TM_784
10 1|8|2025 #784 Η κα Κωνσταντίνα Καψοπούλου Sales & Marketing Coordinator της CPI SA α νακοίνωσε την αποχώρηση της από την εταιρεία μετά από 16 χρόνια επιτυχημένης συνεργασίας. Όπως δηλώνει η ίδια, η πορεία αυτή υπήρξε ιδιαίτερα ουσιαστική και δη- μιουργική. Ευχαρίστησε θερμά την εταιρεία για τη συνεργασία τους όλα αυτά τα χρόνια και ευχή- θηκε κάθε επιτυχία στους μελλοντικούς της στόχους. Η κα Εύη Ζησοπούλου , Marketing Assistant της εταιρείας, θα αναλάβει την επικοινωνία με τα media. Η κα Ζησοπούλου σπούδασε Οι- κονομικά στο Πανεπιστήμιο Θεσ- σαλίας την περίοδο 2016-2020 και πήρε τον μεταπτυχιακό της τίτλο με ειδίκευση στο Marketing και την Επικοινωνία από το Οικονομικό Πα- νεπιστήμιο Αθηνών. Η επαγγελμα- τική της πορεία ξεκίνησε τον Νοέμ- βριο του 2020 ως Assistant Accountant στην εταιρεία Antonios Kuriakou. Τον Αύγουστο του 2022, συνέχισε ως eCommerce Content Creator στην NAK Shoe και από το 2023, ανήκει στην ομάδα της CPI SA. Σύμφωνα με πρόσφατη ανάλυση του Mastercard Economics Institute , οι Ευ- ρωπαίοι αναθεωρούν τις προτεραιότητές τους, μετατοπίζοντας το ενδιαφέρον τους από τα υλικά αγαθά στις εμπειρίες που έχουν ουσία και συναισθηματική αξία. Σχεδόν το 70% δηλώνει ότι φέτος σκοπεύ- ει να επενδύσει σε στιγμές με νόημα, ση- ματοδοτώντας μια νέα προσέγγιση στην έννοια της «bucket list». Στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας Experience Economy, η Mastercard π ροτείνει πέντε απλούς τρό- πους για να μετατραπούν ακόμα και οι πιο μικρές στιγμές σε πολύτιμες εμπειρίες. Σχεδιασμός με πρόθεση: Οι αξέχαστες εμπειρίες ξεκινούν συνήθως με τον σω- στό προγραμματισμό. Ένα reminder για μια συναυλία ή μια κράτηση σε ένα εστιατόριο που θέλαμε καιρό να επισκεφτούμε, αρκούν για να επιτρέψουν σε κάποιον να απολαύσει τη στιγμή χωρίς το άγχος της τελευταίας στιγμής. Η αξία του «μαζί»: Σύμφωνα με την έρευνα της Mastercard, οι κοινές εμπει- ρίες αποτελούν βασικό παράγοντα στη διαμόρφωση της bucket list των Ευ- ρωπαίων από ένα μαγείρεμα με παρέα μέχρι μια πεζοπορία στη φύση, το μοί- ρασμα της εμπειρίας και η ανθρώπινη σύνδεση κάνουν τη διαφορά. Τοπικές εμπειρίες με μεγάλη αξία: ΣύμφωναμετηνέρευνατηςMastercard, το 59% των Ευρωπαίων δηλώνει ότι προτιμά να ανακαλύπτει νέες εμπειρί- ες κοντά στο σπίτι του. Από ένα τοπικό φεστιβάλ ή μια ανεξάρτητη γκαλερί, μέχρι έναν περίπατο σε καινούρια δι- αδρομή, οι πιο ουσιαστικές στιγμές βρίσκονται πολλές φορές εκεί όπου δεν τις περιμένει κανείς. Καταγραφή στιγμών: Μια φωτογρα- φία, μια φράση ή μια σκέψη σημειωμέ- νη πρόχειρα αποτελούν μικρές κατα- γραφές, που όσο απλές κι αν φαίνονται, αποκτούν με τον καιρό μεγάλο συναι- σθηματικό βάρος. Είναι αυτές που μας βοηθούν να κρατήσουμε τις στιγμές ζωντανές και να τις μετατρέψουμε σε αναμνήσεις. Αλλαγή οπτικής στην καθημερινότη- τα: Το 36% των Ευρωπαίων δηλώνει ότι αναζητά εμπειρίες που τους προσφέ- ρουν μια νέα οπτική στον κόσμο γύρω τους. Είτε πρόκειται για μια επίσκεψη σε μια λιγότερο γνωστή γειτονιά, μια στάση σε ένα τοπικό street market ή τη συμμετοχή σε ένα πολιτιστικό δρώμενο πέρα από τα συνηθισμένα, η ουσία βρί- σκεται συχνά στο πώς επιλέγει κανείς να δει το οικείο. Η Κ. Καψοπούλου αποχωρεί από την CPI SA Το bucket list της Mastercard για το 2025
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz