TM_852

4 27|11|2025 #852 Η Salesforce α νακοίνωσε την επόμενη μέρα στην AI Agentic εποχή και για την Ελλάδα, παρουσιάζοντας την υποστή- ριξη του Agentforce στα ελληνικά. Πρό- κειται για μία σημαντική εξέλιξη, καθώς οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην ελληνική αγορά θα μπορούν πλέον να διαχειρίζονται τις διαδικασίες τους ακόμη πιο αποδοτικά. Η ελληνική έκδο- ση θα είναι αρχικά διαθέσιμη στις λύσεις Agentforce Service και Employee Agent, ενώ σταδιακά θα επεκταθεί και σε άλ- λους τύπους ΑΙ agents. Παράλληλα, η Salesforce συνεχίζει να επενδύει στην Ελλάδα, δίνοντας τη δυ- νατότητα στις τοπικές επιχειρήσεις να αξιοποιήσουν τις πλέον προηγμένες τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης. Με την υποστήριξη του Agentforce στην ελ- ληνική γλώσσα, οι εταιρείες μπορούν να επιταχύνουν τον ψηφιακό τους μετασχη- ματισμό και να βελτιώσουν σημαντικά τόσο την απόδοση των επιμέρους ομά- δων τους, όσο και της επιχείρησής τους συνολικά. Το Agentforce Service είναι μια ολοκληρωμένη πλατφόρμα εξυπηρέτη- σης πελατών, η οποία μπορεί να προσαρ- μοστεί σε κάθε κλάδο και σε κάθε κανάλι. Διαθέσιμη 24/7, ώστε η υποστήριξη των πελατών να μην σταματά ποτέ, αντι- προσωπεύει την επόμενη «γενιά» στην εξυπηρέτηση. Η πλατφόρμα συμβάλλει στη μείωση του κόστους και στην ταχύ- τερη επίλυση αιτημάτων μέσω AI agents, παρέχοντας προληπτική υποστήριξη που βασίζεται σε δεδομένα πελατών σε πραγματικό χρόνο, ώστε να οδηγεί σε υψηλότερα επίπεδα ικανοποίησης. Η μοναδικότητά της έγκειται στο γεγονός ότι αποτελεί τη μόνη πλατφόρμα όπου άνθρωποι και AI agents συνεργάζονται πλήρως, από την πρώτη επαφή έως την τελική επίλυση. Το Employee Agent είναι ένας AI agent σχεδιασμένος να λειτουργεί ως προσω- πικός ψηφιακός βοηθός, που διευκο- λύνει τους εργαζόμενους να επιτελούν καθημερινές και επαναλαμβανόμενες εργασίες πιο έξυπνα και πιο αποτελεσμα- τικά. Η ιδιαιτερότητά του είναι ότι δεν παρέχει μόνο πληροφορίες, αλλά ανα- λαμβάνει ενέργειες προληπτικά για την υποστήριξη των εργαζομένων. Ο agent ενσωματώνεται απευθείας στα γνώριμα εργασιακά περιβάλλοντα, όπως το Slack ή οι φορητές συσκευές, λειτουργώντας ως πραγματικός συνάδελφος. Αξιοποιεί τη γνώση του οργανισμού για να συν- δράμει σε ευρύ φάσμα εργασιών από τη διαχείριση συναντήσεων και την ενη- μέρωση ευκαιριών, έως την υποστήριξη στο onboarding, την αναζήτηση πληρο- φοριών για παροχές και την προετοιμα- σία περιλήψεων πριν από συναντήσεις με πελάτες. Έτσι, οι εργαζόμενοι μπορούν να επικεντρώνονται στα πιο σημαντικά καθήκοντα, εξοικονομώντας χρόνο και αυξάνοντας την παραγωγικότητά τους. Το Agentforce της Salesforce υποστηρίζει την ελληνική γλώσσα Η LG Electronics υ πέγραψε συμφωνία άδειας χρήσης πατε- ντών με τη ν Amazon , π αρέχοντάς της το δικαίωμα χρήσης των βασικών πατεντών προτύπων της LG για το Wi-Fi. Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Amazon αποκτά άδεια να χρησιμο- ποιεί τις LG πατέντες Wi-Fi SEPs σε προϊόντα που αξιοποιούν συνδεσιμότητα Wi-Fi, συμπεριλαμβανομένων των συσκευών Amazon Echo, των Fire TV Sticks και των Fire Tablets. Η LG βρί- σκεται αυτή τη στιγμή σε διαπραγματεύσεις για άδειες χρήσης Wi-Fi SEPs με πολλές παγκόσμιες εταιρείες που εφαρμόζουν τεχνολογίες προτύπων Wi-Fi. Η συμφωνία με την Amazon ενι- σχύει περαιτέρω την τεχνολογική ηγεσία και αξιοπιστία της LG στον παγκόσμιο τομέα των προτύπων Wi-Fi. Τα SEPs αναφέρονται σε βασικές πατέντες που πρέπει να εφαρμόζονται κατά την υλοποίηση ενός διεθνούς τεχνικού προτύπου, πράγμα που σημαίνει ότι οποιοδήποτε προϊόν χρησιμοποιεί αυτό το πρότυπο αναπόφευκτα στηρίζεται στην κατοχυρωμένη τεχνολογία. Μόλις μια τεχνολογία υιοθετηθεί ως διεθνές πρότυπο από παγκόσμιους οργανισμούς τυπο- ποίησης, εταιρείες σε όλο τον κόσμο την ενσωματώνουν στα προϊόντα τους. Η αναγνώριση ως SEP σηματοδοτεί τόσο τη συμβολή στην πρόοδο ολόκληρης της βιομηχανίας όσο και την τεχνολογική της αξία. LG και Amazon υπέγραψαν συμφωνία

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz