TM_793
2 4|9|2025 #793 Μέσω του gov.gr , οι πολίτες μπορούν πλέον να εκκινούν τη διαδικασία για την επέκταση της άδειας οδήγησής τους, κα- θώς και για την απόκτηση Πιστοποιητικού Επαγγελματικής Ικανότητας (ΠΕΙ). Πρόκει- ται για μια σημαντική υπηρεσία, που σχεδι- άστηκε από τα Υπουργεία Ψηφιακής Διακυ- βέρνησης και Υποδομών και Μεταφορών, με στόχο τη διευκόλυνση των πολιτών και τον περιορισμό της γραφειοκρατίας. Η νέα υπηρεσία «Επέκταση άδειας οδή- γησης ή/και απόκτηση Πιστοποιητικού Επαγγελματικής Ικανότητας (ΠΕΙ)» είναι διαθέσιμη είτε μέσω gov.gr στην ενότη- τα «Πολίτης και καθημερινότητα» και την υποενότητα «Μετακινήσεις», είτε απευ- θείας πατώντα ς εδώ . Πιο συγκεκριμένα, η υποβολή της αίτη- σης μπορεί να γίνει είτε από τους ίδιους, είτε από τη Σχολή Οδηγών της επιλογής τους, στην οποία μπορούν να παρέχουν εξουσιοδότηση μέσω της εφαρμογής. Η διαδικασία περιλαμβάνει τη συμπλή- ρωση των απαραίτητων στοιχείων, την έκδοση και πληρωμή των σχετικών πα- ραβόλων, καθώς και τη διενέργεια των απαραίτητων ιατρικών εξετάσεων για όποια κατηγορία είναι απαραίτητο. Στη συνέχεια, οι οδηγοί μπορούν να επιλέ- ξουν Σχολή Οδηγών, να ολοκληρώσουν την εκπαίδευσή τους και να προγραμμα- τίσουν τις θεωρητικές και πρακτικές εξε- τάσεις μέσω της εφαρμογής. Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση των εξετάσεων για όλες τις κατηγορίες που επιλέχθηκαν, η άδεια εκδίδεται αυτόματα και ο πολίτης ενημερώνεται από την εφαρμογή για να την παραλάβει από την Περιφέρεια που είχε δηλώσει κατά την αίτηση. Επέκταση άδειας οδήγησης και απόκτηση ΠΕΙ μέσω gov.gr Ξεκίνησε η λειτουργία του my1521, του νέου ολοκληρωμέ- νου κέντρου εξυπηρέτησης φορολογουμένων, που σηματο- δοτεί μια πιο σύγχρονη, φιλική και αποτελεσματική εποχή εξυπηρέτησης των πολιτών από την ΑΑΔΕ , συνενώνοντας το τηλεφωνικό κέντρο και την ψηφιακή πλατφόρμα ερωτη- μάτων σε ένα ενιαίο, ολοκληρωμένο σύστημα. Το my1521 παρουσιάστηκε σε συνέντευξη τύπου από τον Διοικητή της ΑΑΔΕ, κο Γιώργο Πιτσιλή, παρουσία του Αντιπροέδρου της Κυβέρνησης, κου Κωστή Χατζηδάκη, και του Υπουργού Εθνι- κής Οικονομίας και Οικονομικών, κου Κυριάκου Πιερρακάκη. Το my1521 είναι ένα πανκαναλικό σύστημα που λειτουργεί ως το κεντρικό σημείο επικοινωνίας της ΑΑΔΕ για την εύκολη και άμεση εξυπηρέτηση πολιτών, επιχειρήσεων και υπαλλή- λων της Αρχής, συγκεντρώνοντας σταδιακά σε ένα σημείο όλες τις υπηρεσίες υποστήριξης. Ενοποιεί την τηλεφωνική γραμμή 1521 με την ψηφιακή πλατφόρμα my1521, προσφέ- ροντας μια ενιαία και απρόσκοπτη εμπειρία εξυπηρέτησης. Το νέο μοντέλο αλλάζει τα δεδομένα στον τομέα της εξυπη- ρέτησης, καθώς μειώνει δραστικά τον χρόνο αναμονής και προσφέρει άμεση, γρήγορη και τεκμηριωμένη εξυπηρέτη- ση σε πολίτες και επιχειρήσεις, δίνει τη δυνατότητα στους φορολογούμενους να επιλύουν ζητήματά τους τηλεφωνικά ή ψηφιακά, χωρίς να χρειάζεται να επισκεφθούν υπηρεσίες της ΑΑΔΕ, εξοικονομώντας πολύτιμο χρόνο, οργανώνει και παρακολουθεί όλα τα ερωτήματα μέσω ενός έξυπνου ψηφι- ακού συστήματος διαχείρισης (ticketing), διασφαλίζοντας ότι καμία υπόθεση δεν θα χαθεί και κάθε ερώτημα θα έχει μια ολοκληρωμένη απάντηση. Για την παροχή βέλτιστης εξυπηρέτησης, το νέο ΚΕΦ λειτουρ- γεί με τρία διακριτά επίπεδα υποστήριξης: 1ο επίπεδο: Εξειδικευμένοι εκπρόσωποι απαντούν άμεσα σε απλά ερωτήματα και παρέχουν γενική πληροφόρηση. 2ο επίπεδο: Εξειδικευμένα στελέχη αναλαμβάνουν πιο σύνθετα ζητήματα που απαιτούν ειδικές γνώσεις και έλεγχο στοιχείων. 3ο επίπεδο: Οι αρμόδιες υπηρεσίες της ΑΑΔΕ εμπλέκονται για τις πιο πολύπλοκες περιπτώσεις που χρειάζονται τεχνική, κανονιστική ή επιχειρησιακή αρμοδιότητα. Ξεκίνησε η λειτουργία του my1521 της ΑΑΔΕ
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz