TM_800
10 15|9|2025 #800 Η ΔΕΗ σ υμμετείχε στην 89η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης με το περίπτερο «The Journey of Energy», προσκαλώντας το κοινό σε ένα μοναδικό ταξίδι όπου η τεχνολογία, η ενέργεια και το θέαμα ενώνονται. Με πολυαισθητηριακές προβολές, εντυπωσιακούς φωτισμούς και ήχους που αναπαριστούν φυσικά φαινόμενα, οι επισκέπτες έζησαν μία μοναδική εμπειρία. Στο επίκεντρο βρέ- θηκε το βραβευμένο έργο «The Power of Electricity», μία καθη- λωτική 4D παραγωγή που αφηγείται την ιστορία της ενέργειας από την αρχαιότητα έως το μέλλον της καθαρής ενέργειας. Η ΔΕΗ δημιουργεί μία μοναδική εμπειρία για τους επισκέπτες όλων των ηλικιών με τρόπο εκπαιδευτικό, εμπνευσμένο, με έντονη βιωματική διάσταση. Η παρουσία της ΔΕΗ στη ΔΕΘ αντανακλά τον στρατηγικό μετασχηματισμό του Ομίλου: δυναμικές επενδύσεις στην κα- θαρή ενέργεια, αξιοποίηση της τεχνολογίας και διαρκής δέ- σμευση για βιώσιμη ανάπτυξη. Με αυτόν τον τρόπο, η ΔΕΗ επανασυστήνεται στο κοινό ως σύγχρονη Powertech εταιρεία που διαμορφώνει το ενεργειακό μέλλον της χώρας. Νέα πανελλαδική έρευνα τ ης Plum , σε συ- νεργασία με τη ν Palmos Analysis εντο- πίζει σημαντικά κενά στην οικονομική προετοιμασία των Ελλήνων. Παρόλο που οι περισσότεροι καταφέρνουν να ισορ- ροπούν το εισόδημα με τα έξοδά τους, η δημιουργία ανθεκτικότητας απέναντι σε απρόσμενα έξοδα παραμένει πρόκληση. Πολλοί Έλληνες δηλώνουν ότι ζουν εντός των δυνατοτήτων τους, με σχεδόν τα δύο τρίτα (65%) να αναφέρουν πως ξοδεύουν περίπου όσα κερδίζουν. Συ- νολικά, μόλις 1 στους 4 (26%) ζει κάτω από τις δυνατότητές του και δημιουργεί «οικονομικό περιθώριο», ποσοστό που αυξάνεται στο 37% στις ηλικίες 25-34. Σχεδόν 1 στους 10 (8%) παραδέχεται ότι ξοδεύει περισσότερα από όσα κερδίζει (12% σε Κρήτη και νησιά). Η δυσκολία να παραμένει κανείς συ- νεπής στα έξοδά του φαίνεται στη μη- νιαία ροή χρημάτων. Πάνω από τους μισούς (52%) δηλώνουν ότι ξεμένουν από χρήματα τακτικά πριν τελειώσει ο μήνας, ενώ πάνω από το ένα τέταρτο (28%) λένε ότι αυτό συμβαίνει κάθε μήνα. Το ζήτημα είναι πιο έντονο στις γυναίκες σε σχέση με τους άντρες (34% έναντι 21%) και σε όσους έχουν εισόδημα κάτω από 800 ευρώ (43%). Σχεδόν 1 στους 4 (24%) αντιμετωπί- ζει το πρόβλημα τους περισσότερους μήνες του έτους, ενώ μόλις μια μικρή μειοψηφία (14%) δηλώνει ότι δεν το αντιμετωπίζει ποτέ. Η τακτική αποταμίευση παραμένει πρό- κληση. Μόλις το 15% αποταμιεύει στα- θερά κάθε μήνα (18% άνδρες έναντι 13% γυναίκες), ενώ το 17% αποταμιεύει περιστασιακά. Ένα επιπλέον 30% απο- ταμιεύει μόνο ό,τι περισσεύει στο τέλος του μήνα, ενώ 37% δεν αποταμιεύει κα- θόλου, ποσοστό που ανεβαίνει στο 47% στη Βόρεια Ελλάδα. Η έλλειψη συστηματικής αποταμίευσης αφήνει πολλούς οικονομικά εκτεθειμέ- νους. Στο ερώτημα πώς θα κάλυπταν ένα απρόσμενο έξοδο 500 ευρώ, μόνο το 30% απάντησε ότι θα μπορούσε άνετα να το καλύψει από αποταμιεύσεις (36% άν- δρες έναντι 25% γυναίκες). Ένα επιπλέον 35% θα τα κατάφερνε χρησιμοποιώντας το τρέχον εισόδημα, αλλά με οικονομική πίεση. Σχεδόν 1 στους 4 (22%) θα έπρεπε να δανειστεί ή να χρησιμοποιήσει πιστω- τική κάρτα, ενώ 11% δεν θα μπορούσε καθόλου να καλύψει το κόστος. Η Plum αποκαλύπτει τις δυσκολίες αποταμίευσης των Ελλήνων Η ΔΕΗ ως σύγχρονη powertech εταιρεία στην 89η ΔΕΘ
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz