TM_774
2 18|7|2025 #774 Η LG Electronics α νακοίνωσε ότι η Automotive Content Platform (ACP), βασισμένη στο λειτουργικό σύστη- μα webOS, θα παρέχει δυνατότητες streaming στα νέα μοντέλα τη ς Kia σ την Ευρώπη. Το ντεμπούτο της πλατφόρ- μας έγινε στο πρόσφατα εισαχθέν EV3, ενώ θα επεκταθεί και στα επερχόμενα EV4, EV5 και New Sportage. Αυτό σημα- τοδοτεί την επέκταση της καινοτόμου εμπειρίας της LG στο αυτοκίνητο στην ευρωπαϊκή αγορά, μετά την επιτυχημέ- νη ανάπτυξη στην Κορέα. Η πλατφόρμα ACP της LG βασίζεται στο ισχυρό και ευέλικτο webOS, το οποίο τρο- φοδοτεί ήδη περισσότερες από 240 εκα- τομμύρια LG Smart TVs παγκοσμίως. Βασι- ζόμενο στην αποδεδειγμένη αξιοπιστία και τη διαισθητική εμπειρία χρήστη της πλατ- φόρμας τηλεόρασης, η βελτιστοποιημένη για αυτοκίνητα εκδοχή του webOS προ- σφέρει άμεση πρόσβαση σε πληθώρα πε- ριεχομένου και υπηρεσιών, σχεδιασμένων ειδικά για το περιβάλλον του αυτοκινήτου. Η πλατφόρμα επιτρέπει στους επιβά- τες να κάνουν streaming του αγαπημέ- νου τους περιεχομένου απευθείας στην οθόνη του οχήματος, προσφέροντας εμπειρία αντίστοιχη με εκείνη ενός smartphone ή μιας smart TV με πλή- ρη συμμόρφωση στους κανονισμούς ασφαλείας της οδήγησης. Η ACP της LG ενσωματώνεται στα νέα μοντέλα της Kia Η KPMG α νακοίνωσε την κυ- κλοφορία της πλατφόρμας KPMG Workbench της βασι- κής και ενιαίας πλατφόρμας τεχνητής νοημοσύνης της, σχεδιασμένης για την ευρεία παγκόσμια υιοθέτηση και εν- σωμάτωση της τεχνητής νο- ημοσύνης, ενισχύοντας ταυ- τόχρονα την εμπιστοσύνη και τον έλεγχο στη χρήση της σε όλες τις γεωγραφικές πε- ριοχές και ομάδες. Αποτελεί μέρος της επένδυσης πολ- λών δισεκατομμυρίων δολα- ρίων του οργανισμού στην τεχνητή νοημοσύνη και τη μετάβαση σε «agentic» περι- βάλλοντα και είναι το θεμέ- λιο των ψηφιακών πλατφορ- μών εξυπηρέτησης πελατών της KPMG: KPMG Digital Gateway (Tax), KPMG Velocity (Advisory) και KPMG Clara. Η πλατφόρμα KPMG Workbench διαθέτει δίκτυο 50 βοηθών τεχνητής νοημοσύνης που αλληλεπιδρούν μεταξύ τους σε πολλαπλούς τομείς, ενώ αναπτύσσονται σχεδόν χίλιοι ακόμα για να καλύψουν ποικίλες ανάγκες των πελατών. Οι πράκτο- ρες συνεργάζονται με διάφορα μεγάλα γλωσσικά μοντέλα (LLMs) και λειτουργούν ως ψηφιακοί «συνεργάτες» δίπλα στους επαγγελματίες της KPMG για την παροχή γρήγορων, ποιοτικών και αξιόπιστων λύσεων. Η πλατφόρμα είναι ευέλικτη, βασισμένη στις υπηρεσίες Microsoft Azure AI Foundry, επιτρέποντας τη διαλειτουργική επικοινωνία πράκτορα με πράκτορα και ενσωματώνοντας δυ- νατότητες από το οικοσύστημα συνεργατών της KPMG, όπως τα Salesforce, ServiceNow και Workday, ώστε οι πελά- τες που έχουν πρόσβαση σε αυτή να μπορούν να επιλέ- ξουν το μοντέλο ή τον πρά- κτορα τεχνητής νοημοσύνης που ταιριάζει στην εκάστοτε εργασία τους. H πλατφόρμα ενισχύει την επόμενη γενιά εξυπηρέτησης πελατών με τεχνητή νοημο- σύνη, εισάγοντας το μοντέλο «Services as Software» με ερ- γαλεία τεχνητής νοημοσύνης εμπλουτισμένα με τη βαθιά τεχνογνωσία των επαγγελ- ματιών της KPMG. Διαθέτει ενσωματωμένη κυριαρχία δεδομένων, δίνοντας στους πελάτες πλήρη έλεγχο στην αποθήκευση και επεξεργασία των δεδομένων τους, συμ- μορφούμενο με τοπικές και διεθνείς κανονιστικές απαιτήσεις. Η πλατφόρμα Workbench από εργαλείο για προγραμματι- στές, εξελίσσεται σε κεντρικό κόμβο της KPMG για την πα- ροχή και διαχείριση της τεχνητής νοημοσύνης, συνδέοντας εργαλεία και υποστήριξη καθ’ όλη τη διαδρομή των πελατών. Με τη γενετική και βασισμένη σε πράκτορες τεχνητή νοημο- σύνη, η πλατφόρμα Workbench μπορεί να κλιμακωθεί και να εξειδικευτεί. Οι πράκτορες μπορούν να συνεργάζονται και να μοιράζονται πληροφορίες για την αυτοματοποίηση σύνθε- των διαδικασιών, από την ένταξη πελατών μέχρι την κανονι- στική αναφορά. Είναι αρθρωτοί, επαναχρησιμοποιήσιμοι και εξελισσόμενοι για να προσαρμόζονται στις μεταβαλλόμενες επιχειρησιακές ανάγκες. Νέα πλατφόρμα τεχνητής νοημοσύνης από την KPMG
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz