TM_861

8 10|12|2025 #861 Κάνοντας ένα σημαντικό βήμα προς την ενίσχυση της προσβασιμότητας στα φυσικά σημεία εξυπηρέτησης, η ΔΕΗ εισάγει τη νέα υπηρεσία Quiet Hour για νευροδια- φορετικά άτομα. Για μία ώρα καθημερινά, καθώς και το Σάββατο, από τις 14:00 έως 15:00, τα καταστήματα της ΔΕΗ μειώνουν αισθητά τα οπτικά, ηχητικά και οσφρητικά ερεθίσματα, δημιουργώντας ένα περιβάλλον πιο ήρεμο, προβλέψιμο και φιλικό για νευροδιαφορετικά άτομα και τους συνοδούς τους. Η εφαρμογή ξεκίνησε από το κα- τάστημα Καλλιθέας με τη δημιουργία του πρώτου Quiet Corner και έχει εφαρμοστεί σε 24 καταστήματα συνολικά. Κατά τη διάρκεια του Quiet Hour, τα καταστήματα ΔΕΗ διαμορφώνονται έτσι ώστε να περιορίζονται τα έντονα αισθητηριακά ερεθίσματα. Συγκεκριμένα: Μειώνεται ο φωτισμός, όπου αυτό είναι τεχνικά εφικτό, απενεργο- ποιούνται ηχητικές πηγές, μουσική και οθόνες, περιορί- ζονται θόρυβοι από συσκευές και συστήματα αναμονής, αφαιρούνται αρωματικοί ή άλλοι οσφρητικοί παράγο- ντες από τον χώρο. Παράλληλα, οι συνθήκες λειτουργίας προσαρμόζονται σε επίπεδο κίνησης και ροής εξυπηρέτησης, ώστε το πε- ριβάλλον να παραμένει πιο σταθερό και ήρεμο. Το κατάστημα της ΔΕΗ στην Καλλιθέα διαθέτει ήδη το πρώτο Quiet Corner στην Ελλάδα, μια νέα πρωτοβου- λία της ΔΕΗ που δημιουργήθηκε με σεβασμό στις ανά- γκες των νευροδιαφορετικών ατόμων και όσων μπορεί να βιώσουν στιγμές έντονου στρες. Πρόκειται για έναν ειδικά διαμορφωμένο χώρο ηρεμίας, ανοιχτό σε κάθε επισκέπτη είτε είναι πελάτης είτε απλώς βρίσκεται στην περιοχή, όπου μπορεί να απομονωθεί προσωρινά από τα ερεθίσματα του περιβάλλοντος, να ηρεμήσει και να συνεχίσει με ασφάλεια την ημέρα του. Η CrediaBank ε γκαινίασε το πρώτο της Τραπεζικό Κατάστημα Νέας Εμπειρίας στο Ηράκλειο της Κρήτης, παρουσιάζο- ντας το νέο concept προσωποποιημένης εξυπηρέτησης, με ανθρώπινη προσέγγι- ση και χρήση της τεχνολογίας. Το κατά- στημα, σχεδιασμένο στο πρότυπο του καταστήματος της Σκουφά στο Κολωνά- κι, εξελίσσεται σε έναν φιλόξενο χώρο συνεργασίας με σεβασμό, ενσυναίσθη- ση και προτεραιότητα την ανθρώπινη επαφή. Κάθε πελάτης απολαμβάνει προ- σωποποιημένη εξυπηρέτηση, από το προσωπικό καλωσόρισμα του Welcome Manager έως την ολοκλήρωση των συ- ναλλαγών του. Στο νέο κατάστημα, η τεχνολογία αξιο- ποιείται για την αναβάθμιση της εμπει- ρίας εξυπηρέτησης, επιταχύνοντας και απλοποιώντας τις συναλλαγές. Οι ανοι- κτοί χώροι συνεργασίας και τα ταμεία που καταργούν το παραδοσιακό γκισέ, φέρνοντας λειτουργούς και πελάτες στο ίδιο επίπεδο οπτικής επαφής, συνδυάζο- νται με τεχνολογικές καινοτομίες όπως η χρήση μηχανημάτων TCR, η αναγνώριση του πελάτη με χρήση τραπεζικής κάρτας κατά την είσοδο, και τα σημεία απομα- κρυσμένης εξυπηρέτησης συναλλα- γών μέσω της καινοτομικής υπηρεσίας CrediaConnect. Μάλιστα, το κατάστημα του Ηρακλείου είναι το πρώτο κατάστημα όπου θα γίνει χρήση ενός καινοτόμου συστήματος ει- κονικής πραγματικότητας, που προσφέ- ρει μια διαδραστική εμπειρία αναζήτη- σης προϊόντων και υπηρεσιών σε οθόνη, με την προβολή φυσικών αντικείμενων. Το σύστημα αναπτύχθηκε σε συνερ- γασία με το Ινστιτούτο Πληροφορικής του Ιδρύματος Τεχνολογίας και Έρευνας (ΙΤΕ), με το οποίο υπογράφηκε μνημόνιο συνεργασίας, μεταξύ της Διευθύνουσας Συμβούλου της CrediaBank κας Ελένης Βρεττού και του Προέδρου του ΙΤΕ κο Βασίλη Χαρμανδάρη, με στόχο την πα- ροχή επιστημονικής συμβουλευτικής σε θέματα ενδιαφέροντος της Crediabank και την ανάδειξη της έρευνας του Ινστι- τούτου. Στο πλαίσιο του, προβλέπονται εκπαιδευτικές δράσεις για το προσωπικό της Τράπεζας, χρηματοδότηση υποτρο- φιών και δανειοδότηση σε υποψήφιους φοιτητές/ερευνητές του Ινστιτούτου για την υλοποίηση ερευνητικών ή μεταπτυ- χιακών προγραμμάτων καθώς και η χρή- ση προηγμένων συστημάτων τεχνολογί- ας και πληροφορικής από την Τράπεζα. Πρώτο τραπεζικό κατάστημα νέας εμπειρίας από CrediaBank Νέα υπηρεσία για νευροδιαφορετικά άτομα από την ΔΕΗ

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz