TM_743

12 4|6|2025 #743 Με έντονο ενδιαφέρον και συμμετοχή πραγματοποιήθηκε την Τρίτη, 27 Μαΐου 2025 η εκδήλωση «Τεχνητή Νοημοσύνη & Επιχειρηματικότητα», στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά, στο πλαίσιο των Ημε- ρών Θάλασσας 2025, με διοργανωτές τον Σύνδεσμο Επιχειρηματιών Γυναικών Ελλάδα ς ( ΣΕΓΕ ) κ αι τον Δήμο Πειραιά . Στο επίκεντρο της βραδιάς βρέθηκε η συμμετοχή της κας Χαρίτας Φραγκού- λη, Head of Distribution Sales Southern Europe, Middle East, Africa, HP Greece, σε ένα ιδιαίτερα ουσιαστικό πάνελ με θέμα: «Εργαλεία, Εφαρμογές & Χρημα- τοδοτήσεις για Μικρομεσαίες Επιχει- ρήσεις». Η κα Φραγκούλη ανέδειξε τον ρόλο της τεχνολογικής καινοτομίας ως καταλύτη για την ενίσχυση της βιω- σιμότητας και της εξωστρέφειας των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, δίνοντας έμφαση στις λύσεις που προσφέρει η HP στ ην εποχή της τεχνητής νοημοσύ- νης. Η συμβολή της αποτέλεσε σημείο αναφοράς, προσφέροντας πρακτική καθοδήγηση και τεχνογνωσία σε ένα κοινό που αποτελείται από γυναίκες επι- χειρηματίες, startups, αλλά και φορείς της αγοράς. Η ίδια δήλωσε: «Η ενδυνάμωση των γυναικών στον επιχειρηματικό κόσμο περνά μέσα από την πρόσβασή τους σε τεχνολογικά εργαλεία και καινοτόμες λύσεις. Η τεχνητή νοημοσύνη δεν είναι πλέον προνόμιο των λίγων, αλλά μια ευ- καιρία για όλες και όλους να δημιουργή- σουν, να αναπτυχθούν και να ηγηθούν. Είναι τιμή μου που συμμετείχα σε μια εκδήλωση που ανοίγει δρόμους για τις γυναίκες επιχειρηματίες και αναδεικνύει τον ρόλο της τεχνολογίας ως στρατηγι- κού συμμάχου στην ανάπτυξη των μι- κρομεσαίων επιχειρήσεων». Η εκδήλωση είχε ως στόχο να καταδεί- ξει πώς η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να λειτουργήσει ως σύμμαχος για τη γυ- ναικεία επιχειρηματικότητα, προσφέρο- ντας πρόσβαση σε ψηφιακά εργαλεία, καινοτόμες πρακτικές και στρατηγικές ανάπτυξης. Το πρόγραμμα περιλάμβα- νε εισηγήσεις, διαδραστικά πάνελ και παρουσιάσεις εφαρμογών, εστιάζοντας στην αξιοποίηση του AI για την παρα- γωγικότητα και την καινοτομία, στη σύνδεση της τεχνολογίας με βιώσιμες επιχειρηματικές πρακτικές και στις ευ- καιρίες χρηματοδότησης για γυναικείες μικρομεσαίες επιχειρήσεις. H HP στηρίζει τη γυναικεία επιχειρηματικότητα Η νέα καμπάνια για τις μικροσυσκευές κου- ζίνας της Estia Home Art, με τη δημιουρ- γική σφραγίδα της Sleed , αναδεικνύει λύσεις για την κουζίνα που συνδυάζουν στιλ και λειτουργικότητα για κάθε αισθητική. Μέσα από τη συνερ- γασία των τμημάτων Creative και Digital Marketing, η Sleed σχεδίασε και ανέπτυ- ξε μια καμπάνια που ενσωματώνει στρατη- γική και δημιουργικό- τητα. Προβάλλοντας την κουζίνα ως έναν προσωπικό χώρο δημιουργίας, όπου κάθε ηλεκτρική μικροσυσκευή της Estia μπορεί να εναρμονιστεί με την ταυτότητα και τις ανάγκες του καταναλωτή. Την παραγωγή του βίντεο του άρθρου ανέλαβε η Iconizo με σκηνοθέτη τον κο Ηλία Πανουκλιά. Η καμπάνια τρέχει ήδη σε Digital και OΟΗ σε Αθήνα και Θεσσα- λονίκη, προσκαλώ- ντας το ευρύ κοινό να αναδείξει το δικό του προσωπικό «γούστο». Ο κος Γιάννης Πα- ρασκάκης, Creative Business Unit Director της Sleed, δήλωσε: «Η συγκεκριμένη καμπά- νια συνδυάζει στρατη- γική και δημιουργικό- τητα, αναδεικνύοντας τις ηλεκτρικές μικροσυσκευές κουζίνας της Estia με τρόπο που εκφράζει το προσωπικό στιλ κάθε χρήστη. Είμαστε περήφανοι για το αποτέλεσμα και τη δυναμική της συνεργασίας μας». Νέα καμπάνια της Sleed για την Estia Home Art

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz