TM_777
12 23|7|2025 #777 Τ ο Bitget Wallet παρουσιάζει τα αποτε- λέσματα της τρίτης του έκθεσης με τίτλο Onchain Report - Crypto Payment Use Cases . Βασισμένη σε απαντήσεις 4.599 χρηστών crypto wallet, η νέα έκθεση που διεξήχθη στις αρχές του 2025, απο- καλύπτει πώς οι χρήστες επιθυμούν, πα- γκοσμίως, να ξοδεύουν τα ψηφιακά τους χρήματα. Η έρευνα έδειξε ότι τα παιχνίδια (36%), οι καθημερινές αγορές (35%) και τα τα- ξίδια (35%) αποτελούν τις κορυφαίες κατηγορίες για τις οποίες οι χρήστες εκφράζουν το μεγαλύτερο ενδιαφέρον να πληρώσουν με κρυπτονομίσματα. Ακόμα, τα αποτελέσματα τονίζουν μια συνεχή ζήτηση για πρακτική και καθη- μερινή χρήση των ψηφιακών χρημάτων, τόσο σε ψηφιακά όσο και σε φυσικά περιβάλλοντα. Παράλληλα, η έκθεση αποτυπώνει τις δι- αφορές στις προτιμήσεις των χρηστών, τόσο σε επίπεδο ηλικιακών και γενεακών ομάδων, όσο και ανά γεωγραφική περι- οχή. Ξεκινώντας από τις γενιές, η Γενιά Ζ (ηλικίας 18-29) δείχνει έντονο ενδιαφέ- ρον σε χρήσεις που σχετίζονται με την κοινωνική ζωή και την ψυχαγωγία, όπως τα παιχνίδια και τα δώρα. Οι Millennials (ηλικίας 30-44) εκφράζουν διαφορετικές προτιμήσεις, που εκτείνονται από ταξίδια και συνδρομές μέχρι ψηφιακά αγαθά. Η Γενιά Χ (ηλικίας 45+) προτιμά κατηγορίες υψηλής αξίας ή ανάγκης, όπως ταξίδια (40%), ψηφιακά προϊόντα και ακίνητα. Αυτή η κατανομή αντανακλά την ανάγκη για ευέλικτες και ασφαλείς πληρωμές με κρυπτονομίσματα, προσαρμοσμένες στα διαφορετικά στάδια ζωής και τις προτε- ραιότητες κάθε γενιάς. Ωστόσο, η περιφερειακή ανάλυση δεί- χνει διαφορετικά κίνητρα χρήσης των κρυπτονομισμάτων, επηρεασμένα από την τοπική υποδομή και τις συμπερι- φορές των χρηστών σε κάθε περιοχή. Για παράδειγμα, η Νοτιοανατολική Ασία καταγράφει τα υψηλότερα ποσοστά εν- διαφέροντος για gaming (41%) και απο- στολή δώρων μέσω κρυπτονομισμάτων, γεγονός που αντανακλά έναν νεανικό, mobile-first πληθυσμό με έντονη υιοθέ- τηση ψηφιακών πορτοφολιών και μοντέ- λων «play-to-earn». Από την άλλη, στην Ανατολική Ασία, οι καθημερινές αγορές και οι δαπάνες για ψηφιακά προϊόντα φτάνουν το 41%, το υψηλότερο ποσοστό παγκοσμίως, λόγω της ευρείας ενσωμάτωσης των πληρω- μών μέσω QR και την ανάπτυξη του ηλε- κτρονικού εμπορίου. Η Αφρική ξεχωρίζει για το υψηλό ποσοστό σε πληρωμές που σχετίζονται με την εκπαίδευση (38%), αποδεικνύοντας τον ρόλο των κρυπτο- νομισμάτων στη διευκόλυνση της πρό- σβασης σε υπηρεσίες πέρα από τα σύ- νορα, ειδικά σε κοινότητες χωρίς επαρκή τραπεζική υποστήριξη. Στη Λατινική Αμερική, η χρήση κρυπτονομισμάτων επικεντρώνεται στις αγορές ψηφιακών προϊόντων (38%) και στο ηλεκτρονικό εμπόριο (35%), αντανακλώντας τη χρη- σιμότητα των κρυπτονομισμάτων σε αγορές με υψηλό πληθωρισμό. Την ίδια στιγμή, στη Μέση Ανατολή καταγράφε- ται αυξανόμενο ενδιαφέρον για αγορές πολυτελείας και lifestyle προϊόντων, με το 31% των χρηστών να δηλώνει πρόθε- ση αγοράς ειδών υψηλής ποιότητας και το 29% να εξετάζει την αγορά αυτοκινή- των μέσω κρυπτονομισμάτων. Ο κος Jamie Elkaleh, CMO του Bitget Wallet, δήλωσε: «Οι πληρωμές με κρυ- πτονομίσματα δεν αποτελούν πλέον μια περιθωριακή πρακτική, αλλά σταδιακά μετατρέπονται σε αναπόσπαστο μέρος του τρόπου με τον οποίο οι άνθρωποι συναλλάσσονται, ανεξαρτήτως περι- οχής ή ηλικιακής ομάδας. Οι χρήστες αναζητούν αξιοπιστία, συμβατότητα και έλεγχο. Είτε πρόκειται για έναν κω- δικό QR στο ταμείο είτε για μια online αγορά με stablecoin, η εμπειρία πληρω- μής με κρυπτονομίσματα χρειάζεται να προσφέρει την ίδια ευκολία και αμεσό- τητα όσο και η πληρωμή με μετρητά. Η πρόκληση για τα crypto wallets είναι να ανταποκριθούν σε αυτή την απαίτηση, διατηρώντας παράλληλα τον έλεγχο στα χέρια των χρηστών». Ταξίδια και gaming ξεχωρίζουν στις πληρωμές με κρυπτονομίσματα
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz