TM_833
10 31|10|2025 #833 Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Αποταμίευσης, η Revolut ανέλυσε πώς τα παιδιά και οι έφηβοι στην Ελλάδα (ηλικίας 10- 18 ετών) διαχειρίζονται τα χρήματά τους. Η ημέρα αυτή έχει ως στόχο να τονίσει τη σημασία της χρηματοοικονομικής παιδεί- ας και της σωστής διαχείρισης των χρημάτων, ενθαρρύνοντας την αποταμίευση για τη δημιουργία οικονομικής ασφάλειας και την επίτευξη προσωπικών οικονομικών στόχων. Σύμφωνα με στοιχεία από την εφαρμογή Revolut Kids & Teens, τον τελευταίο χρόνο έχει σημειωθεί 75% αύξηση στον αριθμό των νέων Ελλή- νων που τη χρησιμοποιούν για να λαμβάνουν το χαρτζιλίκι τους και να διαχειρίζονται τα καθημερινά τους έξοδα, πάντα με τη συγκατάθεση και την επίβλεψη των γονιών τους. Με το Revolut Kids & Teens, τα παιδιά μπορούν να αξιοποιούν τα στατιστικά για να βλέπουν τις τάσεις των δαπανών τους στην εφαρμογή, να βλέπουν ακριβώς πού ξοδεύουν τα χρήματά τους και να τα οργανώνουν με τα Pockets – ειδικούς υπολογαρι- ασμούς για να βάζουν χρήματα στην άκρη για συγκεκριμένους σκοπούς, όπως για παράδειγμα καινούργια παπούτσια ή φαγη- τό με φίλους. Επιπλέον, οι γονείς μπορούν να στέλνουν τακτικά χαρτζιλίκι και να επιβραβεύουν τα παιδιά τους όταν ολοκληρώ- νουν διάφορες «δοκιμασίες», όπως δουλειές του σπιτιού. Η αύξηση του αριθμού των παιδιών και των οικογενειών που επιλέγουν ένα ψηφιακό εργαλείο για την ενίσχυση των οικο- νομικών τους δεξιοτήτων, αποτελεί έναν ενδιαφέρον παρά- γοντα στο ευρύτερο εθνικό πλαίσιο της χρηματοοικονομικής εκπαίδευσης στην Ελλάδα. Σύμφωνα με το Ευρωβαρόμετρο του 2023 σχετικά με τη χρηματοοικονομική παιδεία, η Ελλάδα συγκαταλέγεται στις 5 τελευταίες χώρες της Ευρώπης με το χαμηλότερο επίπεδο σε αυτή την κατηγορία. Τα αποτελέσμα- τα του Ευρωβαρόμετρου για την Ελλάδα υπογραμμίζουν την επείγουσα ανάγκη για πρακτικά εργαλεία χρηματοοικονομικής εκπαίδευσης από μικρή ηλικία, τα οποία θα βοηθούν τα παιδιά να αναπτύξουν σωστές οικονομικές συνήθειες από νωρίς. Την ίδια στιγμή, οι Έλληνες γονείς είναι από τους πιο γενναιό- δωρους στη Νότια Ευρώπη όσον αφορά στο χαρτζιλίκι. Συ- γκεκριμένα, τα παιδιά ηλικίας 10 έως 13 ετών λαμβάνουν κατά μέσο όρο 10,60 ευρώ την εβδομάδα, οι έφηβοι ηλικίας 14 έως 16 ετών λαμβάνουν 14,40 ευρώ, ενώ στις ηλικίες 17-18 το ποσό ανεβαίνει στα 21 ευρώ. Παράλληλα, τα παιδιά των Ελλήνων εργάζονται σκληρά για να λάβουν την επιβράβευση που τους αξίζει: οι πιο συνηθισμένες εργασίες που καλούνται να ολοκλη- ρώσουν για να λάβουν τα χρήματά τους είναι να βγάλουν βόλτα τον σκύλο, να καθαρίσουν το δωμάτιό τους και να βοηθήσουν στο πλύσιμο των πιάτων. Η ChargeUp Europe καλωσορίζει τη ΔΕΗ blue ω ς το νεότερο μέλος της. Η ΔΕΗ blue αποτελεί το brand ηλεκτροκί- νησης του Ομίλου ΔΕΗ και διαχειρίζεται το μεγαλύτερο δίκτυο δημόσιας φόρτι- σης στην Ελλάδα, με περισσότερα από 3.000 σημεία φόρτισης, καθώς και πάνω από 800 σημεία στη Ρουμανία, προσφέ- ροντας παράλληλα μια αναβαθμισμένη ψηφιακή εμπειρία φόρτισης μέσω της εφαρμογής PPC blue. Διαθέτοντας 39 ΔΕΗ blue hubs σε κομ- βικά σημεία του εθνικού οδικού δικτύου, συμπεριλαμβανομένου του εμβληματικού hub στο Top Park της Πάτρας, με συνολι- κή ενεργειακή ισχύ άνω του 1,2MW και υποδομές προσβασιμότητας για άτομα με αναπηρία, η ΔΕΗ blue αναδεικνύεται σε κορυφαίο περιφερειακό παίκτη στη βιώσι- μη κινητικότητα. Μέσα από τη δυνατότητα δημιουργίας εταιρικών λογαριασμών φόρτισης, οι επιχειρήσεις αποκτούν πλήρη διαφά- νεια και έλεγχο κόστους στις δημόσιες φορτίσεις τους, εξασφαλίζοντας απο- δοτικό εξηλεκτρισμό στόλου και βελτι- στοποιημένη λειτουργία. Παράλληλα, η ΔΕΗ blue προσφέρει ολοκληρωμένες λύσεις ιδιωτικής φόρτισης σε κατοικίες, επαγγελματικούς χώρους, αλλά και εται- ρικούς στόλους, ενισχύοντας περαιτέρω το χαρτοφυλάκιό της. Η ΔΕΗ blue έγινε το νεότερο μέλος της ChargeUp Europe Αυξήθηκαν οι νέοι που αποταμιεύουν με Revolut Kids & Teens
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz