TM_797
4 10|9|2025 #797 Η Snappi α νακοινώνει την έναρξη διάθεσης της εφαρμογής της αρχικά σε όλους τους Έλληνες φορολογούμενους μέσω App Store κ α ι Google Play . Η εφαρμογή της είναι αποκλειστι- κά mobile, προσφέροντας απλή και γρή- γορη διαδικασία ανοίγματος λογαριασμού χωρίς γραφειοκρατία και 24/7 ανθρώπινη εξυπηρέτηση. Οι πελάτες αποκτούν άμεσα και δωρεάν ψηφιακή χρεωστική κάρτα, με δυνατότητα έκδοσης και φυσικής κάρτας. Η Snappi συνδυάζει την απλότητα, τη δι- αφάνεια και την ευελιξία μιας neobank με την αξιοπιστία και την ασφάλεια μίας τράπεζας της Ευρωπαϊκής Ένωσης, προ- σφέροντας μια νέα τραπεζική εμπειρία προσαρμοσμένη στον σύγχρονο τρόπο ζωής. Ορισμένα από τα βασικά οφέλη για τους πελάτες της Snappi: • Με ελληνικό IBAN και ενσωμάτωση στο Σύστημα Πληρωμών ΔΙΑΣ, οι λογαριασμοί της Snappi είναι πλήρως συμβατοί με τις πληρωμές IRIS, τις πληρωμές λογαριασμών, το χτίσιμο του αφο- ρολόγητου και τις τοπικές μεταφορές χρημάτων. • 24/7 ζωντανή εξυπηρέτηση πελατών στην ελληνική γλώσσα, χωρίς εξάρτηση από bots ή τυποποιημέ- νες απαντήσεις, αποτελώντας τη μονα- δική ευρωπαϊκή neobank με αυτήν την υπηρεσία. • Επιτόκιο 3% για καταθέσεις έως 1.000 ευρώ το υψηλότερο στην αγορά που βοη- θά τους πελάτες να αυξήσουν τις αποταμι- εύσεις τους χωρίς ρίσκο. Η δέσμευση της Snappi για μηδενικές χρεώσεις σημαίνει ότι οι πελάτες της μπο- ρούν να τη χρησιμοποιούν με ξεκάθαρους όρους και πλήρη διαφάνεια χωρίς να ανησυχούν. Είτε πρόκειται για μεταφορές χρημάτων, αγορές στο εξωτερικό ή διαχείριση αποταμιεύσεων, οι χρήστες της Snappi μπορούν να απολαύ- σουν μια ξεκάθαρη εμπειρία χωρίς εκπλήξεις. Η Alpha Bank εστιάζει σε ανάπτυξη, παιδεία και πολιτισμό Η Snappi διαθέσιμη σε App Store και Google Play Η Θεσσαλονίκη βρέθηκε στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος της Διοίκησης της Alpha Bank , μ ε τον Πρόεδρο του Διοι- κητικού Συμβουλίου, κο Δημήτρη Τσιτσι- ράγκο, και τον Deputy CEO, κο Λάζαρο Παπαγαρυφάλλου, να ηγούνται σειράς επαφών και επισκέψεων. Επισκέφθηκαν το νέο Business Center HUB26, τα γρα- φεία Private Banking και καταστήματα της Τράπεζας, ενώ συναντήθηκαν με εκπροσώπους φορέων της Παιδείας και του Πολιτισμού. Το Business Center HUB26 αποτελεί υπερσύγχρονο κτίριο υψηλών προδι- αγραφών, όπου ολοκληρώθηκε πρό- σφατα η μετεγκατάσταση όλων των Επιχειρησιακών Περιοχών της Τράπεζας στη συμπρωτεύουσα. Από το HUB26 θα σχεδιάζονται και θα υλοποιούνται οι στρατηγικές που στηρίζουν την ανάπτυ- ξη στη Βόρεια Ελλάδα, θα ενισχύεται η εξυπηρέτηση των Πελατών, ενώ θα καλ- λιεργείται ένα περιβάλλον συνεργασίας και καινοτομίας για τους ανθρώπους της Alpha Bank. Κατά την επίσκεψή τους στα καταστή- ματα της Θεσσαλονίκης, τα Στελέχη της Διοίκησης συνομίλησαν με το Προσωπι- κό του Δικτύου, με έμφαση στη στήριξη των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, που αποτελούν τη ραχοκοκαλιά της τοπικής αγοράς. Η επίσκεψη ανέδειξε τον καθο- ριστικό ρόλο του Δικτύου στην πορεία ανάπτυξης της Τράπεζας, καθώς και το νέο πελατοκεντρικό μοντέλο λειτουργί- ας που διαμορφώνεται, με την ανάληψη καθηκόντων από τη κα Μαρία Παπαγε- ωργίου και τον κο Παναγιώτη Γεωργιό- πουλο στη λιανική τραπεζική. Ο κύκλος επαφών της Διοίκησης της Alpha Bank στην Κεντρική Μακεδονία ολοκληρώθηκε με επίσκεψη στο 29ο Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης, που ανακαινίζεται στο πλαίσιο του Προγράμ- ματος «Μαριέττα Γιαννάκου», καθώς και με συναντήσεις στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz