TM_792
10 3|9|2025 #792 Μετά τις κρίσιμες εκλογές του 2024 και την αυξανόμενη δι- είσδυση της τεχνητής νοημοσύνης στη δημόσια σφαίρα, η Αθήνα γίνεται από 30 Σεπτεμβρίου έως 3 Οκτωβρίου 2025 σημείο συνάντησης διεθνών πολιτικών, ακαδημαϊκών και τεχνολόγων στο Athens Democracy Forum 2025 . Η φετινή διοργάνωση εγκαινιάζει για πρώτη φορά τη θεματική «A.I., Ethics & Democracy», με στόχο να εξετάσει πώς οι αλγόριθ- μοι διαμορφώνουν τη λήψη αποφάσεων, την προστασία των πολιτικών δικαιωμάτων και τη διαφάνεια σε μια εποχή αυξανόμενων αυταρχικών φωνών. Στην πρώτη ημέρα, συμμετέχει ο Υπουργός Ψηφιακής Διακυ- βέρνησης, κος Δημήτρης Παπαστεργίου, ενώ ομιλητές όπως οι κοι Χρήστος Μεγάλου (CEO, Τράπεζα Πειραιώς), Yannis Assael (Google DeepMind & OECD AI Partnership), καθηγητές από τα University of Oxford, ETH Zürich, Πανεπιστήμιο Κρή- της και εκπρόσωποι της ευρωπαϊκής πολιτικής σκηνής, θα αναλύσουν ζητήματα ηθικής και ρυθμιστικού πλαισίου για την AI. Το Forum διερευνά, επίσης, τις επιπτώσεις της τεχνολο- γίας στις δημοκρατικές διαδικασίες και στην προστασία των πολιτικών δικαιωμάτων, σε μια εποχή αυταρχικών φωνών και γεωπολιτικής αβεβαιότητας. Στο επίκεντρο της συζήτησης βρίσκεται επίσης ο κος Γιάννης Μαστρογεωργίου, Ειδικός Γραμματέας Μακροπρόθεσμου Σχε- διασμού στην Προεδρία της Ελληνικής Κυβέρνησης, ο οποίος θα παρουσιάσει το σχέδιο ψηφιακής μεταρρύθμισης της Ελλά- δας. Το πάνελ «Harnessing AI to strengthen democracy» φέρνει στο ίδιο τραπέζι εκπροσώπους ευρωπαϊκών και διεθνών θε- σμών, όπως ο κος Brando Benifei, Μέλος του Ευρωκοινοβου- λίου, η κα Martyna Bildziukiewicz, Deputy Head of Division στην European External Action Service, και ο κος Axel Dauchez, Director, President και Founder του Make.org και συνιδρυτής του Worldwide Alliance for AI & Democracy, για να εξετάσουν πώς η AI μπορεί να ενισχύσει ή να απειλήσει δημοκρατικές δια- δικασίες και πολιτικά δικαιώματα. Η Foundever α νακηρύχθηκε 24 φο- ρές φιναλίστ σε 16 κατηγορίες των European Contact Centre & Customer Service Awards ( ECCCSA ) 2025, με την Foundever Greece να διακρίνεται σε 3 από αυτές. Η αναγνώριση αυτή ανα- δεικνύει όχι μόνο τις κορυφαίες επι- δόσεις της εταιρείας τη φετινή χρονιά, αλλά και τη διαχρονική δέσμευσή της στην επιχειρηματική υπευθυνότητα και την καλλιέργεια μιας δυναμικής εταιρικής κουλτούρας που ενδυναμώ- νει τόσο τους ανθρώπους όσο και τους πελάτες της. Συγκεκριμένα, η Foundever Greece, με περισσότερους από 1.500 εργαζόμε- νους στην Ελλάδα και συνεργασίες με παγκοσμίως αναγνωρισμένες εταιρείες, έχει προκριθεί ως φιναλίστ στις εξής κα- τηγορίες: Best New Customer Contact Operation–FoundeverGreece&Harman International Industries, Most Effective Application of Technology to Enhance the Customer Experience – Foundever Greece & Volkswagen Logpay και Μost Effective Sales Approach – Foundever Greece & Deutsche Telekom. Ο κος Αθανάσιος Καρύδης, Country Leader της Foundever στην Ελλάδα, αναφέρει σχετικά: «Είμαστε πολύ πε- ρήφανοι που βλέπουμε τον αντίκτυπο της Foundever σε τόσες πολλές χώρες και κατηγορίες των φετινών European Contact Centre & Customer Service Awards, αλλά και ιδιαίτερα χαρούμε- νοι που η Foundever Greece βρίσκεται ανάμεσα σε αυτές. Η διάκριση αυτή αντικατοπτρίζει την αδιάκοπη δουλειά και αφοσίωση της ομάδας μας, να παρέ- χουμε καθημερινά κορυφαίες και καινο- τόμες λύσεις στους πελάτες μας. Οι άν- θρωποι μας και οι πελάτες μας είναι στο επίκεντρο της προσπάθειάς μας και η συλλογική τους επιτυχία είναι αυτό που μας καθορίζει σήμερα και στο μέλλον». Έρχεται το Athens Democracy Forum 2025 Τριπλή διάκριση για την Foundever Greece στα ECCCSA 2025
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz