TM_748
2 12|6|2025 #748 Την νέα υπηρεσία COSMOTE Business Messaging Pack φέρνει η Cosmote Telekom , με στόχο να καλύψει τις ανάγκες των μ ικρομεσαίων επιχειρ ήσεων για άμεση και αποτελεσματική επικοινωνία με τους πελάτες τους. Η υπηρεσία δίνει στους επαγγελματίες τη δυνα- τότητα να βελτιώσουν τη συνολική εμπειρία εξυπηρέτησης, να ενι- σχύσουν τις πωλήσεις τους και να αναπτύξουν σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες τους. Με το COSMOTE Business Messaging Pack, οι επιχειρήσεις μπορούν να αλληλεπι- δρούν με τους πελάτες τους μέσα από μία ενιαία «έξυπνη» πλατφόρμα στο Cloud, επιλέγοντας τον τρόπο επικοινωνίας που τους ταιριάζει, για εύκολη και αυτοματοποιημένη απο- στολή SMS, e-mail, εμπλουτισμένων μηνυμάτων RBM (Rich Business Messages) και Viber. Η νέα υπηρεσία messaging βοηθά τις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις να προωθούν νέα προϊόντα, να ενημερώνουν το πελατολόγιό τους για εκπτώ- σεις και προσφορές, να υπενθυμίζουν επερχόμενα ραντεβού ή κρατήσεις, να προσκαλούν τους πελάτες τους σε εκδηλώ- σεις και σεμινάρια, να διεξάγουν σύντομες έρευνες κ.ά. Επι- πλέον, το εργαλείο δημι- ουργίας και ανάλυσης αναφορών της πλατφόρ- μας παρέχει λεπτομερή δεδομένα σχετικά με την ανταπόκριση των πελα- τών στα μηνύματα, επι- τρέποντας στις επιχειρή- σεις να γνωρίζουν πόσοι παραλήπτες τα έλαβαν, τα άνοιξαν ή/και έκαναν κλικ στους συνδέσμους που περιέχουν. Διατίθεται σε έξι μηνιαία προγράμματα, κατάλ- ληλα σχεδιασμένα για να εξυπηρετήσουν κάθε μικρομεσαία επιχείρηση και με πρόσθετο πακέτο Viber για προσέγγιση ακόμα μεγαλύτερου κοινού. Επιπρόσθετα, προ- σφέρεται και η δυνατότητα αύξησης του ορίου του πακέτου εντός του μήνα για ακόμα περισσότερα μηνύματα. H EETT δ ημοσιεύει την ετήσια έκθεση γι α τις ψ ηφιακές υπηρεσίες, στο πλαί- σιο εφαρμογής του κανονισμού Digital Services Act-DSA. Ο κανονισμός DSA τέθηκε σε ισχύ τον Φεβρουάριο 2024, σε όλα τα κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένω- σης και η εφαρμογή του σε κάθε χώρα συντονίζεται από τους Εθνικούς Συντονι- στές Ψηφιακών Υπηρεσιών. Εντός του 2024, η ΕΕΤΤ ανέλαβε τον ρόλο του Συντονιστή Ψηφιακών Υπηρε- σιών στην Ελλάδα, συνδράμοντας στην προσπάθεια αντιμετώπισης του παρά- νομου και επιβλαβούς περιεχομένου στο διαδίκτυο, στοχεύοντας παράλληλα στην προστασία των θεμελιωδών δικαι- ωμάτων όλων των χρηστών ψηφιακών υπηρεσιών. Οι κυριότερες δράσεις της ΕΕΤΤ κατά το πρώτο έτος εφαρμογής του κανονισμού DSA περιλαμβάνουν τη διαχείριση κα- ταγγελιών χρηστών ψηφιακών υπηρε- σιών, τη θέσπιση διαδικασίας σχετικά με την αναγνώριση αξιόπιστων πηγών επισήμανσης παράνομου περιεχομένου, την αναγνώριση αξιόπιστων πηγών επι- σήμανσης παράνομου περιεχομένου, τη θέσπιση διαδικασίας σχετικά με την πι- στοποίηση Οργάνων Εξωδικαστικής Επί- λυσης Διαφορών, την καθιέρωση πλαι- σίου συνεργασίας με τις άλλες αρμόδιες αρχές στην Ελλάδα (Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα και Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης), τη δημιουργία μητρώου παρόχων ενδι- άμεσων υπηρεσιών, τη συμμετοχή στο Ευρωπαϊκό Συμβούλιο Ψηφιακών Υπη- ρεσιών και στις σχετικές ομάδες εργασί- ας και την ενίσχυση της ενημέρωσης για τον κανονισμό DSA και τις υποχρεώσεις που θέτει στους παρόχους ψηφιακών υπηρεσιών. Νέα υπηρεσία messaging για ΜμΕ από την Cosmote Telekom Ετήσια έκθεση της ΕΕΤΤ για τις ψηφιακές υπηρεσίες
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz