TM_822
2 15|10|2025 #822 Στο 20ό IT Directors Forum, η Barphone ε ίχε την τιμή να ανέβει στη σκηνή μαζί με τον πολύτιμο πελάτη της, Πλαίσιο Computers, παρουσιάζοντας ένα πραγματικό success story ψηφιακού μετασχηματισμού στην εξυπηρέτηση πελατών (Customer Experience). Ο κος Σωκράτης Φωτίου , CIO του Πλαισίου, και ο κος Δημήτρης Βερύκιος , Sales Director της Barphone, παρου- σίασαν τη στρατηγική μετάβαση της Πλαίσιο Computers από ένα on-premises περιβάλλον contact center σε μία σύγ- χρονη cloud-native πλατφόρμα, Genesys Cloud CX. Το ταξίδι προς το Next-Gen Customer Experience Στην παρουσίαση με τίτλο «Next-Gen CX: The Cloud Journey of Plaisio Computers», αναδείχθηκαν τα στάδια και τα οφέλη της μετάβασης: Μεγαλύτερη ευελιξία & scalability: Η υποδομή cloud επέ- τρεψε στην Πλαίσιο να ανταποκρίνεται άμεσα σε περιόδους αιχμής (π.χ. Black Friday, εορταστικές περιόδους) χωρίς περι- ορισμούς. Omnichannel επικοινωνία σε μία ενιαία πλατφόρμα: Φωνή, e-mail, chat, WhatsApp και Viber ενοποιήθηκαν για τον πελάτη και τον agent. Εμπειρία πελάτη με επίκεντρο το personalization: Με orchestrated customer journeys, οι πελάτες λαμβάνουν πλέον μια ομαλή και συνεπή εμπειρία σε κάθε σημείο επικοινωνίας. Ο ρόλος της Barphone Η Barphone ανέλαβε τον ρόλο του στρατηγικού συμβούλου και system integrator, με ευθύνη για: • Cloud Adoption Strategy. • Σχεδιασμό και υλοποίηση του έργου. • Ενοποίηση συστημάτων (back-office integration & CRM connectivity). • Custom εφαρμογές και APIs. • Managed Services & SLA υποστήριξη. • Συνεχή καινοτομία σε συνεργασία με το Πλαίσιο. «Η μετάβαση στο cloud δεν είναι προορισμός, αλλά ταξίδι», τόνισε ο κος Δημήτρης Βερύκιος. «Ο ψηφιακός μετασχηματι- σμός είναι συνεχής διαδικασία και οι ισχυρές συνεργασίες τον κάνουν εφικτό». Επόμενο βήμα: AI και Workforce Empowerment Το πρόγραμμα μετασχηματισμού της Πλαίσιο συνεχίζεται με νέα έργα που ήδη βρίσκονται σε εξέλιξη: • RolloutWEM(Forecasting, Scheduling, QualityManagement). • AI Agent & Supervisor Assist. • Περαιτέρω automations για back-office διαδικασίες. • Νέα κανάλια εξυπηρέτησης & proactive engagement. Barphone & Πλαίσιο Computers Ένα success story ψηφιακού μετασχηματισμού στο 20ό IT Directors Forum
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz