TM_754
10 20|6|2025 #754 Cloud διαχείριση ψηφιακού πελατολογίου από Entersoft-SoftOne Μία πρωτοποριακή λύση που υποστηρίζει την εύκολη, γρήγο- ρη και αξιόπιστη διαχείριση του ψηφιακού πελατολογίου οποι- ασδήποτε επιχείρησης, ανεξαρτήτως τύπου, μεγέθους, αλλά και συστημάτων μηχανογράφησης ή/και τιμολόγησης που αυτή χρησιμοποιεί, παρουσίασε η Entersof t-SoftOne . Η νέα cloud λύση Ecustomers ανταποκρίνεται πλήρως στις ανάγκες συμμόρφωσης των επιχειρήσεων παροχής υπηρεσιών με τη νέα νο- μοθεσία της ΑΑΔΕ για την ψηφιακή καταγραφή των πελατών τους, η οποία σε πρώτη φάση καθίσταται υποχρεωτική για τον κλάδο των οχημάτων, ενώ στη συνέχεια πρόκειται να επεκταθεί σε περισσό- τερους, αρχής γενομένης από αυτόν της διεξαγωγής εκδηλώσεων. Με ευέλικτη σχεδίαση, η λύση Ecustomers ενσωματώνεται απρόσκοπτα σε όλες τις εμπορικές εφαρμογές της Entersoft- SoftOne, αλλά διατίθεται και ως αυτόνομη συνδρομητική εφαρμογή που λειτουργεί μέσα από οποιονδήποτε web browser και mobile συσκευή, καλύπτοντας με τον τρόπο αυτό και τις ανάγκες μικρών επιχειρήσεων που χρησιμοποιούν πα- ραδοσιακές ταμειακές μηχανές. Ταυτόχρονα, διασυνδέεται και με οποιαδήποτε άλλη εφαρμογή τιμολόγησης και σύστημα ERP της αγοράς, αυτοματοποιώντας τη διαχείριση του ψηφια- κού πελατολογίου χωρίς την ανάγκη σύνθετων τεχνικών αλλα- γών, μετατροπών ή προσαρμογών. Μέσα από ένα φιλικό και εύχρηστο περιβάλλον εργασίας, η λύση της Entersoft-SoftOne επιτρέπει τη real-time καταγραφή όλων των προβλεπόμενων στοιχείων στο ψηφιακό πελατολό- γιο της επιχείρησης στην ΑΑΔΕ, συσχετίζοντας αυτόματα τις εγ- γραφές αυτές με τα εκδιδόμενα φορολογικά παραστατικά και τις εγγραφές myDATA. Το 60% των πελατών ακολουθεί υβρι- δική αγοραστική συμπεριφορά, 84% συγκρίνει τιμές πριν αγοράσει και πάνω από 50% των νεότερων ηλικιών αγορά- ζει πλέον μέσω social media. Παρόλα αυτά, μόλις το 31% των επιχειρήσεων έχει υιοθετήσει ουσιαστικές λύσεις για να προσφέρει ενοποιημένη εμπειρία αγορών. Σε αυτό το κενό απαντά το unified commerce, το νέο στάδιο εξέλι- ξης του εμπορίου που καταργεί τα όρια μεταξύ online και offline, δημιουργώ- ντας μια ολιστική, συνεπή και γρήγορη εμπειρία για τον καταναλωτή. Το unified commerce ενοποιεί σε πραγματικό χρόνο όλες τις λειτουργί- ες μιας επιχείρησης από πωλήσεις και αποθέματα, μέχρι πληρωμές, loyalty, marketing και εξυπηρέτηση σε ένα ενι- αίο λειτουργικό σύστημα. Έτσι, ο πελά- της αγοράζει ό,τι θέλει, από όπου θέλει, και η επιχείρηση έχει μια ενιαία εικόνα για το τι συμβαίνει σε κάθε σημείο του οικοσυστήματός της. Πρόκειται για μοντέλο που ήδη εφαρ- μόζεται από διεθνή brands με εντυπω- σιακά αποτελέσματα, παρέχοντας 50% αύξηση σε διεθνείς πωλήσεις, 25x αύ- ξηση επισκεψιμότητας, 8x αύξηση στις συναλλαγές και 70% αύξηση εσόδων σε ΗΠΑ μετά από μετάβαση σε Shopify. Η Shopify , η πλατφόρμα που στηρίζει πάνω από 1,1 τρισ. δολάρια σε πωλήσεις και την εμπιστεύονται εκατομμύρια επι- χειρήσεις παγκοσμίως, εισέρχεται επίση- μα στην ελληνική αγορά και έρχεται να υποστηρίξει όλες τις ελληνικές επιχει- ρήσεις που έρχονται αντιμέτωπες με τις σύγχρονες τεχνολογικές προσκλήσεις, αλλά και με τους σύγχρονους εμπορι- κούς γίγαντες. Αποκλειστικός Alliance Partner στην Ελλάδα είναι η NetSteps , εταιρεία με βαθιά τεχνογνωσία και πο- λυετή εμπειρία σε μεγάλης κλίμακας eCommerce έργα. Μέσα από αυτή τη συνεργασία, οι ελ- ληνικές επιχειρήσεις αποκτούν πρό- σβαση σε τεχνολογία αιχμής με χαμηλό time-to-market, υπηρεσίες end-to-end: στρατηγική, UX/UI, ανάπτυξη και υπο- στήριξη, marketing και εκπαιδευτι- κές δράσεις, για να χτιστεί ένα ισχυρό εμπορικό οικοσύστημα. Η Shopify φέρνει στην Ελλάδα το unified commerce
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz