TM_738
12 28|5|2025 #738 Το τμήμαTalent Intelligence το υ kariera. gr σε συνεργασία με τη Workathlon , δι- εξήγαγε μία ολοκληρωμένη συγκριτική έρευνα στον κλάδο της φιλοξενίας. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε 49 κορυ- φαίες εταιρείες, όπου αξιολογήθηκε η σχέση τους με την εμπειρία υποψηφίου, η παρουσία τους στα online κανάλια, η εξωστρέφεια του Employer Branding και η αποτελεσματικότητα των ιστοσελίδων καριέρας τους (Career Sites). Παράλληλα, διεξήχθη ποσοτική έρευνα σε 1.739 επαγγελματίες που δραστηρι- οποιούνται στον συγκεκριμένο τομέα, με στόχο την ανάδειξη των παραγόντων που επηρεάζουν την επιλογή εργοδότη, καθώς και την κατηγοριοποίηση των εταιρειών αυτών βάσει οκτώ διαφορετι- κών κριτηρίων: εργασιακό περιβάλλον, ευκαιρίες εξέλιξης και ανάπτυξης, κοινω- νική ευθύνη, μισθοί, παροχές, εργασιακή ασφάλεια, ακεραιότητα οράματος και αξιών, ισορροπία επαγγελματικής και προσωπικής ζωής, και εξωστρέφεια στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης. Οι εταιρείες που κατέκτησαν, σύμφωνα με την έρευνα, τις πρώτες θέσεις στις προτιμήσεις των επαγγελματιών στον τομέα της φιλοξενίας, είναι οι εξής: Costa Navarino, Four Seasons Astir Palace Hotel Athens, Hotel Grande Bretagne Athens, Grecotel: Luxury Hotels & Resorts, ΑΜΑΝΖΟΕ, Divani Collection Hotels, Electa Hotels & Resorts, Domes Resorts, Όμιλος Mitsis και Brown Hotels. Από τα ευρήματα της έρευνας και από την πλευρά των εργαζομένων, προκύπτει ότι η συντριπτική πλειοψηφία των συμμετε- χόντων (95,3%) είναι πρόθυμη να εξετά- σει μία πρόταση από εργοδότη με καλή φήμη, ακόμη και αν δεν αναζητά ενεργά εργασία. Το 88,2% δηλώνει ότι εξετάζει τις διαθέσιμες αξιολογήσεις για μια εταιρεία πριν υποβάλει αίτηση, ενώ το 68,9% θα αποχωρήσει από μία θέση εργασίας εάν το εργασιακό περιβάλλον δεν είναι ικα- νοποιητικό. Επιπλέον, το 58,8% των επαγ- γελματιών διστάζει να επιλέξει εργοδότες με κακή φήμη στην αγορά, ιδίως όταν έχουν καταγραφεί αρνητικές εμπειρίες από πρώην εργαζόμενους. 10 κορυφαίοι εργοδότες του τομέα hospitality Οι ανάγκες των πολιτών για ασφαλείς, διαφανείς και ποιοτικές μετακινήσεις αποτυπώνονται με σαφήνεια στη νέα πανελλαδι- κή έρευνα της MARC για λογαριασμό τη ς Uber . Σ την Αθήνα και τη Θεσσα- λονίκη, οι πολίτες γυρίζουν σελίδα, ζητώντας τεχνολογικές λύσεις που θα κάνουν την καθημερινότητά τους ευκολότερη. Σύμφωνα με την έρευνα, το 94% των πολιτών αξιολογεί θετικά τη δυνατό- τητα να καλεί ταξί μέσω εφαρμογής, ενώ το ίδιο ποσοστό (93%) θεωρεί πως αυτή η δυνατότητα πρέπει να επεκταθεί και στην υπόλοιπη Ελλά- δα, ειδικά σε τουριστικές περιοχές. Το 79% τάσσεται υπέρ της δυνατότη- τας εκμίσθωσης ιδιωτικών οχημάτων με οδηγό, (π.χ. τουριστικά van) για καλύτερη εξυπηρέτηση του κοινού. Αντίστοιχα, η τεχνολογία αναδεικνύεται σε κύριο μοχλό αλλαγής: Οι ηλικίες 17-44 ετών είναι οι πιο ενεργοί χρήστες των εφαρμογών, επιβεβαιώνοντας τη στροφή στις ψηφιακές μετα- κινήσεις. Αξιοσημείωτο είναι, επίσης, ότι 68% των μη χρηστών δηλώνουν πρόθεση να χρησιμοποιήσουν κάποια τέτοια εφαρμογή στο μέλλον. Παράλληλα, το 81% θα χρησιμοποιούσε μια νέα υπηρεσία μετακίνησης με ραντεβού, επαγγελματία οδηγό, εγγυημένη ασφάλεια και χαμηλότερη τιμή από τα ταξί. Τα ευρήματα αυτά επιβεβαι- ώνουν ότι οι πολίτες είναι έτοιμοι για ένα πιο σύγχρονο, ευέλικτο και αποδοτικό μοντέλο τιμολόγησης και μεταφορών. Οι κάτοικοι των μεγά- λων πόλεων επιθυμούν περισσότε- ρες επιλογές μετακίνησης που βασίζονται στην τεχνολογία, την ασφάλεια και τη διαφάνεια. Οι πολίτες ζητούν τεχνολογικές λύσεις για πιο εύκολες μετακινήσεις
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz