TM_779
10 25|7|2025 #779 Απλούστερη εμπειρία επιβάτη στις ακτοπλοϊκές μετακινήσεις με το seamore Μέσω του gov.gr , μπορούν από τη Δευτέρα, 21 Ιουλί- ου οι εθελοντές πολιτικής προστασίας να υποβάλλουν ηλεκτρονικά την αίτησή τους για την έκδοση του δελτί- ου εθελοντή πολιτικής προστασίας, στο πλαίσιο της συ- νεργασίας των Υπουργείων Κλιματικής Κρίσης και Πο- λιτικής Προστασίας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης. Με αυτόν τον τρόπο, οι εθελοντές διευκολύνονται σημα- ντικά, ενώ αναδεικνύεται η σημασία του εθελοντισμού πολιτικής προστασίας για το κράτος και την κοινωνία. Επίσης, μειώνεται η γραφειοκρατία και διασφαλίζεται η αξιοπιστία και η αυθεντικότητα του εγγράφου. Επισημαίνεται ότι την υπηρεσία μπορούν να αξιοποι- ήσουν εθελοντές, των οποίων οι οργανώσεις είναι ενταγμένες στο Ενιαίο Μητρώο Εθελοντισμού Πολιτι- κής Προστασίας. Πιο συγκεκριμένα, η υπηρεσία είναι διαθέσιμη στο gov.gr, στην ενότητα «Πολίτης και Κα- θημερινότητα» και στην υποενότητα «Εθελοντισμός». Η διαδικασία είναι η εξής: • Οι εθελοντές εισέρχονται στην υπηρεσία με κωδικούς TaxisNet, συμπληρώνουν τη φόρμα της αίτησης και επι- λέγουν την εθελοντική οργάνωση στην οποία ανήκουν. • Είναι απαραίτητη προϋπόθεση να έχουν αναρτημένη φωτογραφία τους στοmyPhoto και να έχουν δώσει σχετι- κή εξουσιοδότηση στην υπηρεσία για να την ανακτήσει. • Ύστερα, ο νόμιμος εκπρόσωπος της εθελοντικής ορ- γάνωσης επιβεβαιώνει τα στοιχεία και στη συνέχεια, η αίτηση υποβάλλεται στην αρμόδια υπηρεσία της Γενι- κής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας για έλεγχο και διεκπεραίωση. Το δελτίο εκδίδεται πλέον σε ψηφιακή μορφή και αναρτάται στ η Θυρίδα του Πολίτη σ το gov.gr και στο Gov.gr Wallet . Φέρει μοναδικό αναγνωριστι- κό κωδικό επαλήθευσης, QR code, καθώς και την προηγμένη ηλεκτρονική σφραγίδα του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης. Ο Όμιλος Attica π αρουσίασε τη νέα εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα «seamore», η οποία φιλοδοξεί να μετα- μορφώσει την εμπειρία του επιβάτη στις ακτοπλοϊκές μετακινήσεις. Η καινοτόμος αυτή πλατφόρμα λειτουργεί ως «ψηφι- ακός συνταξιδιώτης» για τις εταιρείες του Ομίλου – Superfast Ferries, Blue Star Ferries, Hellenic Seaways και Anek Lines – προσφέροντας ένα σύνολο από εύχρη- στες και ευφυείς υπηρεσίες. Η εφαρμογή «seamore» έρχεται να απλο- ποιήσει όλες τις πτυχές της ταξιδιωτικής διαδικασίας. Μέσα από έναν μοντέρνο και φιλικό σχεδιασμό, επιτρέπει στους επιβάτες να ολοκληρώνουν γρήγορα τις κρατήσεις τους, με αυτόματη συμπλή- ρωση στοιχείων για συνταξιδιώτες, οχή- ματα ή κατοικίδια. Οι χρήστες μπορούν να παρακολουθούν τα προγραμματισμένα και προηγούμενα ταξίδια τους, ενώ τα μέλη του προγράμ- ματος seasmiles έχουν τη δυνατότητα να εξαργυρώσουν πόντους για δωρεάν ή μειωμένου κόστους εισιτήρια. Επιπλέον, μπορούν να δημιουργήσουν προσωπικό προφίλ και να το χρησιμοποιούν ενιαία σε όλα τα websites του Ομίλου. Μέσω του συγκεκριμένου έργου, δια- συνδέονται πολλαπλά πληροφοριακά συστήματα, δημιουργώντας μια κοινή βάση δεδομένων για την καλύτερη κα- τανόηση των προτιμήσεων και αναγκών των επιβατών. Απώτερος στόχος είναι η διαρκής βελ- τίωση της εμπειρίας εξυπηρέτησης, όχι μόνο πριν και κατά τη διάρκεια του ταξι- διού, αλλά και μετά την άφιξη στον προ- ορισμό. Η εφαρμογή θα εμπλουτίζεται διαρκώς με νέα εργαλεία και λειτουργί- ες. Η Attica Group επενδύει στρατηγικά στην τεχνολογική καινοτομία, θέτοντας στο επίκεντρο της δραστηριότητάς της την προσωποποιημένη εξυπηρέτηση και την εμπειρία του επιβάτη. Δελτίο εθελοντή πολιτικής προστασίας μέσω gov.gr
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz