TM_866

4 17|12|2025 #866 Η Digitas Greece α νακοινώνει το λανσάρισμα μιας εξ ολοκλή- ρου custom λύσης Customer Data Platform (CDP), σχεδιασμένης και βελτιστοποιημένης αποκλειστικά για τις ανάγκες και τις ιδιαιτερότητες της ελληνικής αγοράς. Η νέα πλατφόρμα, με την ονομασία Lion Prism, έρχεται να καλύψει το κενό ανάμεσα στις διεθνείς enterprise λύσεις και στις τοπικές ανάγκες και κονδύλια των brands, προσφέροντας ενοποίηση δεδομένων από κάθε online / offline touchpoint σε πραγματικό χρόνο, χρήση ΑΙ και granular segmentation για εκτεταμένο personalization, αυ- τοματοποιημένα customer journeys, προσαρμοσμένα σε ελληνικές αγοραστικές συνήθειες, εύκολη ενσω- μάτωση με υπάρχοντα CRM, loyalty, e-commerce και media ecosystems, data dashboards για μετρήσιμο impact, συμμόρφωση με GDPR και τοπικούς κανονισμούς, με native privacy-by-design αρχιτεκτονική. Όπως δήλωσε ο κος Νίκος Αθηναί- ος, Executive Director της Digitas Greece: «Με το Lion Prism, δίνουμε στα brands τη δύναμη να εκμεταλ- λευτούν πλήρως όλα τα δεδομένα τους, όπου και αν βρίσκονται. Με αυτόν τον τρόπο, μπορούν να κατα- νοούν πραγματικά τους πελάτες τους και να ενεργοποιούν τα δεδομένα τους με τρόπο άμεσο, αποδοτικό και μετρήσιμο». Η Digitas Greece λανσάρει το πρώτο custom-built CDP Από ό,τι φαίνεται, η ATH.ENA Card περνά στην ψηφιακή εποχή, καθώς πλέον οι επι- βάτες θα μπορούν να χρησιμοποιούν τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς της Αθήνας μέσω του κινητού τους, χωρίς να χρειά- ζεται η φυσική κάρτα. Την εξέλιξη αυτή ανακοίνωσε την Κυριακή, 14 Δεκεμβρίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Μεταφορών, κος Κωνσταντίνος Κυρανάκης. Με τη νέα εφαρμογή στο smartphone, οι κάτοχοι της άυλης κάρτας του ΟΑΣΑ θα έχουν τη δυνατότητα να φορτίζουν, να επικυ- ρώνουν και να διαχειρίζονται την κάρτα τους από το κινητό, χωρίς επίσκεψη σε εκδοτήριο ή χρήση φυσικής κάρτας. Η υπάρχουσα πλαστική ΑΤΗ.ΕΝΑ Card, που εφαρμόστηκε το 2017, θα συνεχί- σει να ισχύει, όμως όλα τα προνόμια και οι λειτουργίες της, τα μηνιαία και ετήσια πακέτα, τα πολλαπλά εισιτήρια, αλλά και οι εκπτώσεις για φοιτητές, ανέργους και ηλικιωμένους θα μεταφερθούν πλέον στο ψηφιακό περιβάλλον της εφαρμογής. Το νέο μοντέλο βασίζεται στο Account Based Ticketing, ένα ενιαίο σύστημα πληρωμών που συνδέει τα εισιτήρια των ΜΜΜ με άλλες μορφές μετακίνησης, όπως ταξί, ποδήλατα ή κοινόχρηστα οχή- ματα. Με αυτόν τον τρόπο, οι χρήστες θα μπορούν να πληρώνουν όλες τις μετακι- νήσεις τους μέσω μιας εφαρμογής, χωρίς να χρειάζεται ξεχωριστή αγορά εισιτη- ρίου. Το μοντέλο θυμίζει τις ανέπαφες πληρωμές που χρησιμοποιούνται ήδη σε μεγάλες ευρωπαϊκές πρωτεύουσες, όπως το Λονδίνο ή το Παρίσι. Ο επιβάτης θα χρεώνεται το ακριβές ποσό της διαδρομής μετά την ολοκλή- ρωσή της, ανάλογα με τη διαδρομή και τον χρόνο μετακίνησης. Το νέο σύστημα θα απευθύνεται κυρίως στους συχνούς χρήστες, όπως κατόχους μηνιαίων ή ετήσιων συνδρομών, όμως θα είναι δι- αθέσιμο και για περιστασιακούς επιβά- τες. Επιπλέον, οι χρήστες θα μπορούν να αγοράζουν και να αποθηκεύουν πολλα- πλά προϊόντα κομίστρου, επιλέγοντας κάθε φορά ποιο θέλουν να χρησιμοποιή- σουν. Οι ανώνυμοι χρήστες θα μπορούν επίσης να εκδώσουν άυλη κάρτα, αλλά χωρίς πρόσβαση στις εκπτώσεις και στις προωθητικές προσφορές που θα ισχύ- ουν για τους εγγεγραμμένους. Η ATH.ENA Card ψηφιοποιείται

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz