TM_808
10 25|9|2025 #808 Η εμβληματική πρωτοβουλία τη ς Bitget γ ια τις γυναίκες στο blockchain, Blockchain4Her, εισέρχεται σε μια νέα εποχή. Το μεγαλύτερο καθολικό ανταλλακτήριο «Universal Exchange» (UEX) στον κόσμο, ανακοινώνει το νέο μήνυμα του προγράμ- ματος, «Lady First Lady Forward», επαναπροσδιορίζοντας τον ρόλο των γυναικών στον κόσμο των κρυπτονομισμάτων. Η νέα στρατηγική κατεύθυνση της Bitget θέτει τις γυναίκες ως ηγέτες, πρωτοπόρους και «decision makers» στοWeb3. Με το ανανεωμένο «Lady First Lady Forward», η εταιρεία ενισχύει το μήνυμά της για ισότητα, ενώ παραμένει πιστή στην αποστολή της για την ανάδειξη ίσων ευκαιριών και δυνατοτήτων για τις γυναίκες σε όλο το οικοσύστημα του blockchain, μέσω της εκ- παίδευσης, της ενδυνάμωσης και της παγκόσμιας δέσμευσης. Από την έναρξή του τον Ιανουάριο του 2024, το Blockchain4Her βασίζεται σε τέσσερις στρατηγικούς πυ- λώνες: Elevating, Empowering, Educating και Embracing. Η πρωτοβουλία Blockchain4Her έχει, ήδη, σημειώσει σημα- ντικά αποτελέσματα. Χαρακτηριστικά παραδείγματα απο- τελούν η χρηματοδότηση 11 startup υπό γυναικεία ηγεσία μέσω του διαγωνισμού Pitch n’ Slay, η συνεργασία με το πρόγραμμα της UNICEF, Game Changers Coalition, που έχει προσεγγίσει πάνω από 300.000 άτομα, και η συμμετοχή χιλι- άδων γυναικών σε παγκόσμιες συναντήσεις και εκδηλώσεις της εταιρείας. Με την πρωτοβουλία «Lady Forward», αυτές οι βάσεις περνούν σε μια νέα φάση, εστιάζοντας στη δημιουρ- γία σταθερών καναλιών ηγεσίας και στην ευρύτερη επιρροή της κοινότητας. Η Bitget, στο πλαίσιο του «Lady Forward», προγραμματίζει νέες συνεργασίες με πανεπιστήμια, νέα προγράμματα πρα- κτικής άσκησης, καθώς και την έναρξη του «Female Leaders Program», το οποίο θα φέρνει σε επαφή γυναίκες από όλο το οικοσύστημα του blockchain. Μια νέα ευρωπαϊκή έρευνα για το φαινό- μενο της έμφυλης ρητορικής μίσους στο διαδίκτυο, και συγκεκριμένα του body shaming, δείχνει ότι περισσότεροι από τους μισούς νέους (53%) παραδέχονται ότι έχουν εμπλακεί σε τέτοιες πρακτικές, ενώ δύο στους δέκα (19% των γυναικών, 19% των ανδρών και 25% των μη-δυαδι- κών νέων) έχουν υπάρξει θύματα. Η έρευνα αποτελεί μέρος του προγράμ- ματος Elephant Talk , ενός ευρωπαϊκού εγχειρήματος με στόχο την ευαισθητο- ποίηση και ενδυνάμωση των νέων απέ- ναντι στην έμφυλη ρητορική μίσους. Στην Ελλάδα, το έργο υλοποιείται από το Impact Hub Athens , τ ο οποίο ανέ- λαβε τη συλλογή και την ανάλυση των δεδομένων σε εθνικό επίπεδο και πα- ρουσίασε τα αποτελέσματα σε ειδική εκδήλωση στον χώρο του. Τα στοιχεία αναδεικνύουν έντονες έμ- φυλες διαφοροποιήσεις: οι άνδρες είναι πιο πιθανό να συμμετάσχουν σε πρακτι- κές body shaming (61% έναντι 50% των γυναικών), να υποτιμούν τη σοβαρότητα του φαινομένου και να αποφεύγουν να το καταγγείλουν, ενώ οι γυναίκες το αναγνω- ρίζουν πιο έντονα και εκδηλώνουν μεγα- λύτερη ευαισθησία απέναντι στα θύματα. Παράλληλα, το 41% των εφήβων 15-18 ετών θεωρεί το body shaming «ανα- πόφευκτη συνέπεια» της έκθεσης στο διαδίκτυο, γεγονός που δείχνει την ανά- γκη για καλύτερη ενημέρωση και ευαι- σθητοποίηση των νεότερων ηλικιών. Επι- πλέον, το 27% των αγοριών δήλωσε ότι οι plus-size influencers αποτελούν «κακό παράδειγμα» για τους συνομηλίκους τους, στοιχείο που αποκαλύπτει την ένταση των κοινωνικών στερεοτύπων. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η ελληνική συμμετοχή, καθώς οι νέοι στην Ελλάδα καταγράφουν το υψηλότερο ποσο- στό αντίδρασης απέναντι στο διαδικτυακό στοχοποιημένο εξευτελισμό της σωματι- κής εικόνας, μιλώντας δημόσια περισσό- τερο από κάθε άλλη χώρα. Στον αντίποδα, σε χώρες όπως η Πορτογαλία, η Σλοβενία και η Ρουμανία, οι νέοι δηλώνουν ότι δεν αισθάνονται άνετα να πάρουν θέση. 2/10 εφήβους είναι θύματα body shaming στο διαδίκτυο Η Bitget ανοίγει νέο γυναικείο κεφάλαιο
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz