TM_792

10 3|9|2025 #792 Μετά τις κρίσιμες εκλογές του 2024 και την αυξανόμενη δι- είσδυση της τεχνητής νοημοσύνης στη δημόσια σφαίρα, η Αθήνα γίνεται από 30 Σεπτεμβρίου έως 3 Οκτωβρίου 2025 σημείο συνάντησης διεθνών πολιτικών, ακαδημαϊκών και τεχνολόγων στο Athens Democracy Forum 2025 . Η φετινή διοργάνωση εγκαινιάζει για πρώτη φορά τη θεματική «A.I., Ethics & Democracy», με στόχο να εξετάσει πώς οι αλγόριθ- μοι διαμορφώνουν τη λήψη αποφάσεων, την προστασία των πολιτικών δικαιωμάτων και τη διαφάνεια σε μια εποχή αυξανόμενων αυταρχικών φωνών. Στην πρώτη ημέρα, συμμετέχει ο Υπουργός Ψηφιακής Διακυ- βέρνησης, κος Δημήτρης Παπαστεργίου, ενώ ομιλητές όπως οι κοι Χρήστος Μεγάλου (CEO, Τράπεζα Πειραιώς), Yannis Assael (Google DeepMind & OECD AI Partnership), καθηγητές από τα University of Oxford, ETH Zürich, Πανεπιστήμιο Κρή- της και εκπρόσωποι της ευρωπαϊκής πολιτικής σκηνής, θα αναλύσουν ζητήματα ηθικής και ρυθμιστικού πλαισίου για την AI. Το Forum διερευνά, επίσης, τις επιπτώσεις της τεχνολο- γίας στις δημοκρατικές διαδικασίες και στην προστασία των πολιτικών δικαιωμάτων, σε μια εποχή αυταρχικών φωνών και γεωπολιτικής αβεβαιότητας. Στο επίκεντρο της συζήτησης βρίσκεται επίσης ο κος Γιάννης Μαστρογεωργίου, Ειδικός Γραμματέας Μακροπρόθεσμου Σχε- διασμού στην Προεδρία της Ελληνικής Κυβέρνησης, ο οποίος θα παρουσιάσει το σχέδιο ψηφιακής μεταρρύθμισης της Ελλά- δας. Το πάνελ «Harnessing AI to strengthen democracy» φέρνει στο ίδιο τραπέζι εκπροσώπους ευρωπαϊκών και διεθνών θε- σμών, όπως ο κος Brando Benifei, Μέλος του Ευρωκοινοβου- λίου, η κα Martyna Bildziukiewicz, Deputy Head of Division στην European External Action Service, και ο κος Axel Dauchez, Director, President και Founder του Make.org και συνιδρυτής του Worldwide Alliance for AI & Democracy, για να εξετάσουν πώς η AI μπορεί να ενισχύσει ή να απειλήσει δημοκρατικές δια- δικασίες και πολιτικά δικαιώματα. Η Foundever α νακηρύχθηκε 24 φο- ρές φιναλίστ σε 16 κατηγορίες των European Contact Centre & Customer Service Awards ( ECCCSA ) 2025, με την Foundever Greece να διακρίνεται σε 3 από αυτές. Η αναγνώριση αυτή ανα- δεικνύει όχι μόνο τις κορυφαίες επι- δόσεις της εταιρείας τη φετινή χρονιά, αλλά και τη διαχρονική δέσμευσή της στην επιχειρηματική υπευθυνότητα και την καλλιέργεια μιας δυναμικής εταιρικής κουλτούρας που ενδυναμώ- νει τόσο τους ανθρώπους όσο και τους πελάτες της. Συγκεκριμένα, η Foundever Greece, με περισσότερους από 1.500 εργαζόμε- νους στην Ελλάδα και συνεργασίες με παγκοσμίως αναγνωρισμένες εταιρείες, έχει προκριθεί ως φιναλίστ στις εξής κα- τηγορίες: Best New Customer Contact Operation–FoundeverGreece&Harman International Industries, Most Effective Application of Technology to Enhance the Customer Experience – Foundever Greece & Volkswagen Logpay και Μost Effective Sales Approach – Foundever Greece & Deutsche Telekom. Ο κος Αθανάσιος Καρύδης, Country Leader της Foundever στην Ελλάδα, αναφέρει σχετικά: «Είμαστε πολύ πε- ρήφανοι που βλέπουμε τον αντίκτυπο της Foundever σε τόσες πολλές χώρες και κατηγορίες των φετινών European Contact Centre & Customer Service Awards, αλλά και ιδιαίτερα χαρούμε- νοι που η Foundever Greece βρίσκεται ανάμεσα σε αυτές. Η διάκριση αυτή αντικατοπτρίζει την αδιάκοπη δουλειά και αφοσίωση της ομάδας μας, να παρέ- χουμε καθημερινά κορυφαίες και καινο- τόμες λύσεις στους πελάτες μας. Οι άν- θρωποι μας και οι πελάτες μας είναι στο επίκεντρο της προσπάθειάς μας και η συλλογική τους επιτυχία είναι αυτό που μας καθορίζει σήμερα και στο μέλλον». Έρχεται το Athens Democracy Forum 2025 Τριπλή διάκριση για την Foundever Greece στα ECCCSA 2025

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz