TM_865
2 16|12|2025 #865 Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε, από εκπροσώπους της Κυπριακής Δημοκρα- τίας και των Κυπριακών Ταχυδρομείων, η επίσημη παρουσίαση για την ολοκλή- ρωση του έργου Counter Automation System (CAS), το οποίο υλοποίησε η κοινοπραξία COSMOS S.A. – CBS IT Systems Cyprus . T ο έργο, με προϋπο- λογισμό 2,2 εκατ. ευρώ, ενοποιεί όλες τις ταχυδρομικές διαδικασίες και αυτοματο- ποιεί συναλλαγές, πωλήσεις, αποθέματα και λογιστικά δεδομένα, μειώνοντας τη γραφειοκρατία και βελτιώνοντας την ταχύτητα και διαφάνεια στην εξυπηρέ- τηση του πολίτη. Το έργο περιλαμβάνει τον απαραίτητο σύγχρονο εξοπλισμό και το ολοκληρωμένο πληροφοριακό σύστημα που απλοποιεί τη δουλειά των ταχυδρομικών λειτουργών και αυξάνει την παραγωγικότητα. Παρουσιάστη- κε ζωντανά και η ψηφιακή πλατφόρμα ePost, η οποία επιτρέπει στους πολίτες να διαχειρίζονται εύκολα και ψηφιακά όλες τις ταχυδρομικές τους συναλλα- γές, ενισχύοντας την άμεση και ποιοτική εξυπηρέτηση. Οι πολίτες μπορούν πλέον να χρησιμοποιούν τον Προσω- πικό Βοηθό Υγείας Πολίτη «MyHealth Agent» μέσω του myHealth App . Είναι μια καινοτόμος υπηρεσία τεχνητής νοημοσύνης, η οποία παρέχει άμεση, φιλική και ασφαλή πρόσβαση σε δεδομένα του Εθνικού Ηλεκτρονικού Φακέ- λου Υγείας (ΕΗΦΥ). Οι πολίτες για να «συνομιλήσουν» με τον «MyHealth Agent» πρέπει να κατεβάσουν σε κινητή συσκευή την εφαρμογή myHealth App και να συνδεθούν με κωδικούς TaxisNet. Στην περίπτωση που δεν διαθέτουν smartphone μπορούν να εισέλθουν και από υπολογιστή, πατώντας εδώ σ υνδεόμενοι με κωδικούς TaxisNet. Ο δι- άλογος πραγματοποιείται σε φυσική γλώσσα, γραπτά και προφορικά. Πιο συγκεκριμένα, μπορούν να υποβάλλουν ερωτήματα, όπως «Τι έδειξαν οι τελευταίες εξετάσεις μου;», «Ποιες συνταγές μου είναι σε ισχύ;», «Πότε είναι το επόμενο ραντεβού μου;». Σε πραγματικό χρόνο λαμβάνουν προσω- ποποιημένες, απλές και κατανοητές απαντήσεις με βάση τις πληροφορίες από τον Φάκελο Υγείας τους, όπως τα αποτε- λέσματα εξετάσεων, οι συνταγές και τα ραντεβού. Στις πε- ριπτώσεις που απαιτείται, η απάντηση περιλαμβάνει link με την αντίστοιχη ενότητα της εφαρμογής myHealth. Οι γονείς μπορούν να υποβάλλουν ερωτήσεις τόσο για τους ίδιους, όσο για τα ασφαλιζόμενα ανήλικα παιδιά τους. Ειδικότερα, ο MyHealth Agent δεν παρέχει συμβουλές υγείας, αλλά μόνο πληροφόρηση για τις ακόλουθες κατηγορίες: Εξετάσεις και αποτελέσματα: Εντοπίζει εργαστηριακές ή απεικονιστικές εξετάσεις που σχετίζονται με το ερώτημα και επιστρέφει τις τιμές των αποτελεσμάτων και τις ενδεικτικές τιμές, με βάση τα δεδομένα του Φακέλου Υγείας. Παραπεμπτικά και συνταγές φαρμάκων: Εμφανίζει ενερ- γές ή παλαιότερες συνταγές και παραπεμπτικά με πληροφο- ρίες, όπως κατάσταση, ημερομηνία λήξης. Πληροφορίες ιατρού και φαρμακείου: Παρέχει πληροφο- ρίες σχετικά με τον ιατρό που συνταγογράφησε, καθώς και το φαρμακείο όπου εκτελέστηκε συνταγή. Επιπλέον και στις δύο περιπτώσεις παρέχει στοιχεία, όπως όνομα και διεύθυνση. Εμβολιασμοί: Ενημερώνει για προγραμματισμένα παιδι- κά εμβόλια, ιστορικά εμβολιασμών και επισημαίνει τυχόν εκκρεμότητες. Νοσηλείες και εισαγωγές: Αναφέρει πρόσφατες ή παλαιότε- ρες εισαγωγές σε νοσοκομεία / κλινικές, παρέχοντας ημερο- μηνίες για το πότε ο ασθενής έλαβε εξιτήριο. Θεραπείες, διαγνώσεις και αγωγές: Αντλεί καταγεγραμμέ- νες χρόνιες ή οξείες διαγνώσεις και επισημαίνει τρέχουσες αγωγές ή θεραπευτικά πρωτόκολλα. Ιατρικές βεβαιώσεις και πιστοποιητικά: Εντοπίζει βεβαιώσεις. Ραντεβού και συναντήσεις: Απαντά σε ερωτήσεις σχετικά με προγραμματισμένα ή παλαιότερα ραντεβού εξετάσεων και χειρουργεία, με βάση τα διαθέσιμα δεδομένα. Προσωπικά στοιχεία προφίλ: Παρέχει συνοπτική προβολή δημογραφικών δεδομένων, στοιχείων επικοινωνίας και στοι- χείων ιστορικού πρόσβασης ιατρών στον φάκελό τους. Διαθέσιμος για τους πολίτες ο MyHealth Agent Ψηφιοποιούνται τα Κυπριακά Ταχυδρομεία
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz