TM_777

8 23|7|2025 #777 Η καθημερινή λειτουργία μιας σύγχρονης επιχείρησης δεν είναι απλώς πωλήσεις και πελατολόγιο. Είναι έργα, ομάδες, εσωτερι- κές ροές, έγκριση & διαχείριση αιτημάτων, marketing καμπάνιες, αναφορές, όλα συνδεδεμένα σε ένα συνεχές που απαιτεί ταχύ- τητα, διαφάνεια και έλεγχο. Με αυτό το σκεπτικό, η Softweb επεκτείνει δυναμικά το Softweb Business Suite (SBS), παρουσι- άζοντας τη νέα της πρόταση στον κόσμο των CRM. Το Softweb Business Suite CRM λειτουργεί ως Operational Hub, ενοποιώντας κρίσιμες λειτουργίες σε ένα ενιαίο, προσαρμόσιμο περιβάλλον: Πωλήσεις & πελάτες: Πλήρης εικόνα πελατών και deals, αυ- τοματοποίηση επαναλαμβανόμενων ενεργειών, διαχείριση κύκλου ζωής. Έργα, συμβάσεις & marketing: Παρακολούθηση έργων, ροή εγγράφων, συνεργασία μεταξύ τμημάτων, καμπάνιες και ενέρ- γειες CRM, όλα μαζί. Εσωτερική λειτουργία: Ροές εγκρίσεων (RFA), πολιτικές, εσω- τερικά αιτήματα και ενημερώσεις μέσω Intranet Hub. Προεκτάσεις: Αναφορές & Insights μέσω BI reporting, dashboards, SFA, eCommerce (B2B / B2C / mCommerce) και workflows που καλύπτουν τις ανάγκες κάθε επιχείρησης. Το SBS CRM χτίστηκε με βάση την καθημερινότητα των ελληνι- κών επιχειρήσεων και προσαρμόζεται 100% στις ανάγκες τους: Διαθέτει Web & Mobile (iOS / Android) εκδόσεις, δεν υπάρχει κόστος επιβάρυνσης ανά χρήστη, είναι ευέλικτο, εύχρηστο και άμεσα κατανοητό, παρέχει ροές και οντότητες που διαμορφώ- νονται πάνω στη δική σας πραγματικότητα κ.ά. Ένα χρόνο μετά την ανακοίνωση του οράματός της για κατάργηση της χειρο- κίνητης εισαγωγής καρτών και την προ- ώθηση 100% tokenization μέχρι το 2030, η Mastercard κ αταγράφει σημαντικά βήματα προόδου στην Ευρώπη, καθώς ένα αυξανόμενο δίκτυο συνεργατών υιοθετεί τις τεχνολογίες που στηρίζουν ένα ασφαλέστερο και εξυπνότερο περι- βάλλον για τις ψηφιακές συναλλαγές και το εμπόριο. Σχεδόν οι μισές συναλλαγές ηλεκτρο- νικού εμπορίου με Mastercard στην Ευ- ρώπη γίνονται πλέον μέσω εικονικών αριθμών καρτών, που ανανεώνονται δυναμικά ή αλλιώς network tokens. Οι συναλλαγές αυτές μέσω αποθηκευμέ- νης κάρτας στον έμπορο, ψηφιακών πορτοφολιών και Click to Pay, τον τελευταίο χρόνο σημειώνουν σημαντι- κή αύξηση, ενισχύοντας τη δέσμευση της Mastercard για tokenization στο σύνολο των ψηφιακών συναλλαγών της έως το 2030. Επιπλέον, το νέο ηλεκτρονικό πορτοφόλι της Mastercard, γνωστό ως Click to Pay, έχει διευρύνει την παρουσία του σε 26 ευρωπαϊκές αγορές. Οι εγγραφές στην υπηρεσία έχουν υπερδιπλασιαστεί κατά τη διάρκεια του τελευταίου έτους, απλο- ποιώντας σημαντικά τη διαδικασία πλη- ρωμής, καθώς οι χρήστες δεν χρειάζεται πλέον να εισάγουν τα πλήρη στοιχεία της κάρτας τους σε κάθε ηλεκτρονική συναλλαγή. Τους τελευταίους 12 μήνες, αρκετοί νέοι συνεργάτες εντάχθηκαν στο οικοσύ- στημα της Mastercard, υιοθετώντας το network tokenization με σκοπό την επι- τάχυνση της μετάβασης σε ένα ασφαλές και απρόσκοπτο ψηφιακό checkout. Με- ταξύ αυτών, περιλαμβάνονται οι δημοφι- λείς πλατφόρμες διανομής efood (Ελλά- δα) και Foody (Κύπρος), που αποτελούν μέλη του ομίλου Delivery Hero. Η Softweb επεκτείνει το Softweb Business Suite Όσα άλλαξαν φέτος στις ψηφιακές συναλλαγές με χρήση Mastercard

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz