TM_748
12 12|6|2025 #748 Η Visa έ δωσε στη δημοσιότητα τα απο- τελέσματα έρευνας που διεξήγαγε η Ipsos γι α λογαριασμό της και αποτυπώ- νει τις ταξιδιωτικές προθέσεις τουριστών από τις ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο και τη Γαλλία που σκοπεύουν να επισκεφθούν την Ελλάδα το 2025. Η έρευνα παρέχει μεταξύ άλλων πληροφορίες σχετικά με τους προτιμώμενους προορισμούς, τον προϋπολογισμό, τις μεθόδους πλη- ρωμών, τις συνήθειες που σχετίζονται με τον προγραμματισμό των ταξιδιών, καθώς και τις στάσεις των επισκεπτών γύρω από τον οικολογικό τουρισμό. Η έρευνα δείχνει ότι οι στιγμές στην πα- ραλία (69%) αποτελούν τον σημαντικό- τερο λόγο επιλογής της Ελλάδας, με ακό- μη υψηλότερα ποσοστά ανάμεσα στους Βρετανούς (72%) και τους Γάλλους (71%) ερωτηθέντες. Ακολουθούν οι επισκέψεις σε χώρους πολιτισμού με 65%, με τους Γάλλους ταξιδιώτες να εκδηλώνουν ακό- μα μεγαλύτερο ενδιαφέρον (72%). Οι επισκέπτες από τις ΗΠΑ ενδιαφέρονται για ένα ευρύτερο φάσμα δραστηριοτή- των σε σύγκριση με τους Γάλλους και τους Βρετανούς. Ανάμεσά τους, η νυχτε- ρινή ζωή, τα θεματικά πάρκα και οι μου- σικές εκδηλώσεις. Η Αθήνα και τα ελληνικά νησιά παρα- μένουν οι κορυφαίες επιλογές για τους ταξιδιώτες στη χώρα μας. Για τους επι- σκέπτες από τις ΗΠΑ, η Αττική είναι ο πιο δημοφιλής προορισμός (41%), ακολου- θούμενη από το Νότιο Αιγαίο (31%) και την Κρήτη (27%). Οι Βρετανοί δείχνουν προτίμηση για τα Ιόνια Νησιά (32%), με το Νότιο Αιγαίο και την Αττική να βρί- σκονται στο 27%. Αντίστοιχα, οι Γάλλοι τουρίστες, επιλέγουν την Αττική (39%), την Κρήτη (35%) και το Νότιο Αιγαίο (30%). Οι επισκέπτες από τις ΗΠΑ αναμένεται να δαπανήσουν κατά μέσο όρο 3.040 ευρώ ανά άτομο για τα ταξίδια τους στην Ελλάδα φέτος, ποσό που αντιστοι- χεί περίπου στο 13% του ετήσιου εισο- δήματός τους. Οι Βρετανοί τουρίστες, από την άλλη, προγραμματίζουν να ξοδέψουν 1.900 ευρώ ανά άτομο, που αντιστοιχεί σε περίπου το 11% του εισο- δήματός τους, ενώ ένας στους τέσσερις δηλώνει πρόθεση να αυξήσει το ποσό αυτό συγκριτικά με το προηγούμενο έτος. Οι Γάλλοι τουρίστες σχεδιάζουν να δαπανήσουν κατά μέσο όρο 2.550 ευρώ ανά άτομο, ποσό που αντιστοιχεί επί- σης στο 11% του ετήσιου εισοδήματός τους. Ο τουρισμός πολυτελείας αναμέ- νεται κυρίως από τους επισκέπτες από τις ΗΠΑ. Οι κάρτες στη φυσική μορφή τους εξακολουθούν να αποτελούν την προτιμώμενη μέθοδο πληρωμής για τις περισσότερες δραστηριότητες, σε όλες τις ηλικιακές ομάδες. Νέα έρευνα για τις ταξιδιωτικές τάσεις στην Ελλάδα το 2025 Η Wolt α νακοινώνει τη νέα στρατηγική της συνεργασία με την αλυσίδα super marke t Σκλαβενίτης , ε νισχύοντας περαιτέρω την παρουσία της στον ταχέως αναπτυσσόμενο τομέα του online grocery delivery. Η συνεργασία αυτή ανταποκρίνεται στις σύγ- χρονες ανάγκες των καταναλωτών για άμεση, εύκολη και αξιόπι- στη πρόσβαση στα καθημερινά τους ψώνια, απευθείας μέσω της εφαρμογής της Wolt. Το πρώτο κατάστημα Σκλαβενίτης που εντάχθηκε στην πλατφόρ- μα της Wolt βρίσκεται στον Γέρακα και εξυπηρετεί παραγγελίες σε ακτίνα 5km, με πρόβλεψη επέκτασης στα 10km το επόμενο διάστημα. Μέσα από την εφαρμογή της Wolt, οι χρήστες έχουν πλέον τη δυ- νατότητα να παραγγείλουν περισσότερους από 3.500 κωδικούς προϊόντων, καλύπτοντας όλες τις βασικές κατηγορίες ενός super market από φρέσκα τρόφιμα και είδη παντοπωλείου, έως προϊό- ντα πρώτης ανάγκης και οικιακής χρήσης, με επιλογές από επώ- νυμες και ιδιωτικές ετικέτες, πάντα στις ίδιες τιμές με το φυσικό κατάστημα, εξασφαλίζοντας διαφάνεια και αξιοπιστία για τους χρήστες της πλατφόρμας. Ο Σκλαβενίτης του Γέρακα εντάχθηκε στηνWolt
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz