Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
LATEST
Αποτελέσματα ρεκόρ για την United Group το 2023
Η United Group κατέγραψε επίδοση ρεκόρ για το οικονομικό έτος 2023. Ο όμιλος σημείωσε αύξηση 7%, τόσο στα έσοδα, όσο και στo EBITDA σε 2.791 εκατ. ευρώ και 988 εκατ. ευρώ, αντίστοιχα. Προσαρμόζοντας τον αντίκτυπο της πώλησης των σταθμών βάσης τον Αύγουστο του 2023, ο όμιλος σημείωσε 10% οργανική αύξηση του EBITDA σε σύγκριση με το 2023. Συνολικά, όλες οι επιχειρηματικές δραστηριότητες σημείωσαν ισχυρή οργανική αύξηση των εσόδων. Οι επιδόσεις επωφελήθηκαν ιδιαίτερα από:
• Τη συνεχή επέκταση της βάσης συνδρομητών κινητής τηλεφωνίας σε συμβόλαια σε όλες τις αγορές του ομίλου.
• Την ισχυρή ζήτηση ICT λύσεων και B2B, ιδίως στην Ελλάδα.
• Την ανάπτυξη της United Media που βασίζεται στην αύξηση των πωλήσεων διαφήμισης και τηλεοπτικού χρόνου.
Η United Group σε σταθερή βάση επιτυγχάνει ανάπτυξη, έχοντας μακροπρόθεσμο ορίζοντα. Το 2023, περισσότερα από 5,30 εκατομμύρια νοικοκυριά χρησιμοποίησαν τις ευρυζωνικές υπηρεσίες της United Group, ενώ 7,34 εκατομμύρια συνδρομητές χρησιμοποίησαν υπηρεσίες κινητής τηλεφωνίας. Η προσήλωση της εταιρείας για συνδυαστικά πακέτα που ενδυναμώνουν την προϊοντική αξία, συγκλίνουν σταθερή και κινητή τηλεφωνία και αποτελούν βασικό παράγοντα της συνεχόμενης επιτυχίας.
Ένας επιπλέον σημαντικός παράγοντας που έχει συμβάλει σε αυτά τα αποτελέσματα είναι η ισχυρή δραστηριότητα της United Group στον κόσμο των media. Η United Media έχει διείσδυση σε 8,2 εκατομμύρια νοικοκυριά μέσω των καναλιών της, ενώ η ομάδα παραγωγής περιεχομένου δημιουργεί συναρπαστικό περιεχόμενο για τα κανάλια της συνδρομητικής τηλεόρασης, ενισχύοντας σε συνεχή βάση τις συνδρομές τηλεόρασης. Η United Media σήμερα παράγει σχεδόν το 50% του συνολικού περιεχομένου του τηλεοπτικού της χαρτοφυλακίου, συμπεριλαμβανομένων των δραστηριοτήτων ελεύθερων καναλιών, τις υπηρεσίες συνδρομητικής τηλεόρασης και των αθλητικών καναλιών. Τα κύρια προγράμματά της στην prime time ζώνη απολαμβάνουν συνήθως ποσοστά τηλεθέασης μεταξύ 25% και 40%, στις αγορές όπου δραστηριοποιείται ο τομέας της United Media.