TM_747

6 11|6|2025 #747 Η Natech Banking Solutions α νακοινώνει την ενσωμάτωση προηγμένων δυνατοτήτων τεχνητής νοημοσύνης σε ολόκλη- ρο το φάσμα των τραπεζικών της λύσεων. Οι τεχνολογικές αυ- τές καινοτομίες θα αρχίσουν να εφαρμόζονται σταδιακά τόσο σε νέους όσο και σε υφιστάμενους πελάτες, καλύπτοντας το Core Banking System, το AML και όλα τα ψηφιακά κανάλια εξυπηρέτη- σης πελατών (web και mobile). Μέσω προηγμένων τεχνολογι- ών μηχανικής μάθησης (ML) και επεξεργασίας φυσικής γλώσσας (NLP), τα εργαλεία AI της Natech έχουν σχεδιαστεί για να προσφέ- ρουν ακόμα πιο έξυπνες εμπει- ρίες πελατών, προάγοντας την αύξηση της παραγωγικότητας των χρηστών και προωθώντας τη λειτουργική αποτελεσματικό- τητα, οδηγώντας έτσι σε αύξηση εσόδων και μείωση κόστους για όλους πελάτες της εταιρείας. Τα νέα εργαλεία τεχνητής νοημοσύ- νης περιλαμβάνουν: Ψηφιακούς βοηθούς AI: Οι ψηφιακοί βοηθοί της Natech είναι πλέον ενσωματωμένοι σε όλες τις πλατφόρμες, προσφέροντας υποστήριξη σε πραγμα- τικό χρόνο, εξατομικευμένες προτάσεις και αυτοματοποιημένη προετοιμασία εγγράφων. Πραγματικά προσωποποιημένη πελατειακή πολιτική: Με ανάλυση συμπεριφορικών και χρηματοοικονομικών δεδομέ- νων, οι αλγόριθμοι της Natech συνθέτουν το μοναδικό προφίλ κάθε πελάτη, λαμβάνοντας υπό- ψη τον κίνδυνο, τις συναλλακτι- κές συνήθειες και τις τάσεις της αγοράς, προκειμένου να προ- σφέρουν δυναμική τιμολόγηση και εξατομικευμένα δανειακά προϊόντα. Ανάλυση δεδομένων σε πραγ- ματικό χρόνο: Τα νέα εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης εξετάζουν διαρκώς και αυτοματοποιημένα όλα τα δεδομένα συναλλαγών, αναγνωρίζοντας τάσεις, ανάγκες ρευστότητας και πρώιμα σημά- δια κινδύνου. Ανθρωποκεντρικό reporting: Με χρήση τεχνητής νοημοσύνης πλέ- ον όλα τα συστήματα της Natech παράγουν σύνθετες οικονομικές αναφορές, διευκολύνοντας τη συ- νεργασία των ομάδων, μειώνοντας τις όποιες παρερμηνείες και βελτι- ώνοντας τη λήψη αποφάσεων. Βελτιστοποίηση λειτουργιών με έξυπνες αυτοματοποιή- σεις: Ο Natech Intelligent Automation Agent αναδιαμορφώνει τις λειτουργίες του back-office, περιορίζοντας σημαντικά χειρο- κίνητες, επαναλαμβανόμενες και χρονοβόρες εργασίες. Η Snappi κ αι το Εργαστήριο Εφαρμογών Πληροφορι κής και Υπολογιστικών Οικο- νομικών (ΕΕΠΥΟ) το υ Πανεπιστημίου Ιωαννίνων , υ πέγραψαν μνημόνιο συνερ- γασίας με στόχο την υλοποίηση κοινών δράσεων που προάγουν την χρηματοοι- κονομική και ψηφιακή ενδυνάμωση των νέων. H συνεργασία βασίζεται σε κοινές αξίες, όπως η καινοτομία, η χρηματοοι- κονομική και η ψηφιακή παιδεία, με ιδιαί- τερη έμφαση στη δημιουργία ευκαιριών μάθησης και εξέλιξης. Μαζί, η Snappi και το ΕΕΠΥΟ του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, στοχεύουν να προσφέρουν στους νέους τα εργαλεία, τις γνώσεις και τις ευκαιρίες για να αξιοποιήσουν τις δυνατότητες της σύγχρονης ψηφιακής εποχής. Ο κος Αθανάσιος Σταυρακούδης, Ανα- πληρωτής Καθηγητής στο Πανεπιστή- μιο Ιωαννίνων, ανέφερε: «Η συνεργασία αυτή αντικατοπτρίζει το πνεύμα του Πανεπιστημίου μας και της περιοχής της Ηπείρου – προοδευτικό, ανθεκτι- κό, και προσανατολισμένο στη γνώση. Μαζί με τη Snappi, ενισχύουμε τη σύν- δεση μεταξύ εκπαίδευσης και πραγ- ματικής οικονομίας, προσφέροντας στους νέους ευκαιρίες να εφαρμόσουν τη γνώση σε πραγματικές προκλήσεις, συμμετέχοντας ενεργά σε σύγχρονα, πρακτικά ζητήματα». Κεντρικός άξονας της συνεργασίας αποτελεί η ενίσχυση της χρηματοοι- κονομικής και ψηφιακής παιδείας, δύο βασικές δεξιότητες ζωής στον σημερινό ταχέως εξελισσόμενο κόσμο. Αυτή είναι μόνο η αρχή μιας συνεργασίας που θα περιλαμβάνει κοινές εκδηλώσεις, πρωτο- βουλίες έρευνας, πρακτική εκπαίδευση και ανοιχτό διάλογο. Η Snappi φιλοδοξεί να διευρύνει τη συνεργασία της με πα- νεπιστήμια σε όλη την Ελλάδα, συμβάλ- λοντας στην ενίσχυση των δεξιοτήτων και της ετοιμότητας των φοιτητών για τις προκλήσεις του επαγγελματικού και ψηφιακού περιβάλλοντος. Δυνατότητες AI για τις λύσεις της Natech Banking Solutions Μνημόνιο συνεργασίας για Snappi και Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz