TM_778
12 24|7|2025 #778 Ο Όμιλος Quest α ναδείχθηκε για ακό- μη μία χρονιά στα βραβεία «Πρωταγω- νιστές της Ελληνικής Οικονομίας» που πραγματοποιήθηκαν τη Δευτέρα, 14 Ιου- λίου. Οι εταιρείες του Ομίλο υ, Info Quest Technologies κ α ι ACS , βραβεύτηκαν ως κορυφαίες επιχειρήσεις στους τομείς της εισαγωγής και διανομής ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών και των ταχυμετα- φορών αντίστοιχα, βάσει αντικειμενικών και μετρήσιμων οικονομικών δεικτών, όπως ο κύκλος εργασιών, τα κέρδη προ φόρων και τα ταμειακά διαθέσιμα. Ο θεσμός των «Πρωταγωνιστών της Ελληνικής Οικονομίας» τιμά τις επιχει- ρήσεις με ισχυρό αποτύπωμα και δυνα- μική παρουσία στην ελληνική αγορά, αναδεικνύοντας την επίδρασή τους στην οικονομική πρόοδο της χώρας. Οι φετινές διακρίσεις αντικατοπτρίζουν τη σταθερή ικανότητα των εταιρειών του Ομίλου να καινοτομούν, να προσαρμό- ζονται στις συνθήκες της αγοράς και να προσφέρουν προστιθέμενη αξία μέσα από στρατηγικές επενδύσεις και συνεπή επιχειρηματική απόδοση. Η Info Quest Technologies και η ACS συνεχίζουν να ηγούνται στους κλάδους τους, αποδει- κνύοντας διαχρονικά την ευελιξία και την αποτελεσματικότητά τους σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον, με έμφαση στην τεχνολογία, τη βιωσιμότη- τα και την εμπειρία του πελάτη. Σε κλίμα επιφυλακής φαίνεται να κινούνται οι Έλληνες κατανα- λωτές, με τις καθημερινές τους δαπάνες να παρουσιάζουν ση- μαντική πτώση, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία τη ς Plum . Τον Ιούνιο, η μέση δαπάνη ανά χρήστη μειώθηκε αισθητά σε βασικές κατηγορίες εξόδων, ακολουθώντας μια ευρύτερη τάση περιορισμού και αλλαγής προ- τεραιοτήτων ενόψει καλοκαι- ριού. Τις μεγαλύτερες μηνιαίες μειώσεις (σε σύγκριση με τον Μάιο) σημείωσαν οι κατηγορί- ες Προσωπικής Φροντίδας και Γυμναστικής (-50%), Εστίασης (-50%) και Ένδυσης και Αξε- σουάρ (-45%), καταδεικνύο- ντας καθαρά την απομάκρυν- ση από προαιρετικές δαπάνες. Σημαντική ήταν και η μείωση στους Λογαριασμούς (-41%), ενώ οι κατηγορίες Σούπερ Μάρκετ (-4%) και Μεταφορές (-23%) κατέγραψαν ηπιότε- ρες πτωτικές τάσεις, όλα μαζί αποτυπώνουν μια ευρύτερη προσπάθεια των νοικοκυριών να περιορίσουν τον προϋπολογισμό τους. Καθώς ο πληθωρισμός φαίνεται να έχει κορυφωθεί, ορισμένες μειώσεις στις δαπάνες ενδέχεται να αντανακλούν την απο- κλιμάκωση των τιμών. Ωστόσο, η σταθερή υποχώρηση της κατανάλωσης αναδεικνύει και μια πιο συνειδητή, προσεκτική στάση των καταναλωτών απέναντι στον προϋπολογισμό τους. Ένα από τα πιο ξεκάθαρα μηνύματα στα δεδομένα είναι η στα- θερή μείωση στη δαπάνη για Εξόδους και Εστίαση, η οποία υποχώρησε κατά -50% σε μηνιαία βάση τον Ιούνιο. Η συγκεκρι- μένη κατηγορία καταγράφει πλέον πέντε συνεχόμενους μήνες πτώσης, υποδεικνύο- ντας ότι τα γεύματα εκτός σπι- τιού ίσως είναι από τις πρώτες πολυτέλειες που εγκαταλεί- πονται όταν εντείνεται η πί- εση. Παρόμοια πορεία ακο- λούθησαν και οι δαπάνες για Διασκέδαση (-14%) και Προσωπική Φροντίδα (-50%), παρά τα εποχικά υψηλά που είχαν καταγραφεί την άνοιξη. Σε αντίθεση με προηγούμενες περιόδους, όπου οι περικοπές αφορούσαν κυρίως μη ανα- γκαίες δαπάνες, τα στοιχεία της Plum για τον Ιούνιο δεί- χνουν ξεκάθαρα πως ακόμη και βασικές κατηγορίες, όπως σούπερ μάρκετ, λογαριασμοί και μεταφορές, πλήττονται. Οι Έλληνες καταναλωτές φαίνεται να κάνουν επαναξιολόγηση ακόμη και των καθημερινών τους συνηθειών. Επιφυλακτικοί δηλώνουν οι Έλληνες καταναλωτές ΟΌμιλος Quest αναδείχθηκε στα βραβεία «Πρωταγωνιστές της Ελληνικής Οικονομίας»
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz