TM_777
10 23|7|2025 #777 Δύο βραβεία για την KPMG στα Diversity, Equity & Inclusion Awards 2025 Με επιτυχία ολοκληρώθηκε και ο δεύτερος κύκλος του StartUp Acceleration Program της Deloitte , που υλοποιείται στο Brainzone – το Κέντρο Καινοτομίας της Deloitte στην Πάτρα. Στόχος της πρωτοβουλίας είναι η ενίσχυση των νεοσύστατων επιχειρήσεων και πανεπιστημιακών ομάδων της ευρύτερης πε- ριοχής, μέσω του προγράμματος που προσφέρει εξειδικευμένη καθοδήγηση, πρόσβαση σε δίκτυο μεντόρων, θεματικά ερ- γαστήρια και ευκαιρίες δικτύωσης. Σκοπός είναι η μετατροπή καινοτόμων ιδεών σε ώριμες, βιώσιμες λύσεις με απήχηση στην ελληνική και την παγκόσμια αγορά. Στον δεύτερο κύκλο λειτουργίας του προγράμματος, έπειτα από ανοιχτή πρόσκληση προς τη start-up κοινότητα της Πά- τρας, επιλέχθηκαν να συμμετάσχουν τέσσερις ομάδες, οι οποί- ες συνεργάστηκαν στενά με συμβούλους και μέλη του ευρύ- τερου συνεργατικού δικτύου της Deloitte. Μέσω στοχευμένης καθοδήγησης, εργαστηρίων και mentoring, οι συμμετέχοντες διαμόρφωσαν τα επιχειρηματικά τους πλάνα, ενισχύοντας τις δεξιότητές τους και προσεγγίζοντας δυνητικούς επενδυτές. Οι τέσσερις ομάδες που διακρίθηκαν σε αυτόν τον κύκλο πα- ρουσίασαν καινοτόμες επιχειρηματικές προτάσεις με άξονα την τεχνολογία: AimaLabs: Μια λύση τεχνητής νοημοσύνης για την ανά- λυση περιφερικών αιμοσφαιρίων, επιτρέποντας άμεσες και ακριβείς διαγνώσεις στο σημείο φροντίδας, από την κα Βα- σιλική Βλαχά, Ιατρό, Διδάκτωρ Ιατρικής, Παιδο-αιματολόγο – Παιδο-ογκολόγο. Mismatch: Ένα αυτοματοποιημένο εργαλείο για τη μετάδοση αγώνων μπάσκετ μικρής κλίμακας, που ενισχύει την εμπειρία των φιλάθλων μέσω δημιουργίας περιεχομένου, από τον κο Λουκά Λεονάρδο, Ηλεκτρολόγο Μηχανικό και Μηχανικό Ηλε- κτρονικών Υπολογιστών (Integrated Master), Επιχειρηματία. MyGaia: Μια καινοτόμος πρόταση που εισάγει την αεροπονία στη γεωργία, με στόχο τη βιώσιμη και αποδοτική καλλιέργεια, από τον κο Χρήστο Ξουρή, Υποψήφιο Διδάκτορα στον τομέα των Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών, με εξειδί- κευση στις εφαρμογές μη επανδρωμένων αεροχημάτων (UAV) στη Γεωργία, Επιχειρηματία. Quetz Lab: Εκπαιδευτική πλατφόρμα συμμόρφωσης με στοι- χεία gamification, σχεδιασμένη για να κάνει την εκπαίδευση πιο διαδραστική και ενδιαφέρουσα, από την κα Ειρήνη Ιωαννίδου, Υποψήφια Διδάκτορα στον τομέα των Ψηφιακών Εκπαιδευτι- κών Παιχνιδιών, των Τεχνικών Παιγνιοποίησης (gamification) και της Ανάλυσης Μαθησιακών Δεδομένων (learning analytics) στην τυπική και μη τυπική εκπαίδευση, Επιχειρηματία και Διευ- θύντρια Δημιουργικού. Οι ομάδες παρουσίασαν τα τελικά τους projects σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο Brainzone την Πέμπτη, 17 Ιουλίου 2025, παρουσία στελεχών της Deloitte και εκπροσώπων της επιχειρηματικής κοινότητας της Πάτρας και του Πανεπιστημίου Πατρών. Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το StartUp Acceleration Program της Deloitte Στη φετινή απονομή των Diversity, Equity & Inclusion Awards 2025, η KPMG στην Ελλάδα δ ιακρίθηκε με ένα ασημένιο βρα- βείο και ένα χάλκινο για την πρωτοβουλία Κοινωνικής Υπευθυνότητας AdvantAge. Η τελετή απονομής πραγματοποιήθη- κε την Τρίτη 15 Ιουλίου 2025, στο Anais Club. Πιο συγκεκριμένα, η KPMG έλαβε ένα Silver βραβείο στην ενότητα «Best Companies», στην κατηγορία Consulting / Services, καθώς και ένα Bronze βραβείο στην ενότητα «Best Key Area Practices / Initiatives», στην κατηγορία «Age», επι- βεβαιώνοντας την ανάγκη ευαισθητοποί- ησης της επιχειρηματικής κοινότητας και της κοινωνίας ευρύτερα στο φαινόμενο της ηλικιακής διάκρισης στον χώρο εργα- σίας και στη δημιουργία ενός πιο δίκαιου εργασιακού περιβάλλοντος. Η KPMG στην Ελλάδα, σε συνεργασία με τον Σύνδεσμο Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού Ελλάδας ( ΣΔΑΔΕ ) κ αι με την υποστήριξη του Αμερικανικού Κολ- λεγίου Ελλάδος , έχουν ξεκινήσει την πρωτοβουλία «AdvantAge», που στόχο έχει να ευαισθητοποιήσει την επιχειρη- ματική κοινότητα και την κοινωνία ευρύ- τερα στο θέμα της ηλικιακής διάκρισης (ageism), μέσα από δράσεις που θα δη- μιουργήσουν συνθήκες ίσων ευκαιριών απασχόλησης για τους εργαζόμενους ανεξαρτήτως ηλικίας. Μέχρι σήμερα, για την αντιμετώπιση αυ- τής της πρόκλησης, χαρτογραφήθηκε η αγορά εργασίας στην Ελλάδα μέσω δύο διακριτών ερευνών σε εργοδότες και στη συνέχεια σε εργαζόμενους, τα απο- τελέσματα των οποίων παρουσιάστηκαν επιτυχώς σε μια δια ζώσης και μια διαδι- κτυακή εκδήλωση που σκοπό είχαν την προώθηση της ευαισθητοποίησης και της επαρκούς ενημέρωσης.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz