TM_859

10 8|12|2025 #859 Η Foundever σ την Ελλάδα τιμήθηκε με το χάλκινο βραβείο στη κατηγορία Best New Customer Contact Operation στα 25α European Contact Centre & Customer Service Awards (ECCCSA), αναγνωρίζοντας την εξαιρετική συνερ- γασία της με τη ν Harman International Industries . Η διάκριση αυτή έρχεται ως αποτέλεσμα μιας σημαντικής χρονιάς για τη Foundever®, η οποία συγκέντρω- σε επτά βραβεία σε έξι κατηγορίες, συ- μπεριλαμβανομένου ενός Χρυσού, τρι- ών Ασημένιων και τριών Χάλκινων. Η Foundever αναδειχθεί φιναλίστ 24 φορές σε 16 διαφορετικές κατηγο- ρίες των βραβείων, όπου φέτος συμ- μετείχε και ως Technology Sponsor και Category Sponsor. Συνολικά, η Foundever απέσπασε τα εξής βραβεία: Gold – Best BPO Partnership: Foundever & John Lewis & Partners. Silver – Best Pan-European Customer Contact Operation: Foundever & multinational medical devices and health care company. Silver – Greatest Impact of the Voice of the Employee: Foundever Serbia & Fiverr. Best New Customer Contact Operation: Silver – Foundever inMálaga, Spain, Bronze – Foundever Greece & Harman International Industries. Bronze – Best Use of Data & Insights: Foundever UK Customer Success Team. Bronze – Most Effective Application of Technology to Support Operational Excellence: Foundever EverConnect & EverGPT tools. Η Foundever βραβεύτηκε με bronze βραβείο στα ECCCSA Το Visa Innovation Program Europe φιλοξένησε το ετήσιο summit του στην Αθήνα, γιορτάζοντας τα επιτεύγματα των εταιρειών που συμμετείχαν στον κύκλο του 2025 από την Ελ- λάδα, την Κύπρο και τη Μάλτα. Στον έβδομο πλέον χρόνο διε- ξαγωγής του, το VIPE συνεχίζει να λειτουργεί ως ισχυρός κατα- λύτης για την καινοτομία στον τομέα των fintech, βοηθώντας τις αναδυόμενες εταιρείες να επιταχύνουν την ανάπτυξή τους μέσω της πρόσβασης στο παγκόσμιο δίκτυο, την τεχνολογία και την τεχνογνωσία του κλάδου της Visa. Στον φετινό του κύκλο του Προγράμματος, που διεξήχθη σε 7 χώρες στην Ευρώπη, υποβλήθηκαν συνολικά 229 αιτήσεις από 39 διαφορετικές χώρες, εκ των οποίων 45 προήλθαν από την Ελλάδα, την Κύπρο και τη Μάλτα. Από αυτές, 12 fintechs πέρα- σαν στην τελική φάση, και έξι εταιρείες επιλέχθηκαν τελικά για να συμμετάσχουν στο πρόγραμμα. Φέτος, οι συμμετέχοντες διερεύνησαν θέματα, όπως η τε- χνητή νοημοσύνη και οι εμπειρίες πληρωμών νέας γενιάς, το embedded finance και η ενδυνάμωση του εμπορίου, η κί- νηση κεφαλαίων και το βιώσιμο και συμπεριληπτικό μέλλον, αντανακλώντας τις διαρκώς εξελισσόμενες ανάγκες του πα- γκόσμιου οικοσυστήματος πληρωμών. Ο φετινός κύκλος του προγράμματος σηματοδότησε αρκετά ση- μαντικά ορόσημα. Συγκεκριμένα, η Wamo, που αποφοίτησε από το VIPE GCM, επέκτεινε τις τραπεζικές της υπηρεσίες στην Ιταλία, αποδεικνύοντας τον αντίκτυπο του Προγράμματος στην ανάπτυ- ξη των fintech στην περιοχή. Ο φετινός κύκλος φιλοξένησε επίσης το πρώτο AI Hackathon για τους συμμετέχοντες, κατά τη διάρκεια του οποίου οι ομάδες συνεργάστηκαν με μέντορες της Visa, κα- θώς και εκπροσώπους κορυφαίων εταιρειών τεχνολογίας για να σχεδιάσουν και να αναπτύξουν λύσεις που βασίζονται στην τεχνη- τή νοημοσύνη. Καθ' όλη τη διάρκεια του Προγράμματος, οι εται- ρείες που συμμετείχαν στον φετινό κύκλο του VIPE έλαβαν εξατο- μικευμένη υποστήριξη, συμπεριλαμβανομένης της ενσωμάτωσης APIs του Visa Developer Center, της βελτίωσης της εμπορικής τους πρότασης και της ανάπτυξης προηγμένων λειτουργιών, όπως ερ- γαλεία διαχείρισης εξόδων. Αυτές οι προσπάθειες κορυφώθηκαν με τη σύναψη τεσσάρων νέων συνεργασιών, που ενίσχυσαν περαι- τέρω τη συμβολή του προγράμματος στο οικοσύστημα fintech. ΗVisa αναδεικνύει την επόμενη γενιά fintech

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz