TM_828

10 23|10|2025 #828 Για να αποφύγει την πρόσληψη περισσότερων από μισό εκατομ- μύριο εργαζομένων στις ΗΠΑ μέχρι το 2033, η Amazon σ χεδι- άζει μέσω της επέκτασης των σχεδίων αυτοματοποίησης. Όπως αναφέρει η εφημερίδα The New York Times, η εταιρεία ελπίζει ότι τα ρομπότ της θα μπορέσουν να αντικαταστήσουν περισσότερες από 600.000 θέσεις εργασίας που διαφορετικά θα έπρεπε να προ- σλάβει στις Ηνωμένες Πολιτείες, παρά το γεγονός ότι εκτιμά πως θα πουλήσει περίπου διπλάσια προϊόντα κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου. Θα πρέπει να σημειωθεί ότι πριν από δύο χρόνια, η εταιρεία είχε διαψεύσει κατηγορηματικά ότι τα ανθρωποειδή ρομπότ που αναπτύσσει θα οδηγήσουν σε απώλεια ανθρώπινων θέσεων εργασίας. Σύμφωνα με τα έγγραφα που διέρρευσαν, η ομάδα ρομποτικής της Amazon εργάζεται προς την κατεύθυνση της αυτοματοποίη- σης του 75% των συνολικών λειτουργιών της εταιρείας. ΗAmazon αναμένει να καταργήσει 160.000 θέσεις εργασίας στις ΗΠΑ που διαφορετικά θα χρειάζονταν μέχρι το 2027. H κίνηση αυτή ανα- μένεται να εξοικονομήσει περίπου 30 cents σε κάθε προϊόν που η Amazon αποθηκεύει και παραδίδει στους πελάτες. Οι προσπάθειες αυτοματοποίησης αναμένεται να εξοικονομήσουν στην εταιρεία 12,6 δισεκατομμύρια δολάρια από το 2025 έως το 2027, όπως αναφέρεται στα εσωτερικά έγγραφα. Στις προσπάθειες της εταιρείες περιλαμβάνονται ακόμα και ανθρωποειδή ρομπότ που θα αναλαμβάνουν τις παραδόσεις πακέτων στα σπίτια. Όσον αφορά στη δημόσια εικόνα της, η Amazon έχει εξετάσει βήματα για τη βελτίωση της φήμης της ως «καλός εταιρικός πο- λίτης», προετοιμαζόμενη για την αναμενόμενη αντίδραση γύρω από τις απώλειες θέσεων εργασίας, σύμφωνα με την εφημερίδα. Η εταιρεία φέρεται να εξέτασε τη συμμετοχή σε κοινοτικά έργα και την αποφυγή όρων όπως «αυτοματοποίηση» και «τεχνητή νοημοσύνη». Αντ’ αυτού, εξερευνήθηκαν πιο ασαφείς όροι όπως «προηγμένη τεχνολογία», καθώς και η χρήση του όρου «cobot» για ρομπότ που εργάζονται παράλληλα με ανθρώπους. Το Wolt Market εισέρχεται σε μια νέα εποχή, παρουσιάζοντας τη μεγαλύτε- ρη αλλαγή της πενταετούς πορείας του και επανασυστήνεται ως ένα πλήρως ψηφιακό supermarket που συνδυάζει φρεσκάδα, ποικιλία και προσιτές τιμές. Η ανανέωση αυτή δεν περιορίζεται στην εικόνα του brand, αλλά σηματοδοτεί μια συνολική αναβάθμιση της εμπειρίας supermarket μέσα στην πλατφόρμα της Wolt. Με μια νέα, πράσινη ταυτότητα που αναδεικνύει τη φρεσκάδα, την ποιότητα και τη σύνδεση με την τοπική παραγωγή, το Wolt Market κάνει το επόμενο βήμα της πορείας του και εξελίσσεται σε έναν ολοκληρωμένο ψηφιακό προορισμό για τα καθημερινά και εβδομαδιαία ψώνια. Το Wolt Market αναβαθμίζει τις κατηγο- ρίες φρέσκων προϊόντων (φρούτα, λαχα- νικά, κρέας, ψάρι και ψωμί) και εμπλου- τίζει την γκάμα του με περισσότερες premium και βιολογικές επιλογές. Για να διασφαλίσει την εμπιστοσύνη των κατα- ναλωτών, το Wolt Market εφαρμόζει την εγγύηση φρεσκάδας για όλα τα φρέσκα προϊόντα, με άμεση επιστροφή χρημάτων σε περίπτωση που η ποιότητα δεν αντα- ποκρίνεται στις προσδοκίες – μια ακόμη απόδειξη της δέσμευσης του brand για ποιότητα και αξιοπιστία. Παράλληλα, το Wolt Market επαναπροσδιορίζει την εμπειρία του ψηφιακού supermarket. Για πρώτη φορά, αναγνωρισμένες επι- χειρήσεις και γεύσεις της πόλης που δεν βρίσκονταν μέχρι σήμερα στο κανάλι του supermarket, είναι πλέον διαθέσιμες μέσωWolt Market. ΤοWolt Market επανασυστήνεται ως πλήρως ψηφιακό supermarket Η Amazon θα αντικαταστήσει 600.000 θέσεις εργασίας με ρομπότ

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz