TM_782

2 30|7|2025 #782 Παρά την ανάπτυξη των ψηφιακών καναλιών, η φωνή παραμέ- νει το πιο άμεσο και ανθρώπινο μέσο επικοινωνίας. Προσφέρει αμεσότητα, προσωπική επαφή και ενισχύει την εμπιστοσύνη. Σε κρίσιμες στιγμές ή όταν χρειάζονται διευκρινίσεις, οι πελάτες προτιμούν να μιλήσουν με έναν εκπρόσωπο ή έναν έξυπνο φω- νητικό βοηθό που ανταποκρίνεται άμεσα. Σήμερα, η ανάγκη για ταχύτητα, αξιοπιστία και προσωποποί- ηση καθιστά το voice πιο επίκαιρο από ποτέ. Οι επιχειρήσεις που επενδύουν σε αυτό, προσφέρουν καλύτερη εμπειρία και χτίζουν σχέσεις εμπιστοσύνης. Όταν δε συνδυάζεται με AI, το αποτέλεσμα είναι εκθετικά πιο δυνατό. AI και Genesys Cloud CX: Έξυπνη επένδυση στη φωνητική εμπειρία Το Genesys Cloud CX προσφέρει ένα ενοποι- ημένο περιβάλλον εξυπηρέτησης, όπου η τεχνητή νοημοσύνη ενσωματώνεται φυσικά στο voice. Οι AI Virtual Agents χρησιμοποι- ούν τεχνολογίες NLU, προσφέροντας εμπειρίες συνομιλίας που προσεγγίζουν την ανθρώπινη. Ο πελάτης εξυπηρετείται άμεσα από έναν φωνητικό βοηθό που κα- τανοεί το αίτημά του, δίνει λύσεις ή τον προωθεί σε εκπρόσωπο, χωρίς αναμονές ή επαναλήψεις. Το αποτέλεσμα είναι γρήγορη, άμε- ση και χωρίς τριβές εμπειρία, προς όφελος και των δύο πλευρών. Παράλληλα, κάθε διάλογος αποθηκεύεται ως transcript. Με summaries και ανάλυση συναισθήματος, οι επιχειρήσεις απο- κτούν εικόνα της εμπειρίας του πελάτη και εντοπίζουν σημεία για συνεχή βελτίωση. Η φωνή στα ελληνικά: Απόδοση, συναίσθημα και προσωποποίηση Η φωνητική τεχνολογία στα ελληνικά έχει κάνει άλματα. Τα σύγ- χρονα ASR και TTS μοντέλα αποδίδουν ομιλία με σωστή τονι- κότητα, συναίσθημα και φυσική ροή, επιτρέποντας στους AI agents να επι- κοινωνούν όχι μόνο στη γλώσσα των πελατών, αλλά και στο ύφος τους. Παράλληλα, η προσωποποίηση της φωνής προσφέρει νέα επίπεδα ταύ- τισης με το brand: Από custom φω- νές που εμπνέουν εμπιστοσύνη ή νεανικότητα, μέχρι ρυθμίσεις στο ύφος και την ταχύτητα ομιλί- ας. Έτσι, ο ψηφιακός εκπρόσωπος γίνεται κομμάτι της εταιρικής ταυτότητας. Ένας ψηφιακός Agent που μαθαίνει και εξελίσσεται Οι έξυπνοι φωνητικοί agents δεν βασίζονται σε στατικά σενά- ρια. Είναι δυναμικά μοντέλα που εξελίσσονται μέσα από fine- tuning και ανάλυση πραγματικών διαλόγων. Έτσι, η επιχείρηση μπορεί να εντοπίζει μοτίβα, να διορθώνει αδυναμίες και να προ- σαρμόζει τη ροή στις ανάγκες των πελατών. Ο συνεχής κύκλος εκπαίδευσης διατηρεί τον agent επίκαι- ρο και αποτελεσματικό. Ταυτόχρονα, μηχανισμοί ασφαλείας (railguards) διασφαλίζουν ότι οι απαντήσεις παραμένουν εντός πλαισίου, ακριβείς, αξιό- πιστες και ασφαλείς. KPIs που μετακινούν τον δείκτη προς τα πάνω Ένα AI-powered voice κανάλι στο Genesys Cloud CX προσφέρει άμεσα, μετρήσιμα οφέλη: χαμηλότερος μέσος χρόνος κλήσης (AHT), υψηλότερη επίλυση στην πρώτη επαφή (FCR), λιγότερος φόρτος στους agents και καλύτερη διαχείριση πόρων. Χάρη σε transcripts, speech analytics και sentiment analysis, οι ομάδες CX αποκτούν πλήρη εικόνα και real-time διορατικότητα. Έτσι, η επιχείρηση δεν απαντά απλώς, αλλά κατανοεί. Και αυτή η κατανόηση είναι το ανταγωνιστικό της πλεονέκτημα. Barphone: Ο σύμμαχος στο AI-powered Voice Experience Η επιτυχία ενός AI Virtual Agent δεν κρίνεται μόνο από την τεχνο- λογία, αλλά από τον σχεδιασμό, την εμπειρία και τη συνεχή εξέλιξη. Με πάνω από 50 χρόνια στο Customer Experience και εξειδίκευση στο Genesys Cloud CX, η Barphone ε ίναι ο κατάλληλος συνεργάτης για ένα αποδοτικό voice κανάλι. Από τη χαρτογράφηση σεναρίων έως την εκπαίδευση, την ενσωμάτωση και το fine-tuning, προσφέρει end-to- end υποστήριξη με βάση τη γνώση και την εμπιστοσύνη. Σε μια εποχή όπου η AI αλλάζει την επικοινωνία, η Barphone σας εξοπλίζει με τεχνολογία και στρα- τηγική για να μετατρέψετε το voice σε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. AI & Voice στο Contact Center Ο συνδυασμός που αποδίδει! info Barphone Πάρνηθος 55, 14452 Μεταμόρφωση, Αττική e-mail: info@barphone.gr site: www.barphone.gr

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz