TM_866

12 17|12|2025 #866 ΗVodafone υποδέχθηκε πάνω από 40 νέους στο Business Days 2025 Το Skroutz π αρουσιάζει τα αποτελέσματα ανάλυσης που κα- ταγράφουν την πορεία των επιχειρήσεων της περιφέρειας και την ανάπτυξή τους μέσα από την πλατφόρμα, με στοιχεία που καλύπτουν την τελευταία πενταετία. Το 2025, ο συνολικός αριθ- μός των καταστημάτων με έδρα την ελληνική περιφέ- ρεια στο Skroutz ξεπερνά τα 2.300, που αντιστοιχεί στο 34% του συνόλου των συνεργαζόμενων επιχει- ρήσεων. Από αυτές, περί- που τα 1.770 καταστήματα εδρεύουν στην ηπειρωτική και τα 530 στη νησιωτική Ελλάδα. Ο αριθμός των καταστη- μάτων της περιφέρειας που έχουν συνεργαστεί με την πλατφόρμα έχει αυ- ξηθεί κατά 164% από το 2020 μέχρι σήμερα. Τα αντίστοιχα ποσοστά αύξησης για την ηπειρωτική και νησιωτική Ελλάδα είναι 165% και 159%, υπο- γραμμίζοντας τη δυναμική τάση των επιχειρήσεων να στρα- φούν στο Skroutz για να αποκτήσουν πρόσβαση σε ευρύτερο αγοραστικό κοινό. Πιο συγκεκριμένα, το 2024 παρατηρήθηκε αρκετά μεγάλη αύξη- ση του τζίρου των καταστημάτων σε σύγκριση με το προηγού- μενο έτος: κατά μέσο όρο, 71% για τα νησιά και 69% για τις ηπει- ρωτικές πόλεις. Τα ευρήματα αποδεικνύουν ότι οι επιχειρήσεις της επαρχίας αξιοποιούν το Skroutz για να φτάσουν σε καταναλωτές σε όλη την Ελλάδα, ξεπερνώντας τα γεωγραφικά τους όρια. Εξαιρετικά εντυπωσιακό εί- ναι ότι τα καταστήματα της επαρχίας πωλούν τα προ- ϊόντα τους περισσότερο σε άλλες περιφέρειες από αυτήν που βρίσκονται. Πιο συγκεκριμένα, το 2024, το 94% των παραγγελιών που εστάλησαν από καταστή- ματα της επαρχίας, είχαν παραλήπτη σε διαφορετι- κές περιφερειακές ενότητες. Μόλις το 6% των πωλήσεων πραγ- ματοποιήθηκε εντός της τοπικής τους αγοράς. Την τελευταία πενταετία, σταθερά πάνω από 9 στις 10 παραγγελίες των επι- χειρήσεων της επαρχίας εξυπηρετούν καταναλωτές εκτός της περιφέρειάς τους. Η Vodafone Ελλάδας υ ποδέχθηκε και φέτος περισσότερους από 40 φοιτητές, απόφοιτους και νέους επαγγελματίες στα κεντρικά της γραφεία, στο πλαίσιο του θεσμού Business Days 2025. Με στόχο την ουσιαστική διασύνδεση με τα ταλέντα του αύριο και την ανάδειξη των ευκαιριών που προσφέρει ο κλάδος της τεχνολογίας, η Vodafone επιβεβαίωσε τη διαχρονική δέσμευσή της να επενδύ- ει στη νέα γενιά και να διαμορφώνει το μέλλον των επαγγελματιών του χώρου. Οι συμμετέχοντες, προερχόμενοι από το- μείς σπουδών που σχετίζονται με την τε- χνολογία και τη διοίκηση επιχειρήσεων, επισκέφθηκαν τα γραφεία της Vodafone και γνώρισαν από κοντά τον κορυφαίο εργοδότη στην Ελλάδα. Μέσα από πα- ρουσιάσεις και συζητήσεις με στελέχη της εταιρείας, ενημερώθηκαν για το όρα- μα της εταιρείας, την ανθρωποκεντρική κουλτούρα της, τις σύγχρονες εργασια- κές πρακτικές, καθώς και τις αξίες που καθορίζουν το έργο της. Παράλληλα, μέσα από το Office Tour ήρθαν σε επα- φή με το ευέλικτο εργασιακό μοντέλο, τις πολιτικές ευημερίας και ασφάλειας, και τις πρακτικές ισότητας και συμπερί- ληψης που χαρακτηρίζουν την εταιρική κουλτούρα. Κατά τη διάρκεια της ημέρας, οι συμμε- τέχοντες γνώρισαν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρει η Vodafone σε ιδιώτες και επιχειρήσεις, συνομίλησαν με ομάδες της πρώτης γραμμής και ενη- μερώθηκαν για τον τρόπο με τον οποίο η εταιρεία προτεραιοποιεί τις ανάγκες των πελατών της. Ιδιαίτερη έμφαση δό- θηκε στη φιλοσοφία που θέτει τον πελά- τη ως προτεραιότητα και στον τρόπο με τον οποίο οι ομάδες συνεργάζονται για να διασφαλίζουν μια άριστη εμπειρία σε κάθε σημείο επαφής με τους πελάτες. Στο επίκεντρο της ξενάγησης βρέθηκαν επίσης οι τεχνολογίες και τα δίκτυα του μέλλοντος. Στελέχη της Vodafone παρου- σίασαν την καθημερινή εξέλιξη του δικτύ- ου, την επένδυση σε νέες τεχνολογίες και την ανάπτυξη του 5G, που διαμορφώνουν την εμπειρία των πελατών και δημιουρ- γούν νέες δυνατότητες για την κοινωνία και τις επιχειρήσεις. Η συνολική προσέγ- γιση της εταιρείας αποτυπώνει τον σταθε- ρό της στόχο: Να βρίσκεται συνεχώς ένα βήμα μπροστά, προσφέροντας αξιόπιστη συνδεσιμότητα και καινοτόμες λύσεις. Το Skroutz κατέγραψε την ανάπτυξη επιχειρήσεων της περιφέρειας

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz