TM_740

6 30|5|2025 #740 Με στρατηγικό στόχο την ενδυνάμωση της νέας γενιάς και την ουσιαστική στήριξή της στην αναζήτηση εργασίας, η Coca-Cola Τρία Έψιλον υ λοποιεί νέο κύκλο διαδικτυακών εκπαιδεύσεων Youth Empowered σε συνεργασία με τη Socialinnov. Το πρό- γραμμα, που υλοποιείται από το 2017, αποτελεί τη μεγαλύτερη δωρεάν πρωτοβουλία του ιδιωτικού τομέα στην Ελλάδα για την ενίσχυση της απασχολησιμότητας νέων 18-30 ετών. Ο νέος κύκλος ξεκίνησε την 28η Μαΐου και θα ολοκληρωθεί την 24η Ιουνίου 2025 και επικεντρώνεται στην καλλιέργεια ψηφια- κών και ήπιων δεξιοτήτων, βασικά εργαλεία για τη διεκδίκηση μιας θέσης στην απαιτητική και διαρκώς μεταβαλλόμενη αγορά εργασίας: Το πρόγραμμα σας δίνει τη δυνατότητα να αυξήσετε την αποδοτικότητά σας με Copilot Microsoft 365, να ενισχύσετε τη δύναμη της τέχνης της αφήγησης, να εξειδικευτείτε στη δια- χείριση δεδομένων με Excel και Power Query, να εξελίξετε την καριέρα σας στην ψηφιακή εποχή και να πραγματοποιήσετε στόχους εσωτερικής ανάπτυξης. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να μάθουν περισσότερες πληρο- φορίες για το πρόγραμμα και να δηλώσουν δωρεάν τη συμ- μετοχή τους στην ιστοσελίδα το υ Youth Empowered . Με την ολοκλήρωση των σεμιναρίων, όλοι οι συμμετέχοντες θα λά- βουν πιστοποίηση παρακολούθησης. Σημαντικές ανησυχίες για την κυβερ- νοασφάλεια των μικρομεσαίων επιχει- ρήσεων στην Ευρώπη προκύπτουν από νέα έρευνα τη ς Mastercard , σ την οποία συμμετείχαν περισσότεροι από 1.800 ιδι- οκτήτες μικρομεσαίων επιχειρήσεων σε 18 χώρες της Ευρώπης. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, 1 στους 4 επιχειρηματίες (25%) έχει δεχτεί επίθεση, με τα υψηλό- τερα ποσοστά να καταγράφονται στην Ιρλανδία (38%), τη Δανία (35%) και τη Γαλλία (29%). Καθώς η ψηφιακή απάτη εξελίσσεται και γίνεται πιο εξεζητημένη, οι ιδιοκτή- τες μικρομεσαίων επιχειρήσεων βρί- σκονται αντιμέτωποι με αυξανόμενες προκλήσεις στην προσπάθειά τους να προστατεύσουν τις περιουσίες τους από τις κυβερνοαπειλές. Οι 23 εκατομμύρια μικρομεσαίες επιχειρήσεις της Ευρώπης αντιπροσωπεύουν το 99% του συνόλου των επιχειρήσεων και προσφέρουν πε- ρίπου τα τρία τέταρτα του συνόλου των θέσεων εργασίας. Παρά τη συχνότητα των περιστατικών, σχεδόν οι μισοί επιχειρηματίες (47%) δηλώνουν ότι δεν γνωρίζουν πώς να προστατευτούν από το ψηφιακό έγκλη- μα. Η ανάγκη για επιμόρφωση γύρω από το θέμα είναι επιτακτική, με το 67% να αναγνωρίζει ότι πρέπει να βελτιώσει τις γνώσεις του στον τομέα της κυβερνο- ασφάλειας, τάση που είναι πιο έντονη στην Ιρλανδία (83%), την Πολωνία (82%) και την Πορτογαλία (79%). Τα ευρήματα δείχνουν ότι το 11% των επιχειρηματιών έχει χάσει χρήματα λόγω απάτης, ενώ το 9% έχει χάσει αγοραστι- κό κοινό. Οι επιπτώσεις επεκτείνονται και πέραν των άμεσων θυμάτων, καθώς το 42% δηλώνει ότι, παρότι δεν έχει πέ- σει θύμα προσωπικά, γνωρίζει επιχειρη- ματία που έχει πέσει θύμα απάτης. Η απειλή της ψηφιακής απάτης φαίνεται να έχει και ψυχολογικές επιπτώσεις στη στρατηγική των επιχειρήσεων. Σχεδόν οι μισοί επιχειρηματίες (49%) δηλώνουν ότι διστάζουν να επεκτείνουν την επιχείρη- σή τους λόγω του κινδύνου απάτης. Οι πιο επιφυλακτικές χώρες είναι η Σλοβα- κία (80%), η Πολωνία (79%) και η Ισπανία (68%). Επιπλέον, 1 στους 4 εκφράζει τον φόβο ότι μια σοβαρή κυβερνοεπίθεση θα μπορούσε να τους οδηγήσει σε ορι- στικό λουκέτο για την επιχείρηση. Επέστρεψαν τα σεμινάρια ψηφιακών δεξιοτήτων για νέους από Coca-Cola και Socialinnov Οι κυβερνοεπιθέσεις απειλούν τις ΜμΕ στην Ευρώπη

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz