TM_786
6 26|8|2025 #786 Την υπογραφή μακροπρόθεσμης συμ- φωνίας με την E.ON ανακοίνωσε η Schneider Electric . Α υτή η στρατηγική συνεργασία αποτελεί σημαντικό βήμα προόδου στην ανάπτυξη βιώσιμων και ψηφιακά έτοιμων ενεργειακών υπο- δομών σε ολόκληρη την Ευρώπη. Η Schneider Electric θα υποστηρίξει τους φιλόδοξους στόχους της E.ON με τον τελευταίο της διακόπτη μέσης τάσης (MV) χωρίς SF 6 και μια σειρά ψηφιακών τεχνολογιών. Η συνεργασία μεταξύ της Schneider Electric και της E.ON βασίζεται σε έναν κοινό στόχο: την κατασκευή των ενεργει- ακών δικτύων του μέλλοντος – δικτύων που θα είναι βιώσιμα, έξυπνα και απο- δοτικά. Αυτή η σύμπραξη βασίζεται σε πάνω από δύο δεκαετίες συνεργασίας μεταξύ των δύο εταιρειών. Η συμφωνία ορίζει ότι η Schneider Electric θα προμηθεύει ετησίως πίνακες πρωτογενούς διακλάδωσης GM-AirSeT και πίνακες δευτερογενούς διακλάδω- σης RM-AirSeT (Ring Main Units, RMUs). Πριν από την υπογραφή της σύμβασης, ξεκίνησε ένα πιλοτικό πρόγραμμα με πρωτογενείς διακόπτες με μόνωση αερί- ου, χωρίς SF₆ (GIS) στη Westnetz (θυγα- τρική της E.ON) για να αξιολογηθεί η κα- ταλληλότητά τους για τις απαιτήσεις της E.ON. Η Schneider Electric θα προμηθεύ- ει ένα σημαντικό μέρος των πρωτογενών και δευτερογενών απαιτήσεων της E.ON, αποδεικνύοντας την εμπιστοσύνη της στον σχεδιασμό και τις δυνατότητες του AirSeT. Πράσινη μετάβαση χωρίς SF₆ από SE και E.ON Αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών τηςWestnet για το Α’ εξάμηνο 2025 Αυξημένο κύκλο εργασιών, σημαντική ενίσχυση της μικτής κερδοφορίας και ου- σιαστικά μειωμένα λειτουρ- γικά έξοδα παρουσίασε η Westnet τ ο πρώτο εξάμηνο του 2025, επιβεβαιώνοντας τη δυναμική που δημιουρ- γείται από τις στρατηγικές αλλαγές της προηγούμενης χρονιάς. Συγκεκριμένα, ο κύκλος εργασιών κατέγρα- ψε αύξηση 13%, η μικτή κερδοφορία ενισχύθηκε κατά 21%, ενώ τα λειτουρ- γικά έξοδα μειώθηκαν κατά 500.000 ευρώ, σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2024. Η στρατηγική της εταιρείας για το 2025 επικεντρώνεται στη διεύρυνση του προϊοντικού χαρτοφυλακίου στους τομείς των λευκών συσκευών και του κλιματισμού, στην ανάπτυξη των ιδι- όκτητων brands Kydos (τηλεοράσεις) και Omnys (οικιακές συ- σκευές), στην επέκταση σε νέες γεωγραφικές αγορές και στην ενίσχυση των B2B λύσεων και της τεχνικής υποστήρι- ξης, ειδικά για εξειδικευμέ- νες αγορές όπως ξενοδο- χεία και φαρμακεία. Το 2024 αποτέλεσε για την Westnet έτος στρατηγι- κής μετάβασης, στο οποίο υλοποιήθηκαν εκτεταμέ- νες αλλαγές στις εμπορικές και οργανωτικές δομές, με στόχο την ενίσχυση της λει- τουργικής αποδοτικότητας και της προστιθέμενης αξί- ας προς τους πελάτες. Παρά τις επενδύσεις και τα μη επαναλαμβανόμενα κόστη που συνόδευσαν αυτές τις αλλαγές, και τα οποία οδήγησαν σε αρνητικό EBITDA και αποτελέσματα προ φόρων για το 2024, η εταιρεία διατήρησε τη διεθνή της παρουσία, με το 23% του κύ- κλου εργασιών να προέρχεται από εξωτερικές αγορές, επιτυγ- χάνοντας εισροή κεφαλαίων από πελάτες εξωτερικού για την υποστήριξη της εφοδιαστικής της αλυσίδας.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz