TM_804
10 19|9|2025 #804 Τ ο Freenow by Lyft παρουσιάζει μια σημαντική ανανέωση της εταιρικής του ταυτότητας, φέρνοντας το πιο κοντά στις ανάγκες οδηγών, επιβατών και συνεργατών. Η στρατηγική αυτή εξέλι- ξη στοχεύει στη δημιουργία μιας πιο ομαλής, σύγχρονης και φιλικής προς τον χρήστη εμπειρίας για τα εκατομμύρια επιβα- τών και οδηγών σε περισσότερες από 180 πόλεις σε όλη την Ευρώπη. Πρόκειται για την πρώτη αλλαγή στην ταυτότητα του Freenow από το 2019, σηματοδοτώντας ένα νέο κεφάλαιο στην πορεία της εταιρείας. Οι χρήστες του Freenow μπορούν ήδη να δουν σταδιακές αλλαγές στο λογότυπο, τα χρώματα και τη συ- νολική οπτική ταυτότητα του Freenow. Από την εξαγορά του από τη Lyft τον Ιούλιο 2025, η φράση «by Lyft» προστέθηκε στο λογότυπο, ενώ η οπτική ταυτότητα του Freenow ανανεώθηκε για να δείχνει με σαφήνεια τις υπηρεσίες και τις αξίες του. Οι αλλαγές αυτές αντικατοπτρίζουν τη δέσμευση του Freenow να συνδεθεί ακόμα πιο στενά με την κοινότητα της πλατφόρ- μας. Το ανανεωμένο εικονίδιο συμβολίζει τον δεσμό με τις πο- λυσύχναστες πόλεις και την απρόσκοπτη μετακίνηση στους δρόμους τους, επιτρέποντας στους χρήστες να φτάνουν σε κάθε προορισμό με ευκολία. Μια δυνατότητα που βασίζεται στη βαθιά εμπειρία του Freenow στον κλάδο των ταξί. Μερι- κά βασικά χαρακτηριστικά της ανανέωσης του Freenow brand περιλαμβάνουν: • Το λογότυπο του Freenow εξελίχθηκε, διατηρώντας το υπάρ- χον λεκτικό σήμα αλλά με πιο εκλεπτυσμένες και σύγχρονες γε- ωμετρίες και πεζά γράμματα. Το νέο εικονίδιο αφηγείται οπτικά τη βαθιά σύνδεση του Freenow με το οδικό δίκτυο της πόλης και συμβολίζει το απρόσκοπτο ταξίδι από το σημείο Α στο Β. • Η χρωματική παλέτα αξιοποιεί το χαρακτηριστικό κόκκινο της πλατφόρμας, ενώ προσθέτει πιο απαλά χρώματα για να διατη- ρεί την επωνυμία φρέσκια και φιλική προς τον χρήστη. • Οι νέες εικόνες αναδεικνύουν την ανθρώπινησύνδεση και αντι- κατοπτρίζουν την πελατοκεντρική προσέγγιση της Freenow. Παράλληλα, η ενσωμάτωση περισσότερης φωτογραφίας στις επικοινωνίες ενισχύει τη σχέση με τους χρήστες. • Νέο, «πιο ζεστό» tone of voice: Ενισχύει την εμπιστοσύνη και τη δέσμευση της πλατφόρμας στα ταξί, προβάλλοντας φροντί- δα, σαφήνεια και σιγουριά στην εμπειρία των χρηστών. Η LG Electronics υ πέγραψε μνημόνιο συνεργασίας με την Octopus Energy Group μ ε στόχο την ενίσχυση της πα- ρουσίας της στον τομέα της καθαρής τε- χνολογίας στην Ευρώπη. Η συνεργασία θα συνδυάσει τις προηγμένες, υψηλής απόδοσης λύσεις θέρμανσης και ψύξης της LG με την πλατφόρμα διαχείρισης ενέργειας που βασίζεται σε τεχνητή νο- ημοσύνη της Octopus Energy, Kraken, για την επιτάχυνση της μετάβασης σε βιώσιμη ενέργεια στην Ευρώπη. Η τελε- τή υπογραφής πραγματοποιήθηκε στις 28 Αυγούστου στα κεντρικά γραφεία της Octopus Energy στο Λονδίνο. Μέσω αυτής της συνεργασίας, η LG και η Octopus Energy θα λανσάρουν μία κοι- νή λύση που θα ενσωματώνει τις υψηλής απόδοσης αντλίες θερμότητας της LG με την πλατφόρμα Kraken σε βασικές ευρωπαϊκές αγορές, συμπεριλαμβανο- μένων του Ηνωμένου Βασιλείου και της Γερμανίας. Ο συνδυασμός αυτός έχει σχεδιαστεί ώστε να βελτιστοποιεί τη θέρμανση και την ψύξη των κατοικιών, μειώνοντας παράλληλα το ενεργεια- κό κόστος για τους καταναλωτές. Στο μέλλον, οι δύο εταιρείες σχεδιάζουν να επεκτείνουν τη συνεργασία και σε άλλα προϊόντα και αγορές, αξιοποιώντας τα συμπληρωματικά τους πλεονεκτήμα- τα για την παροχή ακόμα μεγαλύτερης αξίας στους πελάτες. Μνημόνιο συνεργασίας για LG και Octopus Energy Το Freenow by Lyft αλλάζει εταιρική ταυτότητα
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz