TM_869
4 22|12|2025 #869 Η Frigoglass ε πέλεξε τ η Salesforce γ ια τον συνολικό εκ- συγχρονισμό και την ενοποίηση των λειτουργιών Field Service σε 17 χώρες. Η υλοποίηση βασίζεται στη σουίτα Field Service Management της Salesforce, η οποία συ- γκεντρώνει τον προγραμματισμό τεχνικών, τη διαχείριση εξοπλισμού και τις διαδικασίες εξυπηρέτησης πελατών σε μία ενιαία πλατφόρμα, ενισχύοντας τη συνέπεια, την απο- δοτικότητα και την εποπτεία των λειτουργιών σε κλίμακα. Το έργο αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες πρωτοβου- λίες μετασχηματισμού υπηρεσιών πεδίου στην Ελλάδα και στοχεύει στη δημιουργία μετρήσιμης αξίας για τις παγκόσμιες δραστηριότητες της Frigoglass, καθώς και για τους σημαντικούς στρατηγικούς της πελάτες, όπως οι Coca-Cola, Pepsi και ABInBev. Η νέα πλατφόρμα ενσωματώνει προηγμένες δυνατότητες logistics και service, εξασφαλίζοντας ταχύτερη εξυπηρέ- τηση, ακριβέστερη διαχείριση ανταλλακτικών και παρα- δόσεων, καθώς και βελτιστοποίηση των διαδρομών των τεχνικών, με αυξημένη τήρηση των SLA. Οι πρώτες εκτιμήσεις δείχνουν σημαντική απόδοση επέν- δυσης, μέσω της μείωσης των λειτουργικών απωλειών και της αναβάθμισης της εμπειρίας πελατών, χάρη στην πρό- σβαση σε δεδομένα σε πραγματικό χρόνο. Η τυποποίηση των διαδικασιών σε όλες τις χώρες όπου δραστηριοποι- είται η Frigoglass, μέσω της πλατφόρμας της Salesforce, ενισχύει τη συνεργασία μεταξύ των ομάδων και παρέχει στην εταιρεία μία ενιαία εικόνα των λειτουργιών της σε παγκόσμιο επίπεδο. Salesforce Field Service Management για την Frigoglass Η ENTERSOFTONE IMPACT και η PwC Ελλάδας α νακοινώνουν στρατηγική συνεργασία για την παροχή μιας ολο- κληρωμένης, 360° λύσης ηλεκτρονικής τιμολόγησης και συμβουλευτικής καθο- δήγησης, που διασφαλίζει ταχεία υλο- ποίηση, πλήρη συμμόρφωση και συνεχή προσαρμογή στις διαρκώς εξελισσόμε- νες ανάγκες των μεγάλων επιχειρήσεων. Η νέα ολοκληρωμένη πρόταση της ENTERSOFTONE IMPACT συνδυάζει την υπηρεσία EINVOICING, το e-archiving και το EDI για ασφαλή και άμεση διαβί- βαση παραστατικών στο myDATA, με τη στρατηγική φορολογική συμμόρφωση, τη νομική υποστήριξη υψηλού επιπέδου και την εξατομικευμένη συμβουλευτική της PwC Ελλάδας. Πρόκειται για μια ολι- στική, end-to-end λύση που καλύπτει κάθε στάδιο της διαδικασίας από την τε- χνολογική υλοποίηση και την απρόσκο- πτη ενσωμάτωση στα ERP συστήματα, έως τη στρατηγική υποστήριξη, τη δια- χείριση έργου και την εκπαίδευση προ- σωπικού. Επιπλέον, περιλαμβάνει μη- χανισμούς συνεχούς παρακολούθησης και βελτιστοποίησης, ώστε η λύση να εξελίσσεται μαζί με τις ανάγκες της επι- χείρησης και να διασφαλίζει πλήρη συμ- μόρφωση με τις απαιτήσεις της ΑΑΔΕ. Με την επιλογή της λύσης της ENTERSOFTONE IMPACT και της PwC Ελλάδας, οι μεγάλες επιχειρήσεις αποκτούν την καινοτόμα πλατφόρμα EINVOICING και εξειδικευμένη συμβου- λευτική που έχει στόχο τη μείωση του ρίσκου και την ομαλή μετάβαση στη νέα εποχή. Η υπηρεσία EINVOICING της ENTERSOFTONE IMPACT, πιστο- ποιημένου παρόχου από την ΑΑΔΕ, εξασφαλίζει αυτόματη έκδοση και δι- αβίβαση παραστατικών στο myDATA. Η πλατφόρμα υποστηρίζει όλους τους τύπους παραστατικών και ενσωματώ- νεται απρόσκοπτα στα υπάρχοντα ERP συστήματα, ενώ η δυνατότητα επεξερ- γασίας μεγάλου όγκου παραστατικών εγγυάται επεκτασιμότητα για τις μεγά- λες επιχειρήσεις. Παράλληλα, η PwC Ελλάδας ενισχύ- ει τη λύση, παραμένοντας δίπλα στις επιχειρήσεις ως στρατηγικός συνεργά- της των επιχειρήσεων, προσφέροντας ολοκληρωμένες υπηρεσίες που περιλαμ- βάνουν προηγμένη φορολογική και νο- μική υποστήριξη, σύγχρονες λύσεις risk management και εσωτερικού ελέγχου, καθώς και εξειδικευμένα προγράμματα εκπαίδευσης και διαχείρισης αλλαγών. Με δομημένους μηχανισμούς συνεχούς παρακολούθησης και βελτιστοποίησης, οι επιχειρήσεις διασφαλίζουν όχι μόνο συμμόρφωση με τις απαιτήσεις της ΑΑΔΕ, αλλά και μακροχρόνια αποδοτι- κότητα και επιχειρησιακή συνέχεια στη νέα ψηφιακή εποχή. Συνεργασία ENTERSOFTONE IMPACT και PwC Ελλάδας
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz