TM_744

10 5|6|2025 #744 Το kariera.gr διακρίθηκε από την Google Το kariera.gr σε συνεργα- σία με τη Relevance Digital Agency , α ξιοποίησε σύγ- χρονα ψηφ ιακά εργαλεία και μέσα από καινοτόμες λύσεις και κατάφερε να γεφυρώσει το κενό που δημιουργείται από τη δυσκολία εύρεσης του κατάλληλου υποψηφίου στην κατάλληλη θέση. Το τελευταίο success story της πλατφόρ- μας αποδεικνύει ότι η επιτυ- χία είναι εφικτή, άμεση και με ουσιαστικά αποτελέσματα. Το kariera.gr σε επίπεδο Performance Marketing και συγκεκριμένα μέσω Google Ads αύξησε τη στόχευση και τη σύνδεση των υποψηφίων με θέσεις εργασίας που τους ταιριά- ζουν μειώνοντας, ταυτόχρονα, τις σχετικές προωθητικές δαπά- νες. Αυτή η επιτυχία αναδείχθηκε πρόσφατα από την Google ως ένα από τα ελάχιστα case studies επιτυχημένων πρακτικών στη χώρα. Συγκεκριμένα, από τον Ια- νουάριο έως τον Σεπτέμβριο του 2024, το kariera.gr κατά- φερε να αυξήσει κατά 155% τα conversions, δηλαδή τον αριθμό των υποψηφίων που υποβάλλουν αίτηση για θέ- σεις εργασίας που ταιριάζουν στις ανάγκες και τα προσόντα τους. Παράλληλα, μείωσε το Cost per Application (CPA) κατά 49%, αποδεικνύοντας την αποδοτικότητα της στρα- τηγικής αυτής. Το μυστικό της επιτυχίας κρύ- βεται στην εφαρμογή εξειδι- κευμένων υπηρεσιών της Google, όπως το Value Based Bidding και το Demand Generation, που επέτρεψαν την ακριβή στόχευ- ση υποψηφίων τη στιγμή που αναζητούσαν ενεργά εργασία. Αυτή η ακριβής προσέγγιση, σε συνδυασμό με τη συνεργασία του kariera.gr με το Relevance Digital Agency, οδήγησε σε εντυ- πωσιακά αποτελέσματα με μειωμένο κόστος προώθησης. Μετά την πρώτη φάση της επετειακής καμπάνιας «20 χρόνιαδικόσας. Skroutz», το Skroutz σ υνεχίζει τον εορτασμό των 20 χρόνων λειτουργίας του με μουσική και δημιουργική διάθεση. Με βασικό στοιχείο της δεύτερης φάσης της εορτα- στικής καμπάνιας να είναι η μουσική, το «20 χρόνια δικό σας» γίνεται «δικόοοοο σας» και το Skroutz δίνει φωνή, μελωδία και ρυθμό στους χρήστες. Οι «φωνές» των χρηστών μέσα από τα σχόλια και τις αξιολογήσεις τους γί- νονται στίχοι και αποκτούν μελωδία. Μέσα από τη χρήση τεχνητής νοημο- σύνης, το Skroutz μετατρέπει τις αξιο- λογήσεις των χρηστών σε πρωτότυπα τραγούδια, δημιουργώντας ένα ολό- κληρο μουσικό άλμπουμ που καλύπτει όλα τα μουσικά στυλ. Ένα μπλέντερ που χορεύει τσιφτετέλι, μία κρέμα προ- σώπου πολύ ροκ, ωτοασπίδες σε swing ρυθμό, ένα τραπ σκούτερ, και πολλά άλλα είναι τα τραγούδια που δημιουρ- γήθηκαν με έμπνευση τις αξιολογήσεις των χρηστών. Στο πλαίσιο αυτής της καμπάνιας, το Skroutz συμμετέχει ως χορηγός στο Release Athens Festival 2025, για να γι- ορτάσει μαζί με τους χρήστες μέσω αυ- τής της μουσικής εμπειρίας ένα από τα σημαντικότερα καλοκαιρινά μουσικά γε- γονότα στην Αθήνα, αλλά και σε όλη την Ελλάδα. Στην Πλατεία Νερού, οι επισκέ- πτες του φεστιβάλ θα έχουν στη διάθεσή τους το ειδικά διαμορφωμένο branded locker installation από το Skroutz, όπου μπορούν να αποθηκεύσουν με ασφά- λεια τα προσωπικά τους αντικείμενα καθ’ όλη τη διάρκεια των live. Δεύτερη φάση για την εορταστική καμπάνια του Skroutz

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz