TM_779

10 25|7|2025 #779 Απλούστερη εμπειρία επιβάτη στις ακτοπλοϊκές μετακινήσεις με το seamore Μέσω του gov.gr , μπορούν από τη Δευτέρα, 21 Ιουλί- ου οι εθελοντές πολιτικής προστασίας να υποβάλλουν ηλεκτρονικά την αίτησή τους για την έκδοση του δελτί- ου εθελοντή πολιτικής προστασίας, στο πλαίσιο της συ- νεργασίας των Υπουργείων Κλιματικής Κρίσης και Πο- λιτικής Προστασίας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης. Με αυτόν τον τρόπο, οι εθελοντές διευκολύνονται σημα- ντικά, ενώ αναδεικνύεται η σημασία του εθελοντισμού πολιτικής προστασίας για το κράτος και την κοινωνία. Επίσης, μειώνεται η γραφειοκρατία και διασφαλίζεται η αξιοπιστία και η αυθεντικότητα του εγγράφου. Επισημαίνεται ότι την υπηρεσία μπορούν να αξιοποι- ήσουν εθελοντές, των οποίων οι οργανώσεις είναι ενταγμένες στο Ενιαίο Μητρώο Εθελοντισμού Πολιτι- κής Προστασίας. Πιο συγκεκριμένα, η υπηρεσία είναι διαθέσιμη στο gov.gr, στην ενότητα «Πολίτης και Κα- θημερινότητα» και στην υποενότητα «Εθελοντισμός». Η διαδικασία είναι η εξής: • Οι εθελοντές εισέρχονται στην υπηρεσία με κωδικούς TaxisNet, συμπληρώνουν τη φόρμα της αίτησης και επι- λέγουν την εθελοντική οργάνωση στην οποία ανήκουν. • Είναι απαραίτητη προϋπόθεση να έχουν αναρτημένη φωτογραφία τους στοmyPhoto και να έχουν δώσει σχετι- κή εξουσιοδότηση στην υπηρεσία για να την ανακτήσει. • Ύστερα, ο νόμιμος εκπρόσωπος της εθελοντικής ορ- γάνωσης επιβεβαιώνει τα στοιχεία και στη συνέχεια, η αίτηση υποβάλλεται στην αρμόδια υπηρεσία της Γενι- κής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας για έλεγχο και διεκπεραίωση. Το δελτίο εκδίδεται πλέον σε ψηφιακή μορφή και αναρτάται στ η Θυρίδα του Πολίτη σ το gov.gr και στο Gov.gr Wallet . Φέρει μοναδικό αναγνωριστι- κό κωδικό επαλήθευσης, QR code, καθώς και την προηγμένη ηλεκτρονική σφραγίδα του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης. Ο Όμιλος Attica π αρουσίασε τη νέα εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα «seamore», η οποία φιλοδοξεί να μετα- μορφώσει την εμπειρία του επιβάτη στις ακτοπλοϊκές μετακινήσεις. Η καινοτόμος αυτή πλατφόρμα λειτουργεί ως «ψηφι- ακός συνταξιδιώτης» για τις εταιρείες του Ομίλου – Superfast Ferries, Blue Star Ferries, Hellenic Seaways και Anek Lines – προσφέροντας ένα σύνολο από εύχρη- στες και ευφυείς υπηρεσίες. Η εφαρμογή «seamore» έρχεται να απλο- ποιήσει όλες τις πτυχές της ταξιδιωτικής διαδικασίας. Μέσα από έναν μοντέρνο και φιλικό σχεδιασμό, επιτρέπει στους επιβάτες να ολοκληρώνουν γρήγορα τις κρατήσεις τους, με αυτόματη συμπλή- ρωση στοιχείων για συνταξιδιώτες, οχή- ματα ή κατοικίδια. Οι χρήστες μπορούν να παρακολουθούν τα προγραμματισμένα και προηγούμενα ταξίδια τους, ενώ τα μέλη του προγράμ- ματος seasmiles έχουν τη δυνατότητα να εξαργυρώσουν πόντους για δωρεάν ή μειωμένου κόστους εισιτήρια. Επιπλέον, μπορούν να δημιουργήσουν προσωπικό προφίλ και να το χρησιμοποιούν ενιαία σε όλα τα websites του Ομίλου. Μέσω του συγκεκριμένου έργου, δια- συνδέονται πολλαπλά πληροφοριακά συστήματα, δημιουργώντας μια κοινή βάση δεδομένων για την καλύτερη κα- τανόηση των προτιμήσεων και αναγκών των επιβατών. Απώτερος στόχος είναι η διαρκής βελ- τίωση της εμπειρίας εξυπηρέτησης, όχι μόνο πριν και κατά τη διάρκεια του ταξι- διού, αλλά και μετά την άφιξη στον προ- ορισμό. Η εφαρμογή θα εμπλουτίζεται διαρκώς με νέα εργαλεία και λειτουργί- ες. Η Attica Group επενδύει στρατηγικά στην τεχνολογική καινοτομία, θέτοντας στο επίκεντρο της δραστηριότητάς της την προσωποποιημένη εξυπηρέτηση και την εμπειρία του επιβάτη. Δελτίο εθελοντή πολιτικής προστασίας μέσω gov.gr

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz