TM_770

10 14|7|2025 #770 Το MyRoomie, που ιδρύθηκε το 2023, ξεκίνησε με την αποστολή να βελτιώσει τη διαδικασία εύρε- σης συγκατοίκων στην Ελλάδα και την Ευρώπη. Στην πορεία, ωστό- σο, ήρθαν στο φως βαθύτερες ανάγκες της στεγαστικής πραγ- ματικότητας, που ξεπερνούσαν το απλό matching συγκατοίκων. Το ταξίδι στέγασης δεν ξεκινά με την εύρεση συγκατοίκου και δεν τελειώνει με την υπογραφή μίσθω- σης. Είναι ένα οικοσύστημα που περιλαμβάνει ιδιοκτήτες ακινήτων, ενοικιαστές, εταιρείες, κοινότητες και αμέτρητα κινούμενα μέρη. Το MyRoomie με το μοντέλο Living as a Service αντιμετωπίζει αυτήν την πραγματικότητα μέσω τριών ενσωματωμένων επιχειρηματικών μονάδων: • Το MyRoomie Living ενισχύει το βασικό matching συγκατοίκων με βαθύτερη ενσωμάτωση τεχνη- τής νοημοσύνης, ανίχνευση απάτης και αλγόριθμους συμβατότητας. • Το MyRoomie Pro παρέχει υπη- ρεσίες εταιρικής μετεγκατάστα- σης end-to-end. Ήδη εταιρείες το εμπιστεύονται για να απλοποιή- σουν τις μετεγκαταστάσεις εργα- ζομένων σε ευρωπαϊκές αγορές, μετατρέποντας χρονοβόρες και κοστοβόρες διαδικασίες σε τυπι- κές διαδικασίες. • Το MyRoomie Manage προσφέ- ρει τεχνολογία βελτιστοποίησης ακινήτων για ιδιοκτήτες, μεσιτικά γραφεία και κατασκευαστικές. Από προληπτική συντήρηση μέχρι δυ- ναμική τιμολόγηση, πρόβλεψη τιμών και πληρότητας, βοηθάει τους επαγγελματίες ακινήτων να μεγιστοποιήσουν τις αποδό- σεις τους και συνεπώς όλο το οικοσύστημα στέγασης. Το MyRoomie αλλάζει τα δεδομένα της στεγαστικής πραγματικότητας Η Foundever® παρουσιάζει τη νέα της έρευνα, με τίτλο «From touchpoint to transaction: How to use CX to fuel sales & retention». Η νέα έρευνα αποκαλύπτει τον στρατηγικό ρόλο της εξυπηρέτησης πελατών στην αύξηση των πωλήσεων, τη βελτίωση των ποσοστών μετατροπής και τη μακροπρόθεσμη διατήρηση των πελατών μιας επιχείρησης. Η Foundever τονίζει ότι η εξυπηρέτηση πελατών δεν είναι πλέον μια λειτουργική αναγκαιότητα, αλλά σημαντικό ανταγω- νιστικό πλεονέκτημα και με την κατάλ- ληλη στρατηγική, μπορεί να συμβάλλει ουσιαστικά στη μακροπρόθεσμη επιχει- ρηματική ανάπτυξη της επωνυμίας. Η νέα έρευνα αναδεικνύει πέντε βασικές στρατηγικές μέσα από τις οποίες οι υπη- ρεσίες εξυπηρέτησης πελατών μπορούν να λειτουργήσουν ως μοχλός πωλήσεων και ενίσχυσης της πιστότητας των πελά- των κάθε επιχείρησης: Υποστήριξη χωρίς πίεση: Η εποχή των πωλήσεων με «πίεση» και πειθώ ανήκει στο παρελθόν. Πλέον, σημαντικός παρά- γοντας αποτελεί η εμπειρία του πελάτη. Δεν έχει σημασία τι πουλάει κάθε επωνυ- μία, αλλά με ποιον τρόπο. Οι σημερινοί πελάτες ανταποκρίνονται περισσότε- ρο σε αυθεντικές αλληλεπιδράσεις με ενσυναίσθηση. Από την πλοήγηση στην τελική αγο- ρά: Πολλοί πελάτες περιηγούνται στα κανάλια των επιχειρήσεων χωρίς πρό- θεση άμεσης αγοράς. Χρησιμοποιώντας εργαλεία εξυπηρέτησης πελατών και πραγματοποιώντας σωστές παρεμβά- σεις, όπως η πολυκαναλική εξυπηρέτη- ση, οι προσωποποιημένες προτάσεις ή η προδραστική αλληλεπίδραση με τον πελάτη μέσω live chatbots ή e-mail, μπο- ρούν να επηρεάσουν θετικά την πορεία του χρήστη προς το καλάθι, ακόμα και των πιο διστακτικών. Η αφοσίωση ξεκινά πριν την αγορά: Η διατήρηση του πελάτη δεν ξεκινά μετά την πώληση, αλλά κατά την πρώτη αλλη- λεπίδραση. Οι επιχειρήσεις που χτίζουν εμπιστοσύνη νωρίς, έχουν περισσότερες πιθανότητες να δημιουργήσουν σταθε- ρούς πελάτες. Η εμπειρία που αποκτούν οι πελάτες κατά την έρευνα, την επικοι- νωνία και την υποστήριξη, διαμορφώνει την πρόθεσή τους να ξαναεμπιστευτούν την επωνυμία. Στο επίκεντρο η τεχνητή νοημοσύ- νη και η αυτοματοποίηση: Η αυτο- ματοποίηση και η τεχνητή νοημοσύνη επιτρέπουν εξατομικευμένες, υψηλής ποιότητας εμπειρίες πελατών σε μεγάλη κλίμακα. Όταν χρησιμοποιούνται αποτε- λεσματικά, τα εργαλεία αυτά βελτιώνουν τη διαχείριση αιτημάτων και την ταχύτη- τα ανταπόκρισης και στήριξης, ικανοποι- ώντας τις ανάγκες των πελατών και αυ- ξάνοντας τις πωλήσεις. CX metrics και δεδομένα: Για τη σω- στή αξιολόγηση της CX στρατηγικής της επιχείρησης, χρειάζονται μετρήσεις που αντικατοπτρίζουν ολόκληρη την εμπει- ρία του πελάτη. Οι παραδοσιακοί δείκτες KPI, όπως τα έσοδα ή το ποσοστό μετα- τροπών, δεν αρκούν. Χρησιμοποιώντας ποιοτικούς δείκτες, οι επιχειρήσεις απο- κτούν μια ολοκληρωμένη εικόνα για το πώς να αλληλεπιδρούν αποτελεσματικό- τερα με τους πελάτες τους και εν τέλει να αυξήσουν τις πωλήσεις τους. Έρευνα για τον στρατηγικό ρόλο του CX

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz