TM_867

6 18|12|2025 #867 Η Klarna π αρουσιάζει στοιχεία από την πρόσφατη έρευνά της για την καταναλω- τική συμπεριφορά των Ελλήνων, ενόψει της εορταστικής περιόδου. Σύμφωνα με τα διαθέσιμα στοιχεία, η συνεχιζόμε- νη άνοδος των τιμών επηρεάζει σχεδόν κάθε καταναλωτή στις φετινές αγορές της εορταστικής περιόδου. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε τον Νοέμβριο 2025 σε συνεργασία με την εταιρεία ερευνών Appinio, με τη συμμετοχή 1.000 Ελλή- νων καταναλωτών ηλικίας 18-77 ετών. Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας, το 95,1% των συμμετεχόντων δηλώνουν ότι η αύξηση των τιμών επηρεάζει τον τρόπο που σκοπεύουν να πραγματοποι- ήσουν τις φετινές εορταστικές αγορές τους. Αναλυτικά: • Το 46,9% θα αναζητήσει πιο οικονομικά προϊόντα. • Το 37,9% θα περιορίσει τις δαπάνες σε μη απαραίτητα είδη. • Το 31,3% θα αγοράσει μόνο εφόσον υπάρχει προσφορά. • Το 23% θα οργανώσει καλύτερα το γι- ορτινό μενού για να αποφύγει τη σπατά- λη τροφίμων. • Το 21% σκοπεύει να αγοράσει λιγότερα δώρα. Οι τεχνολογικές λύσεις που διευκολύ- νουν την έρευνα και τον προγραμμα- τισμό των αγορών ενισχύονται διαρ- κώς, όπως και οι εναλλακτικοί τρόποι πληρωμής. Συγκεκριμένα, περισσότερο από το 27% των ερωτηθέντων αναφέ- ρει ότι, το τελευταίο δωδεκάμηνο, έχει χρησιμοποιήσει υπηρεσίες Buy Now, Pay Later, όπως την πληρωμή σε τρεις άτοκες δόσεις της Klarna, για αγορές δώρων. Η ακρίβεια επηρεάζει τους καταναλωτές εν όψει Χριστουγέννων Η Cosmos Business Systems ο λοκλήρωσε με επιτυχία σε συ- νεργασία με τη ν Dotsoft το έργο το υ Δήμου Πατρέων μ ε τίτ- λο «Ανάπτυξη Έξυπνων Λύσεων Διαχείρισης και Ενημέρωσης των Πολιτών για Έξυπνες Θέσεις Στάθμευσης, Κυκλοφοριακή Κίνηση και Έξυπνες Στάσεις», στο πλαίσιο της στρατηγικής Βι- ώσιμης Αστικής Ανάπτυξης του Δήμου. Το έργο, με συνολικό προϋπολογισμό 950.000 ευρώ, είχε στόχο την ανάπτυξη ολο- κληρωμένων έξυπνων λύσεων «Smart City» για την ενημέρωση δημοτών και επισκεπτών στο κέντρο της Πάτρας σχετικά με διαθεσιμότητα θέσεων στάθμευσης, κυκλοφοριακή κίνηση και έξυπνες στάσεις ΜΜΜ, συμβάλλοντας ουσιαστικά στη βελτίω- ση της καθημερινής μετακίνησης και της εμπειρίας στην πόλη. Με τις νέες ψηφιακές υπηρεσίες επιτυγχάνονται, μεταξύ άλ- λων η εξοικονόμηση καυσίμων και η μείωση κυκλοφοριακού φόρτου, η αποφυγή συνωστισμών και η καλύτερη πληροφόρη- ση σε σημεία με οδικά συμβάντα, η ενίσχυση εμπιστοσύνης ως προς την ποιότητα, την ασφάλεια και τη διαφάνεια των δημοτι- κών υπηρεσιών, η αξιοποίηση και η αναβάθμιση της υφιστάμε- νης επένδυσης του Δήμου σε GIS και της Πύλης Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης. Ο κος Δημήτρης Δάφνης, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της Cosmos Business Systems, δήλωσε: «Κάθε έργο “έξυπνης πόλης” έχει νόημα μόνο όταν μετατρέπεται σε απτό όφελος για τον πολίτη: λιγότερη ταλαιπωρία, καλύτερη ενημέρωση, μεγαλύτερη ασφάλεια και μια πόλη πιο λειτουργική για όλους. Για εμάς, αυτό είναι και η ουσία της κοινωνικής ευθύνης στην πράξη: τεχνολογία που επιστρέφει αξία στην κοινωνία και αναβαθμίζει την ποιότητα ζωής». Έξυπνες κυκλοφοριακές λύσεις στον Δ. Πατρέων από CBS και Dotsoft

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz