TM_780

10 28|7|2025 #780 Το Agentforce ξεπέρασε 1 εκατ. αιτήματα υποστήριξης Στην ενίσχυση της αξιο- ποίησης των εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης και cloud στην Ευρώπη μέσα από την προώθη- ση γλωσσών με χαμηλή διαδικτυακή παρουσία, καθώς και την ευρύτερη ανάδειξη της πολιτιστι- κής και πνευματικής κλη- ρονομιάς της Ηπείρου δεσμεύεται η Microsoft στο πλαίσιο των νέων ευ- ρύτερων ψηφιακών δε- σμεύσεων της εταιρείας προς την Ευρώπη. Όπως ανακοίνωσε ο κος Brad Smith, Vice Chair and President Microsoft, από το Παρίσι, η εται- ρεία επιθυμεί να αντιμε- τωπίσει το χάσμα μεταξύ των πλέον δημοφιλών γλωσσών και εκείνων που χρησιμοποιούνται λιγότερο στο διαδίκτυο, ανάμεσα στις οποίες ξεχωρίζει η ελληνική, με στόχο την ενί- σχυση του οικοσυστήματος ΑΙ και cloud και τη διατήρηση της ψηφιακής ανθεκτικότητας της περιοχής, σε μία περίοδο έντονης γεωπολιτικής αβεβαιότητας. Η Ευρωπαϊκή Ένωση διαθέτει 24 επίσημες γλώσσες, ωστόσο πολλές από αυτές, συμπεριλαμβανομένων και των ελληνικών, αντιπροσωπεύουν λιγότερο από το 0,6% του διαδικτυακού πε- ριεχομένου. Άλλες, όπως τα μαλτέζικα, τα εσθονικά ή τα λετονι- κά, είναι σχεδόν ανύπαρκτες στο ψηφιακό περιβάλλον. Την ίδια στιγμή, αν και μόλις το 5% του παγκόσμιου πληθυσμού έχει τα αγγλικά ως μητρική γλώσσα, σχεδόν το 50% του περιεχομένου στο διαδίκτυο είναι στα αγγλικά, μία υπεροχή που μεταφέρεται απευ- θείας στην εκπαίδευση των μεγάλων γλωσσι- κών μοντέλων. Χαρα- κτηριστικό παράδειγμα αποτελεί το Llama, ένα από τα πιο μεγάλα μο- ντέλα ανοικτού κώδι- κα, το οποίο εμφανίζει απόκλιση άνω των 15 ποσοστιαίων μονάδων στην απόδοσή του όταν απαντά στα ελ- ληνικά, σε σχέση με τα αγγλικά και η απόκλιση αυτή ξεπερνά τις 25 μονάδες σε λιγότερο διαδεδομένες γλώσ- σες, όπως τα λετονικά. Ως αποτέλεσμα, τα συστήματα ΤΝ αδυνατούν να κατανοήσουν επαρκώς γλωσσικές αποχρώσεις, πολιτισμικά συμφραζόμενα και τις ιδιαιτερότητες των τοπικών κοινωνιών. Σε αυτήν την πρόκληση έρχεται να απαντήσει η νέα πρωτοβου- λία της Microsoft, η οποία επενδύει στη συλλογή και ενίσχυση πολυγλωσσικού περιεχομένου, ώστε η τεχνητή νοημοσύνη να κατανοεί και να υπηρετεί ουσιαστικά όλες τις γλώσσες της Ευ- ρώπης, συμπεριλαμβανομένων των ελληνικών. Με αυτόν τον τρόπο, η εταιρεία επιθυμεί να αντιμετωπίσει εμπράκτως την άνιση εκπροσώπηση, με στόχο να ενισχύσει την πρόσβαση στις ψηφιακές υπηρεσίες, να αυξήσει τις επαγγελματικές ευκαιρίες και να δώσει νέα ώθηση στην τοπική ανάπτυξη και τις μικρομε- σαίες επιχειρήσεις. Ένα σημαντικό ορόσημο στην υποστή- ριξη πελατών ανακοίνωσε πρόσφατα η Salesforce . Το Agentforce, το πρω- τοποριακό εργαλείο ανάπτυξης αυ- τόνομων AI agents, έχει διαχειριστεί πλέον περισσότερα από 1 εκατομμύριο αιτήματα υποστήριξης. Η επιτυχία αυτή υπογραμμίζει τον πρωταγωνιστικό ρόλο της Salesforce στην ψηφιακή εργασια- κή επανάσταση, προσφέροντας άμεση, εξατομικευμένη και αξιόπιστη εξυπηρέ- τηση σε παγκόσμια κλίμακα. Το Agentforce ενσωματώθηκε στην πλατφόρμα Salesforce Help τον Οκτώ- βριο του 2024, παρέχοντας 24/7 υπο- στήριξη βασισμένη στην τεχνητή νο- ημοσύνη. Μέσα στους πρώτους έξι μήνες λειτουργίας του, οι ΑΙ agents του Agentforce διαχειρίστηκαν 500.000 συ- νομιλίες, με τον αριθμό αυτό να έχει ήδη διπλασιαστεί, αγγίζοντας κατά μέσο όρο τα 130.000 αιτήματα τον μήνα. Σήμερα, οι AI agents της Salesforce επι- λύουν πάνω από 8 στις 10 υποθέσεις πελατών (85%), με μόλις το 5% εξ αυ- τών να προωθείται σε ανθρώπους. Η αυτοματοποίηση αυτή έχει μειώσει κατά 65% τον χρόνο απόκρισης για το 90% των χρηστών (από τον Ιανουάριο 2025). Ταυτόχρονα, η επισκεψιμότητα σε υπη- ρεσίες self-service αυξήθηκε κατά 2%, γεγονός που αναδεικνύει την προτίμη- ση των πελατών στο Salesforce Help ως πρώτο σημείο επαφής. Επιπλέον, ο συνο- λικός όγκος αιτημάτων υποστήριξης έχει μειωθεί κατά 5%, καθώς το Agentforce επιλύει περισσότερα ζητήματα προτού χρειασθεί να ανοιχθεί νέα υπόθεση. Η ικανοποίηση των πελατών (CSAT) στις αλληλεπιδράσεις με τους ΑΙ agents ανέρχεται στο 4,2 – σε επίπεδα αντίστοι- χα με την ανθρώπινη εξυπηρέτηση. ΗMicrosoft γεφυρώνει το γλωσσικό χάσμα στην Ευρώπη με χρήση AI

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz