TM_774

10 18|7|2025 #774 Έρευνα των Klarna & Appinio αναδεικνύει τις ταξιδιωτικές προθέσεις των Ελλήνων Από την Τετάρτη 16 Ιουλίου, οι Δήμοι της χώρας μπορούν να επιδίδουν ηλεκτρονι- κά στους πολίτες έγγραφα στη Θυρίδα πολίτη στο gov.gr και στο Gov.gr Wallet , με στόχο οι πολίτες να λαμβάνουν έγκαι- ρη ενημέρωση για τα έγγραφα που τους αφορούν. Επιπλέον, με αυτόν τον τρό- πο, οι Δήμοι αποκτούν έναν σύγχρονο, γρήγορο και διαφανή τρόπο επίδοσης, μειώνοντας τη γραφειοκρατία, εξοικονο- μώντας πόρους και χρόνο που συνεπά- γεται η φυσική επίδοση εγγράφων, ενώ ενισχύεται η ασφάλεια της διαδικασίας. Πρόκειται για μια σημαντική υπηρεσία η οποία υλοποιήθηκε στο πλαίσιο της συ- νεργασίας των Υπουργείων Εσωτερικών και Ψηφιακής Διακυβέρνησης. Επισημαίνεται ότι η επίδοση γίνεται προς πολίτες, οι οποίοι διαθέτουν ΑΦΜ και έχουν εγγραφεί στο Εθνικό Μη- τρώο Επικοινωνίας. Πλέον, οι Δήμοι μπορούν να επιδίδουν ή να κοινοποι- ούν ηλεκτρονικά αποσπάσματα βεβαι- ωτικών καταλόγων, ατομικές πράξεις και αποφάσεις Δημάρχων για οφειλές, απευθείας στις Θυρίδες των πολιτών στο gov.gr και στο Gov.gr Wallet. Οι πολίτες ενημερώνονται άμεσα με SMS και e-mail στα στοιχεία επικοινωνίας που έχουν δηλώσει στο ΕΜΕπ και με σχετική ειδοποίηση στο Gov.gr Wallet. Η υπηρεσία ξεκινά τη λειτουργία της με έγγραφα που αφορούν δημοτικές οφει- λές, ενώ προβλέπεται η επέκτασή της και σε άλλα είδη επιδόσεων ή κοινοποι- ήσεων δημοσίων εγγράφων στο μέλλον, καθώς και η αξιοποίησή της και από άλ- λους φορείς της Δημόσιας Διοίκησης. Για κάθε έγγραφο που επιδίδεται, ο Δήμος έχει τη δυνατότητα να εκδίδει αποδεικτικό επίδοσης από τη θυρίδα του στο gov.gr. Το αποδεικτικό περιλαμ- βάνει τα στοιχεία της πράξης, την ημε- ρομηνία ανάρτησης και, εφόσον υπάρ- ξει, την ημερομηνία ανάγνωσης από τον πολίτη. Το αποδεικτικό φέρει επίσης μοναδικό κωδικό επαλήθευσης και προ- ηγμένη ψηφιακή σφραγίδα, και μπορεί να διακινηθεί είτε ηλεκτρονικά είτε ως έντυπο αντίγραφο. Δημόσια έγγραφα στη θυρίδα πολίτη μέσω gov.gr και Gov.grWallet Η Klarna π αρουσιάζει τα αποτελέσματα έρευνας για τις προ- θέσεις των Ελλήνων καταναλωτών γύρω από τα ταξίδια που γίνονται με αφορμή μια αθλητική δραστηριότητα ή για λό- γους ευεξίας. Στην έρευνα, η οποία πραγματοποιήθηκε τον Μάιο 2025 σε συνεργασία με την εταιρεία ερευνώ ν Appinio , συμμετείχαν 1.000 Έλληνες καταναλωτές. Η ανάγκη για αποσυμπίεση, σύνδεση με τη φύση και φυσική δραστηριότητα φαίνεται πιο έντονη από ποτέ: Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, το 67,5% δηλώνει θετικό ή πολύ θετικό στο να πραγματοποιήσει ένα ταξίδι με βασικό σκοπό μια αθλητική δραστηριότητα, ενώ το 52,5% σκέφτε- ται να κάνει ταξίδι ευεξίας, με στόχο τη χαλάρωση, την ανα- νέωση ή τη βελτίωση του ύπνου. Η πεζοπορία αναδεικνύεται ως η απόλυτη τάση, με το 41% να την επιλέγει ως την πιθανότερη αφορμή για ταξίδι άθλη- σης μέσα στον επόμενο χρόνο. Ακολουθούν η ποδηλασία με 14,2%, το σκι με 12,6% και η αναρρίχηση με 11,2%, επι- βεβαιώνοντας ότι οι εμπειρίες που συνδυάζουν φυσικό πε- ριβάλλον και κίνηση αποτελούν προτεραιότητα για το τα- ξιδιωτικό κοινό. Αντίστοιχο ενδιαφέρον εκφράζεται και για τα ταξίδια ευεξίας. Οι επιλογές με τη μεγαλύτερη δυναμική είναι εκείνες που συνδυάζουν επαφή με τη φύση (37,2%) και την αποφόρτιση από το στρες (25,9%), ενώ το 17,6% των Ελλήνων στρέφεται προς ταξίδια που εστιάζουν στη γενικότερη ψυχική υγεία. Σε ό,τι αφορά το κόστος, η πλειοψηφία των Ελλήνων κατα- ναλωτών εμφανίζεται ιδιαίτερα προσεκτική. Το 69,4% των ερωτηθέντων δηλώνει ότι θα ξόδευε έως 500 ευρώ για ένα ταξίδι που σχετίζεται με άθληση, ενώ το 63,3% θα ξόδευε το αντίστοιχο ποσό για ένα ταξίδι ευεξίας. Στον αντίποδα, μόλις ένα μικρό ποσοστό της τάξης του 2-5% είναι διατεθειμένο να δώσει πάνω από 1.000 ευρώ για να πραγματοποιήσει ένα ταξίδι για αυτούς τους σκοπούς.

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz