στοχευμένες ενέργειες μέσω Retail CRM, αλλά και ο ταχύτερος εφοδιασμός των καταστημάτων μέσω αυτοματισμών.

Στα highlights της χρονιάς συγκαταλέγεται το G App, το πρόγραμμα πιστότητας του ΓΕΡΜΑΝΟΥ, που το 2021 πέτυχε χιλιάδες ενεργούς χρήστες και περισσότερα από 200.000 downloads, η σημαντική βελτίωση του eshop που έγινε πιο απλό και φιλικό στην πλοήγηση, καθώς και η εξαιρετική πορεία του YouTube καναλιού της ΓΕΡΜΑΝΟΣ, χάρη στο πλούσιο περιεχόμενό του που προσελκύει το νεανικό κοινό.

«Στον ΓΕΡΜΑΝΟ στόχος μας είναι να παραμείνουμε πρώτη επιλογή του πελάτη. Θέλουμε να πάμε μπροστά και να μεγαλώσουμε, αξιοποιώντας τα πλεονεκτήματά μας: το σύγχρονο δίκτυο, την τεχνογνωσία, το πάθος και την εμπειρία των ανθρώπων μας, αλλά και τα καινοτόμα προϊόντα μας. Έχουμε ξεκάθαρη στρατηγική για να το πετύχουμε. Είμαστε έτοιμοι για το αύριο», δήλωσε στο συνέδριο ο κος Θανάσης Στράτος, Chief Customer Operations Officer του Ομίλου ΟΤΕ και Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της ΓΕΡΜΑΝΟΣ.

Στόχος των καταστημάτων ΓΕΡΜΑΝΟΣ είναι και η αξιοποίηση της μεγάλης επένδυσης πάνω από 3 δισ. ευρώ από τον όμιλο ΟΤΕ σε υπερσύγχρονα δίκτυα σταθερής και κινητής, με την οποία η οπτική ίνα θα φτάσει σε 3 εκατ. σπίτια και επιχειρήσεις.

Τεύχος 14

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ