TM_795
2 8|9|2025 #795 Ο Δήμος Εορδαίας , με τη συνεργασία τη ς Dotsoft , υ λοποιεί ένα ολοκληρωμέ- νο έργο υπηρεσιών και εφαρμογών ηλε- κτρονικής διακυβέρνησης, με στόχο τη βελτίωση της εξυπηρέτησης των πολι- τών και των επιχειρήσεων, την αποτελε- σματικότερη λειτουργία των υπηρεσιών του Δήμου και τη μετάβαση σε ένα μο- ντέλο «έξυπνης πόλης». Με την ολοκλή- ρωση του έργου, ο Δήμος Εορδαίας θα διαθέτει: • Ηλεκτρονική πλατφόρμα εξυπηρέτη- σης πολιτών και επιχειρήσεων, με δυνα- τότητα ηλεκτρονικών πληρωμών, διαχεί- ρισης αιτημάτων και παρακολούθησης της εξέλιξής τους μέσω web και mobile εφαρμογής. • Σύστημα «έξυπνης διαχείρισης απορ- ριμμάτων, με αισθητήρες πληρότητας κάδων, παρακολούθηση δρομολογίων και ζυγίσεις απορριμματοφόρων, ώστε να εξασφαλίζεται καλύτερη οργάνωση, μείωση κόστους και μεγαλύτερη διαφά- νεια προς τους πολίτες. • Σύστημα παρακολούθησης στόλου οχημάτων (απορριμματοφόρα, οχήμα- τα πολιτικής προστασίας και έργων), για άμεση επέμβαση σε ανάγκες και αποδο- τικότερη χρήση πόρων. • Διαδικτυακή εφαρμογή παρακολούθη- σης προϋπολογισμού, που θα επιτρέπει σε πραγματικό χρόνο την ενημέρωση για την εκτέλεση δαπανών και έργων, προσφέροντας χρήσιμα εργαλεία λήψης αποφάσεων στη Δημοτική Αρχή, αλλά και διαφάνεια προς τους δημότες. • Διαδικτυακή πλατφόρμα διαβούλευ- σης και συμμετοχικού προϋπολογισμού, που ενισχύει τη συμμετοχή των πολιτών στις αποφάσεις του Δήμου. • Σύστημα ελέγχου στάθμευσης σε ρά- μπες και διαβάσεις μέσω αισθητήρων, για τη διασφάλιση της προσβασιμότητας. • Κεντρική πλατφόρμα «Έξυπνης Πό- λης», που θα συγκεντρώνει όλα τα δεδο- μένα σε ενιαία εικόνα, υποστηρίζοντας τη διοίκηση με πραγματικά στοιχεία και βελτιώνοντας την ποιότητα ζωής των κατοίκων. Το έργο θα συμβάλει στη μείωση του λειτουργικού κόστους, στην καλύτερη διαχείριση ενέργειας και απορριμμάτων, στη διαφάνεια και την αποτελεσματικό- τητα, στη συμμετοχή των πολιτών στη λήψη αποφάσεων και στην ταχύτερη και ευκολότερη εξυπηρέτηση πολιτών και επιχειρήσεων. Η Dotsoft μετατρέπει τον Δ. Εορδαίας σε έξυπνη πόλη Σε λειτουργία τίθεται η νέα πλατφόρμα εξυπηρέτη- σης πελατών, myΔΕΔΔΗΕ services, στην οποία θα μπορούν όλοι οι πολίτες να υποβάλλουν αιτήματα προς τον ΔΕΔΔΗΕ , ά μεσα, γρήγορα και με ψηφιακό τρόπο. Η πρώτη υπηρεσία της πλατφόρμας ξεκίνη- σε να είναι διαθέσιμη την Τετάρτη 3 Σεπτεμβρίου 2025, η λεγόμενη «Αίτηση Νέας Σύνδεσης Χαμηλής Τάσης», η οποία επιτρέπει στους πελάτες την υποβολή αιτημάτων από την άνεση του σπιτιού ή του γραφείου τους, χωρίς να απαιτείται φυσική πα- ρουσία και αναμονή σε γκισέ, με πλήρη διαφάνεια και άμεση ενημέρωση για την πορεία και την εξέλιξη της αίτησής τους. Το νέο εργαλείο εντάσσεται στη στρατηγική κατεύθυνση του ΔΕΔΔΗΕ για ψηφιοποίηση των λειτουργιών του και βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη. Μέσω του myΔΕΔΔΗΕ services, οι χρήστες έχουν στα χέρια τους ένα προσωποποιημένο περι- βάλλον, με πρόσβαση σε όλες τις αιτήσεις τους και τα στοι- χεία τους συγκεντρωτικά, με αποτέλεσμα μια αναβαθμισμένη εξυπηρέτηση. Με τον τρόπο αυτό, διασφαλίζε- ται η διαφάνεια στην εξέ- λιξη των αιτημάτων και η ενημέρωση σε πραγματι- κό χρόνο για κάθε στάδιο της αίτησης, ακόμα και για τυχόν αναμονή εγκρί- σεων που οφείλονται σε αρμοδιότητες άλλων δη- μόσιων φορέων. Η πλατφόρμα αυτή απο- τελεί επιστέγασμα μιας χρονοβόρας προετοιμα- σίας, καθώς για τον σχεδι- ασμό και την ψηφιοποίηση της βάσης της απαιτήθηκε ο συ- ντονισμός και η συνεργασία όλων των σχετικών διευθύνσεων και τμημάτων της εταιρείας. Η συγκεκριμένη εφαρμογή αποτελεί την πρώτη από μια σει- ρά υπηρεσιών, οι οποίες θα ενσωματωθούν σταδιακά στη νέα πλατφόρμα. Μέχρι το τέλος του έτους, αναμένεται να εντα- χθούν όλες οι βασικές υπηρεσίες, όπως επαύξηση / μείωση ισχύος σε υφιστάμενη ηλεκτροδότηση, χορήγηση διζωνικού τιμολογίου, ενοποίηση / διαχωρισμός παροχών, σύνδεση φορτιστή ηλεκτρικού οχήματος στο δίκτυο κ.λπ . Νέα ψηφιακή πλατφόρμα CX από τον ΔΕΔΔΗΕ
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz