TM_813

6 2|10|2025 #813 Η Εθνική Τράπεζα α νακοινώνει την επίτευξη οριστικής συμφωνίας με επενδυτικά κεφάλαια υπό τη διαχεί- ριση τη ς EOS Group γ ια την πώληση απαιτήσεων από χαρτοφυλάκιο ανε- ξασφάλιστων μη εξυπηρετούμενων καταναλωτικών, στεγαστικών δανείων, πιστώσεων προς μικρές, μικρομεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις ύψους 0,1 δισ. ευρώ σε ανεξόφλητο κεφάλαιο. Η συναλλαγή πραγματοποιείται στο πλαίσιο της στρατηγικής της Τρά- πεζας για τη διαχείριση των μη εξυ- πηρετούμενων ανοιγμάτων. Το τί- μημα της συναλλαγής ανέρχεται σε πάνω από 25% του ανεξόφλητου κεφαλαίου του χαρτοφυλακίου. Η συ- ναλλαγή αναμένεται να ενισχύσει τα συνολικά κεφάλαια της Τράπεζας και να ολοκληρωθεί μέχρι το Α’τρίμηνο του 2026. Μετά την ολοκλήρωση της συναλ- λαγής, ηεταιρείαδιαχείρισης EOSMatrix Greece θα αναλάβει τη διαχείριση του χαρτοφυλακίου. Οριστική συμφωνία για NBG και EOS Group Εξυπηρέτηση ατόμων με ακουστική αναπηρία από την Alpha Bank Τη φετινή Διεθνή Ημέρα Νοηματικών Γλωσσών, η Alpha Bank α νακοινώνει νέες υπηρεσίες ειδικά σχε- διασμένες για άτομα με ακουστική αναπηρία, ενι- σχύοντας τις πρωτοβου- λίες της και βελτιώνοντας τις υποδομές της για την ισότιμη πρόσβαση όλων στις τραπεζικές υπηρεσίες. Παράλληλα, η Τράπεζα συ- νεχίζει για μία ακόμη χρο- νιά τη συνεργασία της με κορυφαίους πολιτιστικούς οργανισμούς της χώρας, με στόχο τη διεύρυνση της προσβασιμότητας κωφών και βαρήκοων ατόμων σε εκδηλώσεις τέχνης και πολιτισμού. Άτομα με κώφωση ή βα- ρηκοΐα που συνεργάζονται με την Alpha Bank έχουν πλέον τη δυνατότητα να ενεργοποιήσουν την επι- λογή «Έχω ακουστική αναπηρία» κατά τον προγραμματισμό του ραντεβού τους, να ζητήσουν να εξυπηρετηθούν μέσω βιντεοκλήσης από εξειδι- κευμένο εκπρόσωπο της νεοσύστατης μονάδας εξ αποστάσε- ως εξυπηρέτησης (Remote Hub), που έχει εγκαινιάσει η Τρά- πεζα. Η εξυπηρέτηση του πελάτη γίνεται είτε με τη συμμετοχή στελέχους της τράπεζας που εξυπηρετεί στην ελληνική νοημα- τική γλώσσα, είτε με γραπτή επικοινωνία. Για όσους διαθέτουν e-Banking, δίνεται η δυνατότητα, κατά τη διάρκεια της βιντεοκλήσης, να λάβουν προσωποποιημένη πληροφόρηση και να ολο- κληρώσουν συγκεκριμένες τραπεζικές εργασίες ηλε- κτρονικά, με την καθοδήγη- ση του εκπροσώπου. Επιπλέ- ον, μέσω της πλατφόρμας myAlpha Documents της Τράπεζας, οι πελάτες έχουν τη δυνατότητα για ηλεκτρο- νική ανταλλαγή και υπο- γραφή εγγράφων. Με αυτόν τον τρόπο, ολοκληρώνονται εύκολα, γρήγορα και με από- λυτη ασφάλεια, αιτήματα για προϊόντα και υπηρεσίες, χω- ρίς να απαιτείται φυσική πα- ρουσία στο κατάστημα. Εναλλακτικά, οι πελάτες της Alpha Bank μπορούν να επι- σκεφθούν το κατάστημα συ- νοδευόμενοι από διερμηνέα της επιλογής τους, να χρησι- μοποιήσουν την εφαρμογή myIRIS από το κινητό τους για πρόσβαση σε δωρεάν απομα- κρυσμένη διερμηνεία από το Εθνικό Ίδρυμα Κωφών, να εξυ- πηρετηθούν μέσω γραπτής επικοινωνίας όπου αυτό απαιτείται. Η κα Σωτηρία Ζάκκα, Retail Core Banking Manager, δήλωσε: «Η νέα δυνατότητα εξυπηρέτησης των κωφών / βαρήκοων πελα- τών προσθέτει αξία στην καινοτόμο υπηρεσία απομακρυσμέ- νης εξυπηρέτησης της Τράπεζας. Δεν είναι απλώς ένα ακόμη βήμα στον ψηφιακό μετασχηματισμό μας, αλλά μια πράξη σεβασμού και συμπερίληψης προς τους ανθρώπους που μέ- χρι σήμερα δεν είχαν πάντα ίσους όρους πρόσβασης στην τραπεζική εμπειρία».

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz