TM_777

12 23|7|2025 #777 Τ ο Bitget Wallet παρουσιάζει τα αποτε- λέσματα της τρίτης του έκθεσης με τίτλο Onchain Report - Crypto Payment Use Cases . Βασισμένη σε απαντήσεις 4.599 χρηστών crypto wallet, η νέα έκθεση που διεξήχθη στις αρχές του 2025, απο- καλύπτει πώς οι χρήστες επιθυμούν, πα- γκοσμίως, να ξοδεύουν τα ψηφιακά τους χρήματα. Η έρευνα έδειξε ότι τα παιχνίδια (36%), οι καθημερινές αγορές (35%) και τα τα- ξίδια (35%) αποτελούν τις κορυφαίες κατηγορίες για τις οποίες οι χρήστες εκφράζουν το μεγαλύτερο ενδιαφέρον να πληρώσουν με κρυπτονομίσματα. Ακόμα, τα αποτελέσματα τονίζουν μια συνεχή ζήτηση για πρακτική και καθη- μερινή χρήση των ψηφιακών χρημάτων, τόσο σε ψηφιακά όσο και σε φυσικά περιβάλλοντα. Παράλληλα, η έκθεση αποτυπώνει τις δι- αφορές στις προτιμήσεις των χρηστών, τόσο σε επίπεδο ηλικιακών και γενεακών ομάδων, όσο και ανά γεωγραφική περι- οχή. Ξεκινώντας από τις γενιές, η Γενιά Ζ (ηλικίας 18-29) δείχνει έντονο ενδιαφέ- ρον σε χρήσεις που σχετίζονται με την κοινωνική ζωή και την ψυχαγωγία, όπως τα παιχνίδια και τα δώρα. Οι Millennials (ηλικίας 30-44) εκφράζουν διαφορετικές προτιμήσεις, που εκτείνονται από ταξίδια και συνδρομές μέχρι ψηφιακά αγαθά. Η Γενιά Χ (ηλικίας 45+) προτιμά κατηγορίες υψηλής αξίας ή ανάγκης, όπως ταξίδια (40%), ψηφιακά προϊόντα και ακίνητα. Αυτή η κατανομή αντανακλά την ανάγκη για ευέλικτες και ασφαλείς πληρωμές με κρυπτονομίσματα, προσαρμοσμένες στα διαφορετικά στάδια ζωής και τις προτε- ραιότητες κάθε γενιάς. Ωστόσο, η περιφερειακή ανάλυση δεί- χνει διαφορετικά κίνητρα χρήσης των κρυπτονομισμάτων, επηρεασμένα από την τοπική υποδομή και τις συμπερι- φορές των χρηστών σε κάθε περιοχή. Για παράδειγμα, η Νοτιοανατολική Ασία καταγράφει τα υψηλότερα ποσοστά εν- διαφέροντος για gaming (41%) και απο- στολή δώρων μέσω κρυπτονομισμάτων, γεγονός που αντανακλά έναν νεανικό, mobile-first πληθυσμό με έντονη υιοθέ- τηση ψηφιακών πορτοφολιών και μοντέ- λων «play-to-earn». Από την άλλη, στην Ανατολική Ασία, οι καθημερινές αγορές και οι δαπάνες για ψηφιακά προϊόντα φτάνουν το 41%, το υψηλότερο ποσοστό παγκοσμίως, λόγω της ευρείας ενσωμάτωσης των πληρω- μών μέσω QR και την ανάπτυξη του ηλε- κτρονικού εμπορίου. Η Αφρική ξεχωρίζει για το υψηλό ποσοστό σε πληρωμές που σχετίζονται με την εκπαίδευση (38%), αποδεικνύοντας τον ρόλο των κρυπτο- νομισμάτων στη διευκόλυνση της πρό- σβασης σε υπηρεσίες πέρα από τα σύ- νορα, ειδικά σε κοινότητες χωρίς επαρκή τραπεζική υποστήριξη. Στη Λατινική Αμερική, η χρήση κρυπτονομισμάτων επικεντρώνεται στις αγορές ψηφιακών προϊόντων (38%) και στο ηλεκτρονικό εμπόριο (35%), αντανακλώντας τη χρη- σιμότητα των κρυπτονομισμάτων σε αγορές με υψηλό πληθωρισμό. Την ίδια στιγμή, στη Μέση Ανατολή καταγράφε- ται αυξανόμενο ενδιαφέρον για αγορές πολυτελείας και lifestyle προϊόντων, με το 31% των χρηστών να δηλώνει πρόθε- ση αγοράς ειδών υψηλής ποιότητας και το 29% να εξετάζει την αγορά αυτοκινή- των μέσω κρυπτονομισμάτων. Ο κος Jamie Elkaleh, CMO του Bitget Wallet, δήλωσε: «Οι πληρωμές με κρυ- πτονομίσματα δεν αποτελούν πλέον μια περιθωριακή πρακτική, αλλά σταδιακά μετατρέπονται σε αναπόσπαστο μέρος του τρόπου με τον οποίο οι άνθρωποι συναλλάσσονται, ανεξαρτήτως περι- οχής ή ηλικιακής ομάδας. Οι χρήστες αναζητούν αξιοπιστία, συμβατότητα και έλεγχο. Είτε πρόκειται για έναν κω- δικό QR στο ταμείο είτε για μια online αγορά με stablecoin, η εμπειρία πληρω- μής με κρυπτονομίσματα χρειάζεται να προσφέρει την ίδια ευκολία και αμεσό- τητα όσο και η πληρωμή με μετρητά. Η πρόκληση για τα crypto wallets είναι να ανταποκριθούν σε αυτή την απαίτηση, διατηρώντας παράλληλα τον έλεγχο στα χέρια των χρηστών». Ταξίδια και gaming ξεχωρίζουν στις πληρωμές με κρυπτονομίσματα

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz