TM_862
10 11|12|2025 #862 Η BOX NOW ο λοκλήρωσε την απαιτητι- κή περίοδο της Black Friday με ιδιαίτερα ισχυρές επιδόσεις, που επιβεβαιώνουν την αυξανόμενη εμπιστοσύνη των κα- ταναλωτών και των επιχειρήσεων. Η BOX NOW κατέγραψε 110% αύξηση στις αποστολές από συνεργαζόμενα e-shops σε σχέση με το 2024, ενώ αύξηση 40% καταγράφηκε στην υπηρεσία «Στείλε Δέμα», επίδοση που αντανακλά τη δι- αρκώς αυξανόμενη χρήση της από τους καταναλωτές. Κατά τη φετινή Black Friday, οι κατα- ναλωτές επέλεξαν την BOX NOW με σημαντικά αυξημένη δραστηριότητα σε όλες τις κατηγορίες προϊόντων. Συ- γκρίνοντας την περίοδο 27 Νοεμβρί- ου–2 Δεκεμβρίου με τον μέσο όρο των τριών προηγούμενων εβδομάδων του Νοεμβρίου, οι μεγαλύτερες αυξήσεις καταγράφηκαν στις κατηγορίες Μόδα (105%), Υγεία και Ομορφιά (81%) και Τεχνολογία (52%), ενώ αξιοσημείωτη άνοδο παρουσίασαν επίσης οι κατηγο- ρίες Είδη για Κατοικίδια (41%), Βιβλία (28%), Προϊόντα Φαρμακείου (23%) και Παιχνίδια (7%). Παράλληλα, έντονη ήταν η δραστηρι- ότητα σε όλη την Ελλάδα, γεγονός που δείχνει την ευρεία γεωγραφική διείσδυ- ση της BOX NOW στη χώρα: Η Στερεά Ελλάδα συγκέντρωσε το 54,1% των απο- στολών, ενώ η Θεσσαλονίκη ακολού- θησε με 18,2%. Η Πελοπόννησος και η Θεσσαλία κατέγραψαν 7,1% και 5,0% αντίστοιχα, με σημαντική παρουσία και στην Κρήτη (4,8%), τη Μακεδονία (4,5%) και την Ήπειρο (3,3%). Τέλος, τα νησιά στα οποία έχει παρουσία η BOX NOW συγκέντρωσαν το 3% των αποστολών. Η BOX NOWσημείωσε ρεκόρ επιδόσεων για την περίοδο της Black Friday Τα αποτελέσματα της έρευνας του ομίλου Adecco Η αγορά εργασίας βρίσκεται στη μέση μιας κοσμογονικής αλλα- γής και η τεχνητή νοημοσύνη είναι ο κινητήριος μοχλός αυτής της μεταμόρφωσης. Τα αποτελέσματα της έκτης παγκόσμιας έρευνας «Global Workforce of the Future» το υ Ομίλου Adecco , που πραγματοποιήθηκε σε δείγμα 37.500 εργαζομένων σε 31 χώρες, μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα, καταδεικνύουν ότι οι εργαζόμενοι δεν φοβούνται την AI, αλλά την αντιμετωπίζουν ως ευκαιρία. Το 76% προβλέπει ότι θα δημιουργήσει νέες θέσεις εργασίας, το 70% αναμένει ανασχεδιασμό ρόλων και καθηκόντων, ενώ μόλις το 23% εκφράζει ανησυχία για απώλεια της θέσης του. Στο ελληνικό πλαίσιο, αν και το ποσοστό αισιοδοξίας είναι χα- μηλότερο, το 58% θεωρεί ότι η ΑΙ ανοίγει νέες θέσεις απασχό- λησης, ενώ το 68% αναγνωρίζει ότι οι εργασιακοί ρόλοι εξελίσ- σονται. Η εικόνα αυτή αντικατοπτρίζει μια ώριμη μετατόπιση: Οι εργαζόμενοι αντιλαμβάνονται την τεχνολογική μετάβαση ως κάλεσμα σε επαναπροσδιορισμό δεξιοτήτων, όχι ως απειλή. Στο επιχειρησιακό επίπεδο, η AI αποφέρει και ορατά πρακτικά οφέλη. Οι εργαζόμενοι, παγκοσμίως, αναφέρουν εξοικονόμηση χρόνου, που φτάνει τις 2 ώρες την ημέρα, διπλάσιο χρόνο από το 2024. Στην Ελλάδα, το αντίστοιχο όφελος είναι 96 λεπτά ημε- ρησίως. Παράλληλα, το 77% δηλώνει ότι η AI, τους επιτρέπει να εκτελούν εργασίες, που παλαιότερα δεν ήταν εφικτές χωρίς τη χρήση τεχνολογίας. Ωστόσο, η αύξηση της παραγωγικότητας δεν αντανακλάται πάντα ισομερώς στα επιχειρησιακά αποτελέσματα. Μόλις ένας στους τρεις εργαζόμενους εκμεταλλεύεται τον χρό- νο που κερδίζει για πιο ουσιαστικά καθήκοντα. Οι περισσότεροι τον αναλώνουν σε δραστηριότητες χαμηλότερης προστιθέμε- νης αξίας, αποκαλύπτοντας ότι η μετάβαση προς τη στρατηγική αξιοποίηση της AI είναι ακόμη σε εξέλιξη. Η αναντιστοιχία αυτή υπογραμμίζει την ανάγκη για καλύτερη καθοδήγηση, κατάρτι- ση και ψηφιακή κουλτούρα μέσα στους οργανισμούς. Η έρευνα φωτίζει, επίσης, τους παράγοντες εργασιακής δέ- σμευσης. Το 99% όσων αισθάνονται βαθύ σκοπό και σύνδεση με την αποστολή της εργασίας τους, σκοπεύουν να παραμεί- νουν στον εργοδότη τους για τον επόμενο χρόνο. Αντίθετα, το αντίστοιχο ποσοστό για όσους δεν αισθάνονται αυτήν τη σύν- δεση πέφτει στο 53%. Ένας στους τρεις εργαζόμενους δηλώνει ότι θα συνέχιζε με τον ίδιο εργοδότη, εάν έβλεπε πιο ξεκάθαρες προοπτικές εξέλιξης.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz