TM_800

12 15|9|2025 #800 Η Skroutz κ άνει την αγοραστι- κή διαδικασία ακόμα πιο απλή και γρήγορη για τους κατοί- κους της Κύπρου με την έναρ- ξη της λειτουργίας της Skroutz Last Mile (SLM) Κύπρου και την εγκατάσταση των πρώτων θυ- ρίδων Skroutz Point. Ήδη από τον Μάιο του 2025, η Skroutz διαθέτει αποθήκη στη Λάρνα- κα, ενώ τον Ιούνιο ξεκίνησαν και οι πρώτες παραδόσεις. Σή- μερα, η SLM Κύπρου εξυπηρε- τεί όλη τη Λάρνακα και στόχος είναι έως τα μέσα Οκτωβρίου να επεκταθεί στη Λευκωσία και στη συνέχεια, να καλύψει επιλεγμένες περιοχές της Λεμεσού. Οι πελάτες που εξυπηρετού- νται από την SLM Κύπρου απολαμβάνουν ήδη το live delivery tracking, τη λύση παρακολούθη- σης σε πραγματικό χρόνο που αναβαθμίζει ακόμα περισσότε- ρο την εμπειρία παράδοσης. Επιπλέον, οι αυτόματες θυρίδες Skroutz Point είναι γεγονός και στη μεγαλόνησο με την Λάρνα- κα να αποτελεί προς το παρόν την πρώτη πόλη της Κύπρου που τις φιλοξενεί. Τα Skroutz Point προσφέρουν στους κα- ταναλωτές τη δυνατότητα να παραλαμβάνουν τις παραγγε- λίες τους εύκολα, γρήγορα και με απόλυτη ευελιξία. Αυτόν τον μήνα, αναμένεται η εγκατάστα- ση των πρώτων Skroutz Point και στη Λευκωσία, ενώ μέχρι το τέλος του έτους θα έχουν τοπο- θετηθεί δεκάδες ακόμα σημεία παραλαβής σε όλη την Κύπρο. Η Profile Software α νακοινώνει τη ση- μαντική αναβάθμιση της λύσης Axia, ενσωματώνοντας προηγμένα εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης και έξυπνης αυτο- ματοποίησης. Με την τελευταία έκδοση, το Axia επαναπροσδιορίζει την εμπειρία διαχείρισης επενδύσεων, προσφέροντας αυξημένη αποτελεσματικότητα, διαφά- νεια και εξατομίκευση. Η νέα έκδοση του Axia περιλαμβάνει νέα, καινοτόμα εργαλεία τεχνητής νοημοσύ- νης, τα οποία ενισχύουν τη στρατηγική σκέψη και την παραγωγικότητα των διαχει- ριστών επενδύσεων. Παράλληλα, εισάγει μια σειρά από ενσωματωμένες λειτουργίες AI, σχεδιασμένες να βελτιώνουν τη διαδι- κασία λήψης αποφάσεων και να ενισχύουν την αλληλεπίδραση με τους πελάτες: Next Best Action Engine: Προτείνει προορατικά επενδυτικές ευκαιρίες, προ- ειδοποιήσεις κινδύνου ή προσαρμογές χαρτοφυλακίου με βάση τη συμπεριφο- ρά των πελατών, τις τάσεις της αγοράς και τα διαθέσιμα προϊόντα. Meeting Preparation Assistant: Δημι- ουργεί αυτόματα την ατζέντα, συνθέτει το ιστορικό των πελατών και επισημαίνει βασικές πληροφορίες, ώστε οι διαχειρι- στές να προετοιμαστούν για πιο ουσια- στικές επικοινωνίες και συναντήσεις με τους πελάτες. Text-to-Info-Chat: Μια τεχνολογία τεχνη- τής νοημοσύνης που επιτρέπει στους δι- αχειριστές να ανακτούν άμεσα δεδομένα και αναφορές σχετικά με τα χαρτοφυλά- κια, μέσω ερωτήσεων σε φυσική γλώσσα. Τα εργαλεία αυτά μετατρέπουν το Axia σε έναν πραγματικό ψηφιακό συγκυβερ- νήτη (digital co-pilot) για τους διαχειρι- στές, μειώνοντας τον φόρτο εργασίας, προβλέποντας τις ανάγκες των πελατών και δημιουργώντας χώρο για μια πιο στρατηγική, ανθρωποκεντρική συμβου- λευτική εργασία. Επιπλέον, η λειτουργία Enhanced Client 360° ενσωματώνει αυτές τις δυνατότητες τεχνητής νοημοσύνης, σε έναν ενιαίο, δι- αισθητικό πίνακα ελέγχου, προσφέροντας μια ολιστική και προγνωστική εικόνα για κάθε πελάτη. Οι διαχειριστές επωφελού- νται από οπτικά πλούσιους δείκτες (KPI), συγκέντρωση δεδομένων από πολλαπλές πηγές και πληροφορίες που επιταχύνουν τη λήψη τεκμηριωμένων αποφάσεων. Με την υποστήριξη ενός πλήρως ανασχεδιασμένου User Interface (UI) που βασίζεται στο Angular 18, η νέα έκδοση του Axia θέτει νέα πρότυπα στην ψηφιακή διαχείριση επενδύσε- ων. Προσφέρει εξαιρετικά γρήγορη απόδοση με σχεδόν άμεση φόρτωση σελίδων, μια απρόσκοπτη mobile-first εμπειρία, σε οποιαδήποτε συσκευή για πραγματική πρόσβαση οποιαδήποτε στιγμή από οπουδήποτε, καθώς και βελτιστοποιημένες ροές εργασίας για διαχειριστές που μετατρέπουν σύν- θετα οικονομικά δεδομένα σε σαφείς, αξιοποιήσιμες πληροφορίες, ενισχύο- ντας την παραγωγικότητα, την αφοσί- ωση των πελατών και έναν πιο έξυπνο τρόπο εργασίας. AI στη λύση διαχείρισης επενδύσεων Axia της Profile Software Η Skroutz επεκτείνεται περαιτέρω στην Κύπρο

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz